Του Γιώργου Κορτσιδάκη Την ώρα που ο ΟΦΗ, δίνει μάχη μέσα στο γήπεδο, αλλά και στο δικαστήριο, με όλη αυτην την ύποπτη ιστορία του υποβιβασμού για το περσινό παιχνίδι ΟΦΗ-Αιγινιακός, για να επιβιώσει και να παραμείνει στην κατηγορία, μια υπόθεση οφειλής της ΠΑΕ, προς την εταιρεία πρασίνου M&Μ η οποία τα τελευταία χρόνια, είχε την ευθύνη της συντήρησης όλων των γηπέδων του ΟΦΗ, (Γεντί Κουλέ και Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο), ήρθε να διχάσει τον κόσμο της ομάδας και να στρέψει τα βέλη, σε πρόσωπα της προηγούμενης διοίκησης, σε ανθρώπους, που πρόσφεραν με ανιδιοτέλεα με μεγάλο προσωπικό ρίσκο, στον ΟΦΗ. Το θέμα δεν ερμηνεύθηκε σωστά, ή για να το πω καλύτερα ερμηνεύθηκε βιαστικά και ερασιτεχνικά, απο κάποιους, οι οποίοι παρουσίασαν μέλη της προηγούμενης διοίκησης της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 (τον πρόεδρο Αλετρά, τον Γενικό Αρχηγό Κώστα Ζερβάκη και το μέλος του Δ.Σ. Μανόλη Γουρνιεζάκη), ως πρόσωπα που μαζί με την εταιρεία κάνουν την αγωγή,…