Την ήττα με 3-0 σετ απο τον Παναθηναικό, γνώρισε η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, στο παιχνίδι που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, για το Κύπελλο Βόλει Ανδρών.O ΟΦΗ προσπάθησε, αλλά ο Παναθηναικός είναι σε τρομερή φόρμα και επέβαλε την ανωτερότητα του, στο παιχνίδι. Αυτό ακριβώς επισήμανε στις δηλώσεις του και ο προπονητής της ομάδας βόλει του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης. Οπως είπε "ο Παναθηναικός έχει παίκτες αξίας, είναι σε πολύ καλή κατάσταση και εμείς αν και προσπαθήσαμε κατά διαστήματα να τον κοντράρουμε, δεν τα καταφέραμε" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ.Με όπλο το σερβίς που απέφερε 12 άσσους και πρωταγωνιστές τους Στάροβιτς, Πελεκούδα, Γιάκομπσεν ο Παναθηναϊκός προκρίθηκε στους «8» του κυπέλλου Ελλάδας ανδρών. Τα σετ: 17-25, 19-25, 16-25.Διαιτητές: Πρέντζας, Αγγελίδης. Διακύμανση: 1ο σετ: 6-8, 13-16, 16-21, 17-25 2ο σετ: 6-8, 9-16, 15-21, 19-25 3ο σετ: 5-8, 10-16, 15-21, 16-25 *Οι πόντοι του ΟΦΗ προήλθαν από 4 άσσους, 26 επιθέσεις,…