Του Γιώργου Κορτσιδάκη Η παρουσία του Δημήτρη Μάνου στο Ηράκλειο, ειδικά σε μια εποχή όπως αυτή που διανύσουμε, στην οποία τα μεταγραφικά είναι στο φουλ, είναι λογικό να δημιουργεί σχόλια και να δίνει αφορμές, ειδικά στα θέματα του ΟΦΗ. Ωστόσο, η παρουσία του Δημήτρη στην πόλη μας, ήταν κάθε άλλο, παρά μεταγραφική, αυτή τη φορά. Ο Δημήτρης Μάνος, έχει αποκτήσει ένα μεγάλο δέσιμο με το Ηράκλειο και θέλησε να περάσει τις μέρες των εορτών, μαζί με την αγαπημένη του, που είναι Ηρακλειώτισσα και εκείνοι που γνωρίζουν λένε, ότι το ζευγάρι κάνει …σοβαρές σκέψεις για το μέλλον του και μάλιστα έχουν ήδη γίνει και οι οικογενειακές γνωριμίες, οπότε το όλο θέμα έχει προχωρήσει ένα βήμα παραπάνω. Ο Μάνος όμως, από τα χρόνια που έζησε στο Ηράκλειο, με τον Εργοτέλη και τον ΟΦΗ, έχει αναπτύξει «αδερφικές» φιλίες και με κάποιους πρώην συμπαίκτες του, όπως είναι ο Νίκος Λουμπάκης και ο Γιάννης Δερμιτζάκης.…