Με τους γνωστούς αποντες, συνεχίστηκε η προετοιμασία του ΟΦΗ, για το παιχνίδι του Σαββάτου (20/11, 3μμ) στο Βόλο. Ντε Γκουσμάν, Γιαννούλης, Ντουρμισάι, Νέιρα και Ουές, δεν είναι στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας, για την αναμέτρηση. Την Παρασκευή (19/11) η τελευταία προπόνηση και ανακοινώνει αποστολή, ο Νίκος Νιόπλιας. Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 απο την προπόνηση: Με τον Jonathan De Guzman να συμμετέχει σε μέρος της προπόνησης, ολοκληρώθηκε μια ακόμη ημέρα προετοιμασίας της ομάδας μας ενόψει του αγώνα με τον ΝΠΣ Βόλο. Πρόγραμμα αποφόρτισης ακολούθησε ο Απόστολος Διαμαντής. Ο Fjorin Durmishaj έκανε θεραπεία, με τους Κώστα Γιαννούλη, Juan Neira και Abdul Weiss να συνεχίζουν ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία. Από την προπόνηση απουσίασε ο Devis Epassy, ο οποίος δεν έχει επιστρέψει ακόμα από την εθνική ομάδα. Η σημερινή προπόνηση περιελάμβανε ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμού, παιχνίδι κατοχής, άσκηση ταχυτήτων, τελειώματα φάσεων, τακτικό παιχνίδι και στατικές φάσεις. Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Παρασκευή…