karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Το είδαμε και αυτό, στον ΟΦΗ, στη ρεβάνς του Κυπέλλου στο Βόλο.

Ο Λαμπρόπουλος, ήταν να ξεκινήσει βασικός, αλλά στο...ζέσταμα, ένοιωσε ενοχλήσεις στον τετρακέφαλο και έτσι τη θέση του στην ενδεκάδα, πήρε ο Χριστόπουλος.

Ετσι ο ΟΦΗ ξεκίνησε το παιχνίδι, με κεντρικό αμυντικό δίδυμο, Σίλβα και Χριστόπουλο.

Στον πάγκο, έμεινε και ο Νούς, καθώς είχε ένα τραυματισμό, απο το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό.

Η ενδεκάδα του ΟΦΗ: Χριστογεώργος, Χατζηθεοδωρίδης, Γκονζάλες, Χριστόπουλος, Σίλβα, Καραχάλιος, Μπάκιτς, Ριέρα, Σαλτσέντο, Φούντας, Σεγκέλια.

Τη δεύτερη ήττα τους, στο πρωτάθλημα της Α2 γυναικών, γνώρισαν τα κορίτσια του ΟΦΗ.
Μετά απο ένα συγκλονιστικό παιχνίδι, ηττήθηκαν στο ται-μπρέικ απο την Ηλιούπολη με 3-2.
Ετσι, ο ΟΦΗ πήρε μόνο, τον ένα βαθμό απο το παιχνίδι.
"Είχαμε την ευκαιρία στο τέταρτο σετ, να καθαρίσουμε το παιχνίδι, αλλά δεν τα καταφέραμε. Τα κορίτσια έκαναν καλό παιχνίδι, απέναντι σε μια δυνατή ομάδα, η οποία με το 2-2 πήρε ψυχολογία.
Εμείς συνεχίζουμε στην προσπάθεια μας"
ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας.

Tα σετ: 21-25, 25-13, 18-25, 26-24, 15-13.

ΟΦΗ (Νίκος Προύφας): Αραμπατζή, Κοζωνάκη, Γκιζέττη, Γαρεφαλάκη, Βούλγαρη, Γκουασταβίνο, Βερβεράκη, Φανιουδάκη, Μανάι Σ, Φανιουδάκη, Ποδαρά, Γαραζανάκη, Μαραθοκαμπίτου, Πρινιωτάκη.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ πήγε με τσάρτερ στο Βόλο, για να αποφύγει την ταλαιπωρία, καθώς αυτήν την εβδομάδα το πρόγραμμα είχε τρία παιχνίδια με Ολυμπιακό, Βόλο (Κύπελλο) και ΑΕΚ.
Ωστόσο, η επιστροφή της ομάδας απο το Βόλο, δεν θα γίνει αμέσως μετά το παιχνίδι, όπως θα περίμενε κανείς, ενόψει και του αγώνα με την ΑΕΚ, την Κυριακή στο Γεντί Κουλέ.
Η ομάδα θα παραμείνει στο Βόλο, μετά το παιχνίδι, θα διανυκτερεύσει και θα επιστρέψει στο Ηράκλειο, την Πέμπτη το μεσημέρι!
Αιτία, αυτού του παράδοξου, το αεροδρόμιο της Αγχιάλου, το οποιο έχει επιλεγεί για το αεροπορικό πήγαινε-έλα της ομάδας.
Το εν λόγω αεροδρόμιο, δεν έχει την πυκνότητα των πτήσεων, που έχουν άλλα αεροδρόμια και κρίθηκε αδύνατο, να λειτουργήσει μόνο για την πτήση επιστροφής του ΟΦΗ, στην Κρήτη, τα μεσάνυχτα της Τετάρτης, μετά το παιχνίδι.

Μετά απο αυτό, η διανυκτέρευση στο Βόλο, ήταν μονόδρομος, καθώς η μετάβαση της ομάδας στην Θεσσαλονίκη, για να πετάξει το πρωί στο Ηράκλειο, θα πρόσθετε ακόμη μεγαλύτερη κούραση, στην αποστολή.

Ετσι, αναγκαστικά, η αποστολή θα επιστρέψει στο Ηράκλειο, το μεσημέρι της Πέμπτης, για να ξεκινήσει την προετοιμασία της, για το παιχνίδι με την ΑΕΚ, την Κυριακή στο Γεντί Κουλέ, για το πρωτάθλημα.

 

Γ. Κορτς

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi