Του Γιώργου Κορτσιδάκη Με στίχους απο το Νίκο Ξυλούρη, οι συνδεσμίτες του ΟΦΗ, προχώρησαν σε μια (ακόμη) εξαιρετική πρωτοβουλία, σε αυτήν την δύσκολη εποχή του κορωνοϊου, στην οποία η ανάγκη για αλληλεγύη, είναι πραγματικά μεγάλη. Οπως ανακοίνωσν, δημιουργούν ομάδα εθελοντών σε όλη την Κρήτη, με ανθρώπους οι οποίοι θα είναι έτοιμοι να προσφέρουν και να βρεθούν όπου χρειαστεί. Μάλιστα, έδωσαν και αριθμούς τηλεφώνων, στους οποίους, όποιος έχει ανάγκη, μπορεί να επικοινωνεί. "Μη διστάσετε, μην ντραπείτε, να επικοινωνησετε μαζί μας. Μην περάσει ποτέ από το μυαλό σας ότι είστε μόνοι σας.Μαζί θα το ξεπεράσουμε και αυτό! Είμαστε δίπλα σας" αναφέρουν για την άξια συγχαρητηρίων αυτή πρωτοβουλία τους, οι συνδεσμίτες του ΟΦΗ, παροτρύνοντας όποιον έχει ανάγκη, να μην διστάσει να σηκώσει το τηλέφωνο και να ζητήσει βοήθεια. Οπως επισημαίνουν στην ανακοίνωση τους "ως ενεργό οπαδικό κίνημα κάνουμε και αυτη την φορά το αυτονόητο προσφέροντας βοηθεια σε όποιον την χρειάζεται σε ολόκληρο το…