Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη Ξεκίνησαν οι προσφορές, απο την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, προς τους φιλάθλους , με σκοπό να τονώσει ακόμη περισσότερο την παρουσία του κόσμου, στα παιχνίδια της ομάδας, στο Γεντί Κουλέ. Η εξαιρετική πορεία της ομάδας, πρέπει να συμβαδίσει και με ένα γεμάτο γήπεδο και στόχος είναι ο μέσος όρος των 3,5 περίπου χιλιάδων εισιτηρίων που καταγράφονται στα πρώτα εντός έδρας παιχνίδια της ομάδας, χωρίς όμως να έχει παίξει κάποιο απο τα λεγόμενα εμπορικά με τις μεγάλες ομάδες, να αυξηθεί. Η εικόνα στο γήπεδο του ΟΦΗ μέχρι σήμερα, έχει παλμό, αλλά σίγουρα μπορεί να γίνει ακόμα πιο δυνατή. Τα πιο ακριβά εισιτήρια διαρκείας φέτος (σε σχέση με πέρσι), αλλά και τα "τσιμπημένα" εισιτήρια αγώνα, φαίνεται να κρατούν κάποιους, μακριά απο το Γεντί Κουλέ και στον ΟΦΗ, με μια σειρά απο ενέργειες, προσπαθούν να συγκεντρώσουν περισσότερο κόσμο. Μια απο αυτές, είναι η προσφορά μέσω του προγράμματος "Deals for you" της…