karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Κανείς στον ΟΦΗ δεν μπορούσε να πιστέψει στην ήττα απο τα Τρίκαλα στο Γεντί Κουλέ (0-1).

Ο ΟΦΗ έπαιξε στο μισό γήπεδο τον αντίπαλο του και έχασε απο ένα απίστευτο γκολ απο φάουλ!

"Τι να πω, δεν ξέρω πως μπήκε. Λες και ο Θεός την έβαλε μέσα!" ανέφερε απογοητευμένος στην συνέντευξη τύπου μετά τη λήξη του αγώνα, ο Ηλίας Κώτσιος, ο οποίος ανέφερε με νόημα ότι "κάθε Κυριακή πηγαίνουμε σε πόλεμο, απέναντι σε όλες τις ομάδες. Από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο, ενώ οι άλλες ομάδες παίζουν φιλικά".

Ο αρχηγός του ΟΦΗ ανέφερε αναλυτικά για την αναμέτρηση με τα Τρίκαλα:

"Για άλλο ένα παιχνίδι, ντέρμπι στο σπίτι μας, είμαστε στεναχωρημένοι. Εχω ξαναέρθει μετά από ήττες και ειδικά σε παιχνίδια που είμαστε καλύτεροι, αλλά δυστυχώς είτε το χάσαμε, είτε ο αντίπαλος πήρε ισοπαλία.

Το παιχνίδι παίχθηκε στο μισό γήπεδο. Προσπαθήσαμε να διασπάσουμε τη μαζική άμυνα, του αντιπάλου.

Κάτι που είναι πολύ δύσκολο. Χρειάζεται και τύχη καμιά φορά.

Δυστυχώς μετά από ένα καλό σερί που είχαμε, απογοητεύσαμε τον κόσμο μας και απογοητευτήκαμε και οι ίδιοι.

Ισως να μην είναι η χρονιά μας. Τι να πω.

Είμαστε καλύτεροι και πληρώνουμε κάθε λάθος, κάθε αδράνεια.

Ετσι είναι το ποδόσφαιρο. Πρέπει να πάμε την ομάδα όσο το δυνατόν ψηλότερα.

Προσπαθήσαμε πολύ απέναντι σε ένα αντίπαλο, που έπαιξε χωρίς άγχος.

Ολες οι ομάδες που έρχονται εδώ τα δίνουν όλα για να κόψουν βαθμούς από τον ΟΦΗ.

Εμείς αισθανόμαστε ότι κάθε Κυριακή πηγαίνουμε σε πόλεμο, απέναντι σε όλες τις ομάδες.

Από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο, ενώ οι άλλες ομάδες παίζουν φιλικά.

Είμαστε πολύ απογοητευμένοι.

Το αποτέλεσμα είναι πολύ κακό.

Πιστεύαμε πολύ στην ανάκαμψη της ομάδας.

Πρέπει να μαζέψουμε τα κομμάτια μας.

Εχουμε παιχνίδι την Τετάρτη και πρέπει να συνεχίσουμε.

Είναι ένα παιχνίδι στο οποίο προσπαθήσαμε πάρα πολύ και το είδε και ο κόσμος γιατί μας χειροκρότησε. Κάναμε πλαγιοκοπήσεις και επιθέσεις, παίζαμε στο μισό γήπεδο.

Και φάγαμε ένα γκολ που δεν ξέρω πως μπήκε. Λες και ο Θεός την έβαλε μέσα.

Δυστυχώς για μια ακόμη φορά απογοητευτήκαμε όλοι.

Είμαστε υποχρεωμένοι να συνεχίσουμε".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ηττα-ταφόπλακα στα όνειρα του ΟΦΗ

"Eίναι άδικο!" είπε ο Παπαδόπουλος!

Η ήττα από τα Τρίκαλα (0-1), φέρνει τον ΟΦΗ μακριά από τις θέσεις της ανόδου, αλλά ο ΟΦΗ θα πρέπει να προσπαθήσει να πάει όσο πιο ψηλά γίνεται, ανέφερε μετά την ήττα στο Γεντί Κουλέ, ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Παπαδόπουλος.

Στην συνέντευξη τύπου, χαρακτήρισε άδικο το αποτέλεσμα, ανέφερε ότι ο ΟΦΗ δεν είχε τελικές, αλλά δεν ήταν καλύτερος ο αντίπαλος για να κερδίσει και υπογράμμισε ότι πλέον παρά την απογοήτευση που υπάρχει από όλους, θα πρέπει η ομάδα να προχωρήσει.

Το στοιχείο που έλειψε στον ΟΦΗ στο παιχνίδι με τα Τρίκαλα, ήταν το γκολ, σύμφωνα με τον προπονητή του ΟΦΗ.

«Δεν μας βγήκε το παιχνίδι στο να σκοράρουμε και να είναι πιο εύκολο το παιχνίδι για μας» ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ.

Αναλυτικά οι αναφορές του προπονητή του ΟΦΗ στην συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα:

«Ηταν ένα πολύ άσχημο αποτέλεσμα για την ομάδα μας και άδικο με βάση την εικόνα του παιχνιδιού. Είχαμε την κυριαρχία και στο πρώτο αλλά και στο δεύτερο ημίχρονο και περιορίσαμε τον αντίπαλο να παίζει μόνο άμυνα. Ημασταν πολύ προσεκτικοί στις αντεπιθέσεις τους. Και το πρέσινγκ που είχαμε στο πρώτο ημίχρονο και η ένταση και ο ρυθμός ήταν καλός. Βγάλαμε πολλές σέντρες από τα άκρα. Μας έλλειπε μια τελική πάσα, για να μπεί ένα γκολ.

Αν δούμε όλο το παιχνίδι, πρέπει να βγάλαμε πάνω από 20 πλαγιοκοπήσεις σε όλο το παιχνίδι και δυστυχώς δεν μπορέσαμε να δημιουργήσουμε, φάσεις.

Από μια στατική φάση του αντιπάλου δεχθήκαμε το γκολ και χάσαμε το παιχνίδι.

Είναι άδικο το αποτέλεσμα, για την προσπάθεια που έκαναν οι παίκτες, παρ’ όλο που δεν είχαμε πολλές φάσεις, προσπαθήσαμε.

Υπάρχει απογοήτευση από όλους μας. Η ομάδα μένει πίσω. Είμαστε με την πλάτη στον τοίχο σε κάθε παιχνίδι. Το ξέραμε αυτό. Τώρα πρέπει να δούμε τη συνέχεια για να δούμε που μπορούμε να φτάσουμε.

Είμαστε μακριά μετά από αυτήν την ήττα, αλλά είμαστε ΟΦΗ και πρέπει να κοιτάξουμε να πάμε όσο πιο ψηλά μπορούμε.

-Για την  εικόνα του ΟΦΗ στο παιχνίδι:

Το ότι η ομάδα κυνηγάει και δεν έχει δικαίωμα να κάνει λάθος, δημιουργεί άγχος.

Και πάλι όμως ο αντίπαλος δεν ήταν καλύτερος από εμάς για να κερδίσει το παιχνίδι.

Εμένα μου μένει ότι οι παίκτες πρποσπάθησαν. Αν και δεν είχαμε τελικές είχαμε σε όλο το παιχνίδι τη μπάλα και προσπαθούσαμε.

Αν δείτε το πρώτο ημίχρονο, ξεκινήσαμε καλά, πιέσαμε ψηλά, βγάλαμε σέντρες, αλά δεν είχαμε τελικές. Υπάρχει και η δυναμικότητα του αντιπάλου.

Δεν μας βγήκε το παιχνίδι στο να σκοράρουμε και να είναι πιο εύκολο το παιχνίδι για μας».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Ηττα-ταφόπλακα στα όνειρα του ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μεγάλο παιχνίδι θα γίνει το Σάββατο (18/3, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ, μεταξύ του ΟΦΗ και των Τρικάλων!

Η καλή εικόνα που δείχνουν και οι δυο ομάδες στις τελευταίες αγωνιστικές, προυποθέτει ότι στο γήπεδο του ΟΦΗ, θα φιλοξενηθεί ένα απο τα πιο δυνατά φετινά παιχνίδια της Β' Εθνικής.

Ο ΟΦΗ του Νίκου Παπαδόπουλου, προέρχεται απο ένα δυνατό σερί 5Χ5 και δείχνει να έχει βρεί τον τρόπο που του έλειπε, ώστε να κερδίζει τα παιχνίδια ακόμα και όταν η εικόνα του δεν είναι σπέσιαλ.

Και τα Τρίκαλα, όμως παίζουν καλό και παραγωγικό ποδόσφαιρο, στις τελευταίες αγωνιστικές, έχοντας ως όπλο την ισχυρή επιθετική γραμμή που διαθέτουν με δυο απο τους ικαλύτερους φορ της κατηγορίας , τον Κουσκουνά και τον Γιανιτσάνη.

Ο πρώτος σκοράρει κατά βούληση και είναι και φέτος πρώτος σκόρερ της Β' Εθνικής, ενώ ο δεύτερος ήταν ο σκόρερ του αγώνα του πρώτου γύρου καθώς με δικό του γκολ τα Τρίκαλα, πήρα τη νίκη επί του ΟΦΗ με 1-0.

Γενικά, ΟΦΗ και  Τρίκαλα, είναι δυο ομάδες που μοιάζουν στο γεγονός, ότι αδικούνται απο την βαθμολογική τους θέση και ληρώνουν το καό τους ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, καθώς απο υλικό δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα, ούτε απο τον Απόλλωνα, ούτε απο τη Λαμία.

Ο ΟΦΗ το Σάββατο (18/3) θα βρεί απέναντι του, μια ομάδα με μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας απο τις 5 που καθάρισε σχετικά εύκολα στα τελευταία ματς (Αναγέννηση Καρδίτσας, Αιγινιακός, Κισσαμικός, Καλλονή, Ελευσίνα) και θα πρέπει να είναι έτοιμος για ένα δυνατό και σκληρό παιχνίδι.

Ο ΟΦΗ θα χρειαστεί καλή αμυντική λειτουργία, να διαφυλάξει το "μηδέν" πίσω και να μπορέσει να κάνει γκολ τις ευκαιρίες που θα δημιουργήσει.

Με ψυχή στο παιχνίδι του, καλή τακτική και τον κόσμο στο πλευρό του, μπορεί να βάλει στη συλλογή του, την πιο σημαντική νίκη στο τελευταίο δίμηνο και να συνεχίσερι την πορεία του.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO το εμφατικό 5-0 των Τρικάλων επί του Αχαρναικού, το οποίο διαμορφώθηκε απο το πρώτο ημίχρονο, καθώς οι γηπεδούχοι μάλλο σεβάστηκαν τον αντίπαλο τους στο δεύτερο ημίχρονο...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Πέρασε και απο την Ελευσίνα και συνεχίζει το σερί του ο ΟΦΗ

Πλησίασε μετά το 5Χ5 ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league

Μπράβο αλλά και παρατηρήσεις!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi