"Ο ΟΦΗ με βάση το ρόστερ που .έχει έπρεπε να είναι στις θέσεις 1-2 και όχι 3-4" ανέφερε ο τεχνικός του Αχαρναικού Γιώργος Μαραντάς, μετά το 3-0 του Γεντί Κουλέ.
Ο προπονητής της ομάδας του Μενιδίου, παραδέχθηκε την ανωτερότητα του ΟΦΗ, ενω καυτηρίασε αυτά που γίνονται στην Football league, τονίζοντας ότι υπάρχουν παιχνίδια που δεν παίζονται στον αγωνιστικό χώρο.
Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του προπονητή του Αχαρναικού Γιώργου Μαραντά, στην συνέντευξη τύπου, που ακολούθησε την αναμέτρηση με τον ΟΦΗ (3-0) στο Γεντί Κουλέ:
«Χρηστός Ανέστη σε όλους και Χρόνια Πολλά. Όπως είδατε και εσείς, είδαμε και εμείς, ήρθαμε σε μια ομάδα με φοβερή ποιότητα. Νομίζω ότι είναι μέσα στις 2-3 καλύτερες στην κατηγορία. Μην παραξενευτείτε, αλλά δε νοιώθω ότι έχασα. Η ομάδα μου είναι πολύ νεανική, έχουμε παιδιά που ο μεγαλύτερος είναι 22 ετών και ο μικρότερος που μπήκε είναι 17.
Μόνο να κερδίσουν οι παίκτες μου μπορούν από αυτό το παιχνίδι.
Η ποιότητα που διαθέτει η ομάδα του ΟΦΗ είναι αδιαπραγμάτευτη.
Μας δυσκόλεψε πάρα πολύ.
Εχει παίκτες τεράστιας ποιότητας και το αποτέλεσμα είναι φυσιολογικό.
Σας ξαναλέω όμως ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος από τα παιδιά.
Από την προσπάθεια τους.
Μια τέτοια ήττα για αυτά τα νεά παιδιά, μόνο πράγματα μπορεί να τους μάθει.
Για τον ΟΦΗ εύχομαι, αν μπορέσει να βγεί κατηγορία.
Με αυτό το ρόστερ, έπρεπε να είναι πρώτος ή δεύτερος και όχι τρίτος ή τέταρτος.
Εχει καλό προπονητή και πιστεύω ότι μαζί με τον Μάντζιο είναι οι καλύτεροι στην κατηγορία και μέσα στους καλύτερους Ελληνες προπονητές.
Ο ΟΦΗ με την ομάδα και τον κόσμο που έχει, πρέπει να είναι ψηλά.
Εμείς θα κοιτάξουμε να πάρουμε τους βαθμούς που θέλουμε για να πετύχουμε τους στόχους μας 100%.
Τα αποτελέσματα των αντιπάλων μας ευνοούν, είμαστε σε καλή κατάσταση και όλα είναι καλά.
-Ένα σχόλιο για την φετινή Football league:
Είμαι απογοητευμένος από αυτά που βλέπω. Φαντάζομαι θα είστε και εσείς, ως άμεσα ενδιαφερόμενοι. Από αυτά που βλέπω από κάποιες ομάδες, είναι το λιγότερο τραγικά.
Δεν θέλω να τα ονοματίσω, για να μην μπλέξω κι’ όλας. Ξέρετε όλοι καλά τι εννοούμε.
Πιστεύω ότι ο ΟΦΗ και ο Απόλλων είναι οι καλύτερες ομάδες στην κατηγορία.
Και η Λαμία είναι καλή ομάδα, μαζί με τον Αρη.
Νομίζω ότι δεν είναι εύκολο να παίξεις σε αυτήν την κατηγορία ποδόσφαιρο.
Δυστυχώς υπάρχουν παιχνίδια που δεν παίζονται στον αγωνιστικό χώρο.
Αυτό με απογοητεύει, γιατί αγαπώ το ποδόσφαιρο.
Φροντίζω εγώ και οι ομάδες μου να προοδεύουν από το ποδόσφαιρο.
Εύχομαι να καλυτερεύσουν τα πράγματα και να δούμε μόνο ποδόσφαιρο, όπως έγινε σήμερα στον αγωνιστικό χώρο.
Με τη σειρά του ο Ανδριανός Μεγαλοοικονόμου, ανέφερε για το παιχνίδι:
Πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα του ΟΦΗ. Είναι μια από τις 3 καλύτερες ομάδες του πρωταθλήματος. Παλέψαμε και πιεστήκαμε σε μια πολύ δύσκολη έδρα. Ξεχνάμε αυτό το παιχνίδι και συνεχίζουμε.
Αναλυτικά οι αναφορές του:
Θέλω να πω συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου. Δείξαμε από την αρχή ότι θέλαμε το παιχνίδι. Αν και αργήσαμε να σκοράρουμε, η ομάδα είναι σε πολύ καλή κατάσταση και αυτό το δείχνει σε κάθε παιχνίδι από το πρώτο λεπτό. Η ομάδα δεν αγχώνεται αν δεν σκοράρει απο την αρχή και συνεχίζουμε. Η ομάδα δεν σταματάει, ούτε στο πρώτο ούτε στο δεύτερο ημίχρονο. Όπως ξεκινάμε τα παιχνίδια, έτσι τα τελειώνουμε. Με πίεση όπως θέλει και ο προπονητής μας. Με αποφασιστικότητα για τους τρείς βαθμούς σε κάθε παιχνίδι. Αυτό είναι το πιο σημαντικό από όλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
"Εγώ θα πιστεύω μέχρι και το τελευταίο παιχνίδι ότι ο ΟΦΗ μπορεί να τα καταφέρει. Ελπίζω ότι στο τέλος θα δικαιωθούμε" ανέφερε ο Νίκος Παπαδόπουλος μετά τη νίκη επί του Αχαρναικού με 3-0.
Ο τεχνικός της κρητικής ομάδας, έστειλε μήνυμα εγρήγορσης στους παικτες του, για τα ντέρμπι που έρχονται με Απόλλωνα, Λαμία και Αρη, τονίζοντας με νόημα ότι 'θέλουμε να κερδίσουμε τις ομάδες που είναι απο πάνω και για λόγους πρεστίζ, αλλά και για βαθμολογικούς λόγους".
Ο προπονητής του ΟΦΗ, σε ερώτηση για το σχόλιο που έκανε ο προπονητής του Αχαρναικού Γιώργος Μαραντάς, για τα όσα συμβαίνουν στην Β' Εθνική, τόνισε ότι "Τι να σχολιάσω, τα βλέπετε όλοι".
Ενώ για την αναφορά του αντίπαλου προπονητή, ότι ο ΟΦΗ έπρεπε να είναι πρώτος ή δεύτερος με βάση την ποιότητα που έχει, υπογράμμισε πως "βλέπουμε το παιχνίδι με τον Απόλλωνα, το οποίο θέλουμε να κερδίσουμε".
Αναλυτικά οι πιο αναφορές του Νίκου Παπαδόπουλου στην συνέντευξη τύπου, που ακολούθησε το παιχνίδι με τον Αχαρναικό στο Γεντί Κουλέ (3-0):
"Πρέπει να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες. Νομίζω ότι κάναμε ένα πολύ καλό παιχνιδι.
Παρ’ ότι το πρώτο γκολ δεν ήρθε πολύ γρήγορα, είχαμε υπομονή, καλό συνδιαστικό παιχνίδι και βάλαμε τα γκολ που μας ελευθέρωσαν, για το δεύτερο ημίχρονο.
Στο δεύτερο ημίχρονο, αν και ζήτησα να έχουμε την ίδια ένταση και να βάλουμε και άλλα γκολ, το προσπαθήσαμε στην αρχή του δευτέρου ημιχρόνου, είχαμε ευκαιρίες και βάλαμε ένα τρίτο γκολ.
Πολύ θετικό είναι ότι ο αντίπαλος δεν έκανε ούτε σουτ στην εστία μας και δεν κινδυνεύσαμε καθόλου.
Ετσι είχαμε και την ευκαιρία να προστατέψουμε δυο παίκτες που είναι στο όριο καρτών για τα επόμενα παιχνίδια.
Αρχίζουν τα δύσκολα τώρα για μας. Βλέπουμε το επόμενο παιχνίδι, και θα τα βλέπουμε ένα –ένα για να δούμε που μπορούμε να φτάσουμε στο τέλος.
Συγχαρητήρια στα παιδιά και στον κόσμο που μας στήριξε.
Τι σημαίνει το μηδέν για 6ο συνεχόμενο παιχνίδι:
Για όλες τις ομάδες είναι σημαντικό. Το ίδιο και για μας στην κατηγορία που αγωνιζόμαστε.
Το μηδέν φέρνει πρωταθλήματα και τα πολλά γκολ τον κόσμο στο γήπεδο.
Εμείς προσπαθούμε να υα συνδιάσουμε και τα δυο.
Μακάρι να μπορούσαμε να το κάνουμε και σε άλλα παιχνίδια και να έχουμε περισσότερους βαθμούς.
Αυτό έχουμε τώρα όμως.
Είναι πολύ σημαντικό να κρατάς το μηδέν. Πιστεύω ότι με την επιθετική ποιότητα που έχουμε, μπορούμε να σκοράρουμε και να κερδίζουμε παιχνίδια.
Ολες οι ομάδες από εκεί ξεκινάνε. Από την αμυντική τακτική.
-Ο αντίπαλος προπονητής είπε ότι ο ΟΦΗ με τον Απόλλωνα είναι οι καλύτερες ομάδες και εσείς με τον κ. Μάντζιο οι καλύτεροι προπονητές…
Χαρακτήρισε ακόμη τραγικά αυτά που συμβαίνουν εκτός γηπέδου στην Β’ Εθνική.
Θέλετε να κάνετε κάποιο σχόλιο;
«Τον ευχαριστώ για τα καλά του λόγια. Εχουμε δείξει στα τελευταία παιχνίδια ότι και καλό ποδόσφαιρο παίζουμε και αποτελέσματα παίρνουμε.
Στο τέλος θα μετρήσει όμως, το που θα είμαστε. Αυτό πρέπει να κοιτάξουμε εμείς.
Κυρίως το επόμενο παιχνίδι.
Τώρα, σε ότι αφορά αυτά που γίνονται εξωγηπεδικά στην Β’ Εθνική, τι να σχολιάσω εγώ.
Τα βλέπουμε όλοι.
-Ακολουθούν τρία σημαντικά παιχνίδια για τον ΟΦΗ:
«Βλέπουμε μόνο το επόμενο παιχνίδι και όχι και τα τρία. Το επόμενο είναι με τον πρωτοπόρο, που είναι μια καλή ομάδα. Θέλουμε να κερδίσουμε αυτό το ματς.
Θέλουμε να κερδίσουμε ομάδες, που είναι πάνω από εμάς, για πολλούς λόγους.
Και για το πρεστίζ, αλλά και βαθμολογικά.
Εγω είμαι αυτός που μέχρι το τελευταίο ματς θα πιστεύω ότι μπορούμε να κάνουμε πολύ παραπάνω πράγματα και είμαι σίγουρος ότι στο τέλος θα δικαιωθούμε.
Θα το δείξει η πορεία μας αυτό».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: