Του Γιώργου Κορτσιδάκη Ενα τηλεοπτικό συμβόλαιο, ανάλογο του brand name του ΟΦΗ, της ποδοσφαιρικής ιστορίας και της δυναμικής του, είναι το ζητούμενο για τη φετινή περίοδο, με φόντο τις επαφές που έχουν ήδη ξεκινήσει, για την τηλεοπτική στέγη της ομάδας. Τον κόσμο του ΟΦΗ, την πλειοψηφία τουλάχιστον, δεν την ενδιαφέρει, αν ο ΟΦΗ θα κλείσει συμφωνία με τη NOVA ή την ΕΡΤ. Τον ενδιαφέρει περισσότερο, να αποκατασταθεί η φετινή αδικία, με τον ΟΦΗ να έχει ένα απο τα πιο φτωχά, αν όχι το φτωχότερο, τηλεοπτικό συμβόλαιο στην Σούπερ Λίγκ. Ο ΟΦΗ πήρε 900 χιλιάδες, την ίδια ώρα που ομάδες που απέχουν...έτη φωτός, σε ιστορία και δυναμική απο τον ίδιο, όπως η Λαμία, για παράδειγμα, πήρε 1.5 εκ. ευρώ και μάλιστα για 2 χρόνια, απο την συμφωνία, με την κρατική τηλεόραση. Πέρσι, τέτοια εποχή, ο ΟΦΗ "βασανισμένος" απο την οικονομική στενότητα που είχε, έπεσε στην "παγίδα" να κλείσει με πολύ λίγα…