«Απο δύναμη πάμε καλά, τώρα μας ενδιαφέρει το δέσιμο της ομάδας» ανέφερε ο Νίκος Νιόπλιας μετά το τέλος του φιλικού αγώνα με τον Πλατανιά στο Γεντί Κουλέ, που βρήκε νικητή τον ΟΦΗ με 1-0.
Ο προπονητής του ΟΦΗ, ανέφερε ότι «ήταν ένα καλό ματς για μας. Σιγά-σιγά γινόμαστε καλύτεροι. Εχουμε ακόμα χρόνο και αυτό είναι καλό. Παίζουμε φιλικά παιχνίδια με καλούς αντιπάλους, αλλά θέλουμε και ομάδες που παίζουν πιο κλειστά, γιατί αυτό θα το βρούμε μπροστά μας στο πρωτάθλημα. Απο δύναμη είμαστε πολύ καλά. Τώρα μας ενδιαφέρει το δέσιμο της ομάδας. Θα βρούμε ένα κορμό. Μέχρι τώρα βαδίζουμε καλά. Εχουμε κάνει αρκετό καιρό προπόνησης και χρειαζόμαστε παιχνίδια για να βρούμε ρυθμό.
Για το παιχνίδι ο τεχνικός του ΟΦΗ ανέφερε ότι «ήμασταν καλοί αλλά και ο αντίπαλος βοήθησε σε αυτό, γιατί επιχείρησε να παίξει ποδόσφαιρο. Στην Β' Εθνική τα παιχνίδια που θα δώσουμε, θα είναι διαφορετικά».
Για τις μεταγραφές ανέφερε ότι «ψάχνουμε ακόμη 1-2 κινήσεις για το ρόστερ, ώστε να γίνουμε καλύτεροι».
Για το παιχνίδι Κυπέλλου με τον Αχαρναικό, είπε πως «έχουμε μια εβδομάδα μπροστά μας, αν γίνει το παιχνίδι. Θα πάμε με ένα κορμο σε αυτό το ματς».
Παράσχος: «Χρήσιμα συμπεράσματα»
Ο προπονητής του Πλατανιά Γιώργος Παράσχος ανέφερε με τη σειρά του ότι «βγάλαμε χρήσιμα συμπεράσματα απο αυτό το παιχνίδι. Χρησιμοποιήσαμε δυο ενδεκάδες και είδαμε κάποια πράγματα. Για μας η αναβολή του πρωταθλήματος, μας έχει κάνει ζημιά. Μας έχει στοιχήσει. Εχουμε κόπωση σαν ομάδα».
Για το παιχνίδι, ανέφερε πως «μετά το γκολ που δεχθήκαμε μας έπιασε νευρικότητα και είχαμε λάθος πάσες. Θέλω να δημιουργούμε περισσότερες ευκαιρίες, κάτι που δεν κάναμε σήμερα και ας τις χάνουμε. Θα βρούμε τον τρόπο να κερδίζουμε τα παιχνίδια».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Νίκη με...άρωμα Σούπερ Λίγκ για τον ΟΦΗ.
Ο ΟΦΗ δεν ξέχασε τον Γιώργο Παράσχο και το παλαιότερο πέρασμα του απο τον ΟΦΗ.
Ο νυν προπονητής του Πλατανιά, τιμήθηκε πριν απο την σέντρα του φιλικού με τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ, με ανθοδέσμη, την οποία και του παρέδωσε εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ο Δημήτρης Αποστολάκης.
Ο Παράσχος, μόλις εισήλθε στον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου του ΟΦΗ, καταχειροκροτήθηκε απο τους φιλάθλους της κρητικής ομάδας, ενώ ο ίδιος απευθυνόμενος στους ανθρώπους του ΟΦΗ και τους παράγοντες της ομάδας, τους είπε «εύχομαι γρήγορα στην Σούπερ Λίγκ».
Στις δηλώσεις του ο Παράσχος έδειξε συγκινημένος απο την υποδοχή του ΟΦΗ και όπως είπε «ο ΟΦΗ είναι μια απο τις 2-3 ομάδες σταθμούς που έχω περάσει. Για αυό και πάντα παρακολουθώ και ενδιαφέρομαι για αυτόν. Ευχαριστώ τον κόσμο για το σεβασμό απέναντι μου. Τα συναισθήματα είναι αμοιβαία. Ο ΟΦΗ είναι μια ομάδα με έμπειρους παίκτες, που έχει λύσεις και θα πρωταγωνιστήσει στην Football league» ανέφερε ο τεχνικός του Πλατανιά.
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο Γιώργος Παράσχος δέχεται την ανθοδέσμη απο τον Δημήτρη Αποστολάκη, πριν απο τη σέντρα του φιλικού αγώνα με τον Πλατανιά.
Διαβάστε ακόμη: Nίκη με...άρωμα Σούπερ Λίγκ για τον ΟΦΗ

Μια παλιά μεγάλη δόξα του ΟΦΗ, ο Γρηγόρης Τσινός, βρέθηκε στις Αρχάνες και παρακολούθησε τα 45λεπτα φιλικά παιχνίδια του ΟΦΗ με το Γιούχτα και τον Εργοτέλη.
Ο άλλοτε σπουδαίος λίμπερο του ΟΦΗ και σίγουρα ένας απο τους κορυφαίους αμυντικούς στην ιστορία της κρητικής ομάδας, είχε την ευκαιρία να τα πεί απο κοντά τόσο με τον σημερινό προπονητή του ΟΦΗ Νίκο Νιόπλια, όσο και με τον νυν προπονητή του Γιούχτα Μανόλη Πατεμτζή, με τον οποίο μάλιστα συνδέεται με διαχρονική φιλία. (Και οι τρείς τους ήταν συμπαίκτες στον ΟΦΗ).
Ο Τσινός κατέκτησε το Κύπελλο Ελλάδος με τον ΟΦΗ το 1987 και ήταν μέλος της κορυφαίας ομάδας όλων των εποχών του ΟΦΗ, εκείνης στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του '80, η οποία χάρισε σπουδαίες επιτυχίες στο κρητικό συγκρότημα σε Ελλάδα και Ευρώπη και το καθιέρωσε στη συνείδηση της φίλαθλης κοινής γνώμης της χώρας.
Φίλαθλοι του ΟΦΗ που αντιλήφθηκαν τον Γρηγόρη Τσινό, στο γήπεδο των Αρχανών, έσπευσαν να τον χαιρετίσουν και να του εκφράσουν την εκτίμηση τους, για τα όσα πρόσφερε στον ΟΦΗ.
Αλλωστε απέναντι σε όλα τα μέλη της ομάδας του ΟΦΗ εκείνης της εποχής, η εκτίμηση του κόσμου του ΟΦΗ, είναι διαχρονική.
Πάντα χαμηλών τόνων ο Γρηγόρης, παρακολούθησε ήρεμα το παιχνίδι, μαζί με φίλους του, συνδιάζοντας τις διακοπές που κάνει στην Κρήτη, με μια φρέσκια εικόνα απο τον σημερνό ΟΦΗ, τον οποίο δεν ξεχνάει ποτέ.
Ο Γρηγόρης Τσινός σήμερα μένει μόνιμα στη Βόρεια Ελλάδα.
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ, απο την ιστοσελίδα mpalakritis.gr ο Νίκος Νιόπλιας και ο Γρηγόρης Τσινός στο περιθώριο του τουρνουά των Αρχανών.