karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στο παιχνίδι ΟΦΗ-Αγροτικός Αστέρας 4-0, ο ΟΦΗ έπιασε εκπληκτική αποδοση στο πρώτο 45λεπτο και καθάρισε απο...ημίχρονο το παιχνίδι, βάζοντας τέσσερα γκολ, προσφέροντας σκορ και θέαμα στην εξέδρα.

Πέρα απο τα ωραία γκολ του ΟΦΗ όμως, η κορυφαία στιγμή του αγώνα ήταν άλλη.

Ο μεγάλος άτυχος του ΟΦΗ, ο Μανώλης Φαζός, ο οποίος υπέστη ρήξη πρόσθιου χιαστού στο τελευταίο παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο στο Αίγιο και θα χάσει το υπόλοιπο της αγωνιστικής περιόδου, έγινε χωρίς να παίξει, ένα απο τα πρόσωπα του αγώνα, στην αναμέτρηση!

Ο Μάνος μαζί με το κορίτσι του, παρακολούθησε το παιχνίδι απο την εξέδρα των επισήμων, αλλά οι συμπαίκτες του, δεν τον ξέχασαν!

Μόλις ο Πάγκαλος, άνοιξε το σκορ για τον ΟΦΗ, πήρε μια φανέλα του Φαζού απο τον πάγκο και όλοι οι παίκτες του ΟΦΗ, στράφηκαν προς το σημεί που καθόταν ο νεαρός κεντρικός αμυντικός , για μια σπέσιαλ αφιέρωση και ένα πολύ ζεστό χειροκρότημα απο την εξέδρα για τους εμπνευστές, αλλά και τον αποδέκτη!

Ο Φαζός συγκινήθηκε απο την έκπληξη των παικτών του ΟΦΗ, η οποία έδειξε και το καλό κλίμα που υπάρχει αυτήν την εποχή στα αποδυτήρια της ομάδας.

Λίγο αργότερα με ανάρτηση του στο Facebook ο νεαρός στόπερ έγραψε:  «Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλα τα παιδιά για τις ευχές και την στήριξη. Συγχαρητήρια στην ομάδα μου για την σημερινή νίκη και εύχομαι να γυρίσω ακόμη πιο δυνατός με τη νέα χρόνια…».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Δείτε την "τεσσάρα" του ΟΦΗ! (VIDEO)

Νίκη με...αφιέρωση για τον ΟΦΗ!

Τα 9,5 χρόνια που πέρασε στον ΟΦΗ ως ποδοσφαιριστής, είναι όπως λέει τα καλύτερα χρόνια στην ζωή του. Το ίδιο ευελπιστεί να κάνει και σήμερα, που βρίσκεται στην κρητική ομάδα, ως προπονητής.

Ο Νίκος Παπαδόπουλος, μίλησε στο περιοδικό VIRAL για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του ΟΦΗ και όπως ανέφερε "ήρθα να δώσω την μάχη μου στον ΟΦΗ".

Ο ίδιος αναφέρθηικε ακόμη στην έντονη επιρροή που του έχει ασκήσει η συνεργασία με τον Ευγένιο Γκέραρντ, απο τα χρόνια που οι δυο τους συνυπήρχαν στον ΟΦΗ.

Ωστόσο υπογράμμισε πως "είναι δύσκολο στα ελληνικά δεδομένα να βγει ο νέος Γκέραρντ αλλά νομίζω ότι όλες οι ομάδες θα πρέπει να δώσουν την δυνατότητα σε ένα προπονητή να μείνει αρκετά χρόνια για να μπορέσει να δείξει την δουλειά του".

Μερικές απο τις αναφορές του προπονητή του ΟΦΗ, στο περιοδικό VIRAL:

Για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του ΟΦΗ: «Ήρθα με σκοπό να παλέψω για να βοηθήσω την ομάδα να κάνει το στόχο της πραγματικότητα. Γνωρίζω τις δυσκολίες. Έχουμε όμως πολλά ματς και είμαι πεπεισμένος ότι μπορούμε να καλύψουμε την διαφορά. Θέλω να μεταδώσω την πίστη μου και να βοηθήσω. Ήρθα να δώσω μια μάχη και να τους πάρω όλους μαζί μου. Την κατηγορία την γνωρίζω καλά την έχω δουλέψει τόσο με τον Ηρακλή όσο με την Καβάλα και την Παναχαϊκή. Πρέπει αυτή την στιγμή να διαχειριστούμε το άγχος μας διότι όταν κυνηγάς δεν πρέπει να κάνεις λάθη»

Για τα 10 χρόνια παρουσίας του στον ΟΦΗ, ως ποδοσφαιριστής: «Το 1989, ήρθα στο Ηράκλειο και έκανα το πρώτο μου συμβόλαιο με την ομάδα του ΟΦΗ για να καθίσω από εκεί και έπειτα 9,5 χρόνια τα οποία ομολογώ πως ήταν από τα καλύτερα της ζωής μου και δεν θα τα ξεχάσω ποτέ. Ο ΟΦΗ ήταν μια πολύ καλά δομημένη ομάδα. Πήρα πολλές γνώσεις εμπειρία αλλά απέκτησα και πολλούς προσωπικούς δεσμούς και φιλίες. Το Ηράκλειο ήταν το δεύτερο σπίτι μου μάλιστα εδώ γεννήθηκαν και τα δυο μου παιδιά. Είχα μια ήρεμη ζωή από όλες τις πλευρές».

Για τον Γκέραρντ: "Είναι δύσκολο στα ελληνικά δεδομένα να βγει ο νέος Γκέραρντ αλλά νομίζω ότι όλες οι ομάδες θα πρέπει να δώσουν την δυνατότητα σε ένα προπονητή να μείνει αρκετά χρόνια για να μπορέσει να δείξει την δουλειά του. Είτε σε οργάνωση είτε σε ανάδειξη ταλέντων, χρειάζεται χρόνος".

Για τα τμήματα υποδομής του ΟΦΗ: « Έχω συνεργασία με τους προπονητές παρακολουθώ την εξέλιξη κάποιων παιδιών και ο στόχος είναι μέσα στο επόμενο διάστημα ένα, δυο παιδιά να προωθηθούν και να μπουν στο κλίμα και στις προπονησεις της πρώτη ομάδα».

Για το πως του μπήκε το «μικρόβιο» του προπονητή: «Το 1995 περίπου το μικρόβιο της προπονητικής άρχισε να μου «τρώει» το μυαλό έτσι ξεκίνησα να κρατώ σημειώσεις από τις προπονήσεις τα φιλικά και τους αγώνες., και ένα χρόνο πριν σταματήσω το ποδόσφαιρο ξεκίνησα να παρακολουθώ τις σχολές προπονητών όπου και ολοκλήρωσα όλο των κύκλο παίρνοντας και το UEFA Pro»

Για τις δυσκολίες που έχει το επάγγελμα του προπονητή: «Προσωπικά αισθάνομαι μόνος πολλές φορές. Όλα τα βάρη πέφτουν πάνω σου σε μια αποτυχία όμως μου αρέσει αυτό που κάνω. Το αγαπώ και θέλω να εξελίσσομαι. Ο προπονητής δεν πρέπει να μένει μόνο σε αυτά που παίρνει από τις σχολές. Καθημερινά ασχολούμαι, διαβάζω πολύ και προσπαθώ να εξελίσσομαι και να βελτιώνομαι μάλιστα όποτε έχω την ευκαιρία πάω στο εξωτερικό και παρακολουθώ προπονήσεις αξιόλογων ομάδων και προπονητών. Και αυτό δεν θα σταματήσει ποτέ. Θέλω συνεχώς να κάνω βήματα προς τα πάνω. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι σε αυτό που κάνω έχω πάντα στο πλευρό μου την οικογένεια μου. Είναι αυτή που με βοηθάει και με στηρίζει κυρίως στις δύσκολες στιγμές οι οποίες είναι πολλές σε αυτή στην δουλειά του κάνω».

 

 

Τις ευχές της, σε όλο τον κόσμο του ΟΦΗ για Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, έστειλε μέσα απο την επίσημη ιστοσελίδα της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

Στις ευχές της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

"Υγεία, αγάπη, πίστη, ελπίδα, ενότητα. Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, εύχεται σε όλη την οικογένεια του ΟΦΗ και σε όλο τον κόσμο, Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!".

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi