Του Γιώργου Κορτσιδάκη Το σκάνδαλο της χρονιάς, συνέβη στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα. Ενα διατητικό "έγκλημα" που διαπράχθηκε σε βάρος του ΟΦΗ. Στο 51' ο ΟΦΗ σκοράρει με τον Τσιλιανίδη το 0-1, αλλά ο διαιτητής με υπόδειξη του VAR (Τζοβάρας), γυρίζει πίσω το παιχνίδι και δίνει πέναλτι υπέρ του ΠΑΟΚ σε χέρι του Βούρου, σε παράλληλη σέντρα του Ζίβκοβιτς. Ετσι αντί για 0-1, το σκορ γίνετα 1-0 με το γκολ που πέτυχε ο ΟΦΗ να ακυρώνεται, μετά την διατητική "συνεργασία" Φωτιά και Τζοβάρα. Πέναλτι δεν υπάρχει, απο τον Βούρο. Η μπάλα, πράγματι, βρίσκει το χέρι του αμυντικού του ΟΦΗ, αλλά πριν φτάσει στο χέρι του, βρίσκει στο πόδι του, στην προπάθει που κάνει με τάκλιν, να διώξει την μπάλα. Αν η μπάλα είχε βρεί απευθείας το χέρι του Βούρου, το πέναλτι θα ήταν καθαρό. Στην περίπτωση αυτή όμως, όχι. Ο Νιόπλιας ουρλιάζει στον πάγκο και χτυπιέται,…