Την ήττα με 3-1 σετ γνώρισε η ομάδα Νεανίδων του ΟΦΗ, απο τον Ολυμπιακό στο κλειστό γυμναστήριο της Μεταμόρφωσης, για την 2η αγωνιστική του Πανελλήνιου πρωταθλήματος Κ20, που διεξάγεται στην Αθήνα. Η πρωταθλήτρια Κρήτης, ομάδα του ΟΦΗ, έκανε μαχητική εμφάνιση, πάλεψε όλα τα σετ με τον Ολυμπιακό και κέρδισε τις εντυπώσεις. Tα κορίτσια του Νίκου Προύφα, βρέθηκαν να χάνουν με 2-0 απο τον Ολυμπιακό, αλλά βρήκαν το σθένος να πάρουν το τρίτο σετ, να μειώσουν σε 2-1 και να ξαναμπούν στο παιχνίδι. Στο τέταρτο σετ, έγινε μάχη, αλλά ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερος στα κρίσιμα σημεία και πήρε το σετ και τη νίκη. Τα σετ: 25-22, 25-20, 15-25, 25-19. Γ.Κορτς Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Ολυμπιακό.