Του Γιώργου Κορτσιδάκη Σε ένα ακόμη παιχνίδι ο ΟΦΗ, κατέρρευσε στο δεύτερο ημίχρονο και δεν κατάφερε να πάρει έστω και τον "χρυσό" -σε αυτή τη φάση- πόντο της ισοπαλίας. Κόντρα στον Αρη, στο Κλεάνθης Βικελίδης, η ομάδα του Χάιμε Βέρα, έκανε ιδανικό ξεκίνημα, προηγήθηκε 0-1 με τον Βάζ (26'), μετά απο υπέροχο συνδιασμό με τον Κουτσιανικούλη, κατάφερε να πάει στα αποδυτήρια με αυτό το σκορ, με τον γκολκίπερ Σωτηρίου να κατεβάζει τα ρολά και να αποκρούει και πέναλτι του Γκαρσία στο 43'. Ωστόσο, όπως έχει συμβεί και σε άλλα παιχνίδια, στο δεύτερο ημίχρονο, ο ΟΦΗ, περιορίστηκε σε ρόλο κομπάρσου, άφησε το καλό πρόσωπο του πρώτου ημιχρόνου στα αποδυτήρια και απλά υποτάχθηκε στον πολύ επιθετικό και ποιοτικό Αρη, ο οποίος με τρία γκολ, γύρισε το παιχνίδι και έφτασε στη νίκη με 3-1. Ο ΟΦΗ, είχε την ευκαιρία να τιμωρήσει το επιθετικό ρίσκο του Αρη στο 77' όταν ο 19χρονος Βραζιλιάνος Φερέιρα,…