Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Απο τον Εργοτέλη και την Γ' Εθνική, στα Τρίκαλα και την Football league!
O προπονητής τερματοφυλάκων του Εργοτέλη Γιάννης Ζαλαώρας, αποχώρησε απο την κρητική ομάδα, αλλά δεν άργησε να βρεί δουλειά καθώς έωσε τα χέρια με την ομάδα των Τρικάλω ν και έτσι θα είναι συνεργάτης του Περικλή Αμανατίδη, ο οποίος πρόσφατα ανέλαβε την τεχνική ηγεσία της ομάδας, μετά το διαζύγιο με τον Αλέκο Βοσνιάδη.
Ο Ζαλαώρας στην ουσία...ανέβηκε κατηγορία, καθώς απο την Γ' Εθνική, συνεχίζει στην Β' Εθνική.
Ο πολύπειρος προπονητής , που έχει εργαστεί σε Προοδευτική, Εθνικό Αστέρα, Λάρισα, Λεβαδειακό, Νίκη Βόλου, Λαμία, Καλλιθέα, Ιωνικό, Φωκικό, αλλά της Κ19 της Εθνικής Ελλάδος, αποχώρησε απο τον Εργοτέλη, επικαλούμενος λήξης της εξάμηνης απόσπασης του, καθώς είναι λιμενικός στο επάγγελμα.
Ο ίδιος με αναφορά του στο Facebook τόνισε ότι "λένε ότι σημασία δεν έχει ο προορισμός... Αλλά το ταξίδι!! Σήμερα εμένα τελείωσε το ταξίδι μου με την ομάδα του Εργοτελη!! Οι λόγοι της αποχώρησης μου είναι σοβαροί (Επαγγελματικοι καθώς και οικογενειακοί).Θέλω μέσα από την καρδιά μου να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ομάδας Γιώργο Βρεντζο ο οποίος μου έκανε την τιμή να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην ομάδα τού Εργοτελη!! Επίσης τους προπονητές (Χατζηνικολάου, Ουσταμπασιδη, Παπαδοπουλο)που συνεργαστηκα μαζί τους!Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους τερματοφύλακες της ομάδας (Στεφανακο, Βασίλειαδη, Λετσο, Χανιωτακη)για την μεγάλη προσπάθεια που κάναμε όλη την χρονιά όπως επίσης και όλα τα μέλη του προπονητικού επιτελείου.Αφησα τελευταίο τον υπέροχο και αγνό κόσμο του Εργοτελη που με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή! Το μόνο σίγουρο ότι ο Εργοτέλης θα είναι στις επαγγελματικές κατηγορίες... Εκεί που του αξίζει!!!!
Υ.γ..Θα είμαι μαζί σας στην φιέστα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος!!!"
Ενώ η διοίκηση του Εργοτέλη με τη σειρά της ανέφερε για τη λύση της συνεργασία ότι «ο Γ.Σ. ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ, σεβόμενος την επιθυμία του προπονητή τερματοφυλάκων της ομάδας μας Γιάννη Ζαλαώρα, ο οποίος ζήτησε να αποχωρήσει για σοβαρούς επαγγελματικούς και οικογενειακούς λόγους, ανακοινώνει τη κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας μας.
Λυπούμαστε για την απόφαση του Γιάννη, ο οποίος από την πρώτη στιγμή της ένταξης του στο δυναμικό του Συλλόγου επέδειξε ήθος, ικανότητα και επαγγελματισμό.
Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του και του ευχόμαστε υγεία και καλή συνέχεια στην καριέρα του.
Θα ξανασμίξουμε…».
Ο Ζαλαώρας συνεχίζει στα Τρίκαλα, αλλά και ο Εργοτέλης, δεν άργησε να βρεί τον διάδοχο του, καθώς συμφώνησε με τον Κώστα Παγανιά, ο οποίος πρόσφατα, είχε αποχωρήσει απο τον ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Η ΕΠΣΗ όρισε τον τελικό του Κυπέλλου Ηρόδοτος-Ζαρός στο γήπεδο του Εργοτέλη στο Μαρτινέγκο, ωστόσο με ανακοίνωση του ο Ηρόδοτος, διαφωνεί και χαρακτήρισε άστοχη την επιλογή της Ενωσης, ζητώντας αλλαγή της έδρας του τελικού! Η κατάσταση του πλαστικού χλοοτάπητα και το μικρής χωρητικότητας γήπεδο, επικαλείται ως βασικές αιτίες διαφωνίας η ομάδα του Ηροδότου.
Η ανακοίνωση του Ηροδότου αναφέρει τα εξής:«Ο Ηρόδοτος θεωρεί τουλάχιστον άστοχη την επιλογή της διοργανώτριας αρχής ΕΠΣ Ηρακλείου, να ορίσει το γήπεδο του Μαρτινέγκο για τη διεξαγωγή του τελικού του Κυπέλλου ΕΠΣΗ, ανάμεσα στην ομάδα μας και το φιλικό σωματείο του ΑΟ Ζαρού.
Σε ένα νομό που υπάρχουν τόσα αξιόλογα γήπεδα τα οποία θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν το ματς-γιορτή όπως ο τελικός (π.χ. Κρουσώνας, Γεντί Κουλέ, Τυμπάκι, Μοίρες, Αρχάνες αλλά και το στολίδι του Ηρακλείου, Παγκρήτιο Στάδιο), επιλέχθηκε ένα γήπεδο που κατά τη γνώμη μας δεν ήταν η πιο κατάλληλη επιλογή, όσον αφορά για παράδειγμα τη χωρητικότητά του ή και την κατάσταση του χλοοτάπητα.
Σε αυτό το παιχνίδι-γιορτή, η διοίκησή μας θα ήθελε να κάνει το αυτονόητο, εκτός από τον κόσμο της ομάδας μας, να καλέσει τις οικογένειες και τα παιδιά των ακαδημιών μας, όπως και παιδιά από όλα τα σχολεία της Αλικαρνασσού, έτσι ώστε να παρακολουθήσουν τον τελικό του θεσμού και προφανώς στο γήπεδο αυτό δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί.
Ευελπιστούμε η ΕΠΣ Ηρακλείου να δώσει έμφαση στο αίτημά μας, και να αλλάξει το γήπεδο της διεξαγωγής του τελικού εάν βέβαια συμφωνεί και το αντίπαλο σωματείο».
Ο Χανιώτης διαιτητής Κασσελάκης απο τα Χανιά ορίστηκε να διευθύνει το κρητικό ντέρμπι του ΠΟΑ με τον Ερμή-Ζωνιανών, στο Ατσαλένιο για την 22η αγωνιστική στον 4ο Όμιλο της Γ' Εθνικής. Ο Τζοβάρας απο τη Φθοιώτιδα θα είναι διαιτητής στο μεγάλο ντέρμπι Προοδευτική-Ιωνικός στον Κορυδαλλό. Να σημειωθεί ότι σε αυτή την αγωνιστική, ο Εργοτέλης έχει ρεπό. Αναλυτικά το πρόγραμμα και οι διαιτητές:
Κυριακή 12/03 (12:00)Ρόδος - Τριγλία Ραφήνας (γηπ. Ρόδου): Κάτοικος, Νιδριώτης, Κολιάκος (Αθηνών).
Κυριακή 12/03 (15:00)
ΠΟΑ - Ερμής Ζωνιανών (γηπ. ΠΟΑ): Κασσελάκης, Μαρνέζος, Σινιοράκης (Χανίων).Εθνικός - Άγιος Ιερόθεος (γηπ. Μοσχάτου): Χ. Μανούρας, Ν. Μανούρας (Τρικάλων), Σπαρτάλης (Δωδεκανήσων).
Προοδευτική - Ιωνικός (γηπ. Νίκαιας): Τζοβάρας (Φθιώτιδας), Αρμακόλας (Κυκλάδων), Δόσκορης (Φθιώτιδας).Ηλυσιακός - Κηφισιά (γηπ. Ελληνικού): Κακρίδης, Παπανικολάου, Σπηλιώτης (Κορίνθου).
Θύελλα Ραφήνας - Ιάλυσος (γηπ. Ραφήνας): Μανούχος (Αργολίδας), Κουτζαμανίδης,Τζιλίρης (Πειραιά).Ρεπό: Εργοτέλης