Ο κ. Αυγενάκης συναντήθηκε και με Παπαχρήστου, Τεντόγλου, Πομάσκι, καθώς ξεκίνησε η προετοιμασία των ελίτ αθλητών του στίβου. Αυτοψία στο ΟΑΚΑ, για την τήρηση των όρων και των προϋποθέσεων των Υγειονομικών Πρωτοκόλλων στην ασφαλή και σταδιακή επανεκκίνηση της αθλητικής δραστηριότητας στη χώρα, η οποία ξεκίνησε από σήμερα Τρίτη 5 Μαΐου, πραγματοποίησε ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης μαζί με το μέλος της Υγειονομικής Επιστημονικής Επιτροπής της ΓΓΑ και πρόεδρο του ΕΣΚΑΝ, Παναγιώτη Σκανδαλάκη. Τον κ. Αυγενάκη υποδέχθηκαν ο Συντονιστής Γενικός Διευθυντής του ΟΑΚΑ, Κωνσταντίνος Χαλιορής, μέλη της διοίκησης και ο πρόεδρος των εργαζομένων, στην μοναδική εν λειτουργία είσοδο – έξοδο της εγκατάστασης (απαράβατος όρος των Υγειονομικών Πρωτοκόλλων σε κάθε αθλητική εγκατάσταση ανά την επικράτεια, για τη σταδιακή επανεκκίνηση), όπου και καταγράφονται τα στοιχεία όσων επιτρέπονται να εισέλθουν. Παρουσίασαν το υγειονομικό υλικό (μάσκες, γάντια, αντισηπτικά), τα ειδικά φυλλάδια αλλά και τις αφίσες που ετοίμασε η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού με τους…