Mε τον Λεάλ και τον Μίγνκα στην αποστολή, ο Εργοτέλης, θα παραταχθεί στο κρίσιμο παιχνίδι με τον ουραγό ΙΝΚΑ στις Μουρνιές την Κυριακή (2/4, 4μμ) για τον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Ο Εργοτέλης χρειάζεται τη νίκη και να περιμένει ένα ...δώρο απο το Ατσαλένιο, απο τον ΠΟΑ, ο οποίος υποδέχεται τον Ιωνικό, ώστε να πιάσει την πρώτη θέση.
Πάντως το έργο του στα Χανιά με το ΙΝΚΑ του Μύρωνα Σηφάκη, δεν θα είναι εύκολο, καθώς και οι Χανιώτες, δίνουν αγώνα επιβίωσης για τη σωτηρία.
Η επίσημη ενημέρωση του Εργοτέλη αναφέρει:
Στην ιστορική έδρα του Συλλόγου, το Μαρτινέγκο, ολοκληρώθηκε σήμερα η προετοιμασία του Εργοτέλη για τον αυριανό (16:00) εκτός έδρας αγώνα με την ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ στις Μουρνιές.
Ο Σούλης Παπαδόπουλος δεν υπολογίζει στις υπηρεσίες του ανέτοιμου Βογιατζή, ωστόσο τον συμπεριέλαβε στην αποστολή μαζί με όλους τους υπόλοιπους παίκτες που θα ταξιδέψουν στα Χανιά και είναι οι:
Βασιλειάδης, Λέτσο, Χανιωτάκης, Λεάλ, Γκαρακλίδης, Μισέλ, Γκοτσούλιας, Κατσικοκέρης, Ρουσάκης, Μπάτζιος, Μανουσάκης, Βελλίνης, Τζανής, Μπρατσιάνι, Μίνγκας, Νιάρος, Καϊμακαμούδης, Παπαπαναγιώτου, Νικολακάκης, Καρράς και Σερτζίνιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Με νέα πρόσωπα στην αποστολή του Φαζό, Χίσι και Βρεττό, ο ΟΦΗ αγωνίζεται την Κυριακή (2/4, 3μμ) στο Αίγιο, έχοντας ως στόχο τη νίκη που θα του επιτρέψει να συνεχίσει να ελπίζει για την άνοδο.
Ο Νίκος Παπαδόπουλοςόλα δείχνουν ότι ετοιμάζει αλλαγές στο βασικό σχήμα. Δεν υπολογίζει στους τιμωρημένους Ράντι και Βαλλιάνο, αλλά έχει στην διάθεση του τον Μιλοσάβλιεφ, ο οποίος εξέτισε την ποινή του.
H επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ, αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε το Σάββατο (1/4) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση της Κυριακής (2/4) με τον Παναιγιάλειο στο Αίγιο.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος πήρε στην αποστολή 19 παίκτες.
Στην αποστολή του ΟΦΗ μετέχουν οι: Στρέζος, Δερμιτζάκης, Κιάσσος, Κώτσιος, Κομεσίδης, Παντίδος, Φαζός, Χίσι, Μητρόπουλος, Νάστος, Χαντί, Πουρτουλίδης, Μπόατεγκ, Μιλοσάβλιεφ, Ογκμποε, Βουό, Βρεττός, Πάγκαλος, Μάνος.
Eκτός αποστολής έμειναν οι τιμωρημένοι Ράντι και Βαλλιάνος, ο ανέτοιμος Κοιλιάρας και οι Δαύκος, Οστοιτς, Αντουκόρ,Μπουρσέλης, Κοντογιάννης, Μανιαδής.
Χωρίς νέα προβλήματα κύλησε η προπόνηση της Παρασκευής (31/3) για τον ΟΦΗ, ο οποίος ολοκληρώνει την προετοιμασία του για το παιχνίδι της Κυριακής (2/4, 3μμ), στο Αίγιο, κόντρα στον Παναιγιάλειο με τους γνωστούς απόντες.
Στην διάθεση του Νίκου Παπαδόπουλου, δεν θα είναι οι τιμωρημένοι Ράντι και Βαλλιάνος, καθώς και ο ανέτοιμος Κοιλιάρας.
Αντίθετα επιστρέφει από τιμωρία ο Μιλοσάβλιεφ, ο οποίος είναι στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας, για το παιχνίδι.
H επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:
Με προπόνηση που θα γίνει το Σάββατο (1/4) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκληρώνει την προετοιμασία του για το παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο (Κυριακή, 2/4, 3μμ).
Στην προπόνηση της Παρασκευής (31/3)ν δεν έλαβε μέρος ο Ράντι, ο οποίος είναι άρρωστος, αλλά έτσι και αλλιώς είναι τιμωρημένος και δεν έχει δικαίωμα να αγωνιστεί στο παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο.
Το ίδιο και ο Βαλλιάνος.
Αντίθετα επιστρέφει από τιμωρία ο Μιλοσάβλιεφ, ο οποίος είναι στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας, για το παιχνίδι.
Εκτός θα είναι από το παιχνίδι και ο Κοιλιάρας, ο οποίος ανεβάζει στροφές, αλλά δεν είναι ακόμη έτοιμος.
Μετά την προπόνηση του Σαββάτου (1/4) ο Νίκος Παπαδόπουλος, θα ανακοινώσει την αποστολή που θα ταξιδέψει στο Αίγιο.
Η αποστολή του ΟΦΗ, θα αναχωρήσει αεροπορικώς από το Ηράκλειο για την Αθήνα το Σάββατο το μεσημέρι και από εκεί οδικώς για το Αίγιο.