Μια ...κρυφή κάμερα, η οποία βιντεοσκόπησε το φιλικό παιχνίδι της Προοδευτικής με το Κερατσίνι, άναψε φωτιές, καθώς η ομάδα του Κορυδαλλού, θεωρεί ότι υπάρχει δάχτυλος του Εργοτέλη στο θέμα αυτό, κάτι που η κρητική ομάδα το αρνείται!
Προοδευτική και Εργοτέλης αναμετρώνται στην πρεμιέρα της Γ' Εθνικής, σε ένα δυνατό ντέρμπι, ωστόσο το ζήτημα αυτό φαίνεται να «άναψε» φωτιές, λίγες μέρες πριν την αναμέτρηση της 11ης Σεπτεμβρίου.
Ο Προοδευτική υποστηρίζει ότι «ενώ πολιτισμένα τους απαγορεύτηκε η βιντεοσκόπηση χωρίς άδεια, "αυτοί" άλλαξαν κερκίδα και κατέγραψαν τον αγώνα. Ενώ επιχείρησαν να μπουν με κάμερα από την κεντρική είσοδο τους απαγορεύτηκε ευγενικά η βιντεοσκόπηση. Άλλωστε ένας διπλωματούχος σκάουτερ δεν έχει την ανάγκη υποστήριξης οπτικοακουστικού υλικού. Μάγκες και εντός αλλά και εκτός Κρήτης. Αυτό διδάσκει η ιστορία. Πάντως, η αθηναϊκή ομάδα επειδή και μεγαλύτερο κύρος αλλά και καλύτερη ποδοσφαιρική ιστορία διαθέτει τα δυο της τελευταία φιλικά θα τα αποστείλει πληρωμένα από την Αθήνα. Ο καθένας γράφει την ιστορία του στο χώρο ασχέτως τα διπλώματα που επιδεικνύει.
Υ.Γ. Καλό θα είναι να ξεκαθαρίζουμε τις θέσεις μας προκειμένου να μην έχουμε "στεναχώριες" σε 12 ημέρες».
Ενώ ο Εργοτέλης με τη σειρά του τονίζει πως «Με μεγάλη έκπληξη ενημερωθήκαμε από συγκεκριμένο site τη «θέση» της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ σχετικά με την αυθαίρετη βιντεοσκόπηση πρόσφατου φιλικού της αγώνα, στην οποία ξεκάθαρα φωτογραφίζεται ως υπεύθυνη η ομάδα μας, προσβάλλοντας μας μάλιστα με απαράδεκτους χαρακτηρισμούς κι υπονοούμενα.
Ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ δηλώνει ξεκάθαρα ότι, φυσικά, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το συγκεκριμένο, απαράδεκτο συμφωνούμε, γεγονός. Δεν έχουμε τη διάθεση, αλλά ούτε και την ανάγκη, να προσφύγουμε σε τέτοιες πράξεις.
Η «θέση» της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ, ενός ιστορικού κι αξιοπρεπούς σωματείου, είναι τουλάχιστον ατυχής και δεν βοηθάει στη διατήρηση των πολύ καλών σχέσεων που παραδοσιακά έχουν οι δύο ομάδες. Το μόνο που καταφέρνει, ελπίζουμε όχι εσκεμμένα, είναι να δημιουργήσει μια «ένταση» εν όψει του αγώνα σε 12 μέρες (όπως αναφέρει και η «θέση» του φίλου σωματείου). Τέτοιες πρακτικές ανήκουν σε άλλες εποχές, τις οποίες είμαστε σίγουροι ότι η σοβαρή διοίκηση της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ δεν αναπολεί.
Τιμούμε και σεβόμαστε την ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ, μια ομάδα «κόσμημα» για την ιστορική περιοχή του Κορυδαλλού κι όχι μόνο, καθώς και όλες τις υπόλοιπες ομάδες του ομίλου μας, όπως άλλωστε είναι ξεκάθαρο στις βιντεοσκοπημένες δηλώσεις του Προέδρου μας μετά την κλήρωση του πρωταθλήματος, οι οποίες κυκλοφορούν στο διαδίκτυο για κάθε ενδιαφερόμενο. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα βρεθούμε και πάλι αντιμέτωποι στον αγωνιστικό χώρο μαζί της. Ελπίζουμε να γίνει ένας καλός και καθαρός αγώνας, αντάξιος της ιστορίας των δύο ομάδων, σε μια ωραία και φιλόξενη ατμόσφαιρα, όπως θα είναι αυτή στον αγώνα του δευτέρου γύρου. Κι ας κερδίσει ο καλύτερος... Ευχόμαστε στην ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ καλή επιτυχία στο πρωτάθλημα!»
Παρεξήγηση ή όχι και έχει και τόση σημασία. Αρχισαν τα...όργανα στην Γ' Εθνική, για όσους δεν τον έχουν καταλάβει...
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Εργοτέλης και Πανθηραικός (Σαντορίνη), θα είναι αντίπαλοι φέτος στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής.
Ετσι, το φιλικό (ΟΦΗ-Πανθηραικός) που έγινε το περασμένο Σάββατο (27/8) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, πρόσφερε την ευκαιρία στους ανθρώπους του Εργοτέλη να πάρουν μια «γεύση» απο τον αντίπαλο τους, λίγες μέρες πριν το μεταξύ τους φιλικό (Πανθηραικός-Εργοτέλης) στην Σαντορίνη (31/8).
Το τιμ του Εργοτέλη, φαίνεται ότι δεν θέλει να αφήνει τίποτε στην τύχη (και καλά κάνει), οπότε μια «κατασκοπεία» του Πανθηραικού, δεν θα ήταν και άσχημη, απο τη στιγμή που η ομάδα απο τη Σαντορίνη βρέθηκε στο Ηράκλειο.
Ετσι, στο αθλητικό κέντρο του ΟΦΗ, είδαμε τον συνεργάτη του Γιάννη Χατζηνικολάου Γιάννη Τάτση, με τον προπονητή τερματοφυλάκων της ομάδας Γιάννη Ζαλαώρα, να παρακολουθούν το παιχνίδι, απο μια γωνιά του γηπέδου, κάτω απο το κτιριακό συγκρότημα του «Βαρδινογιάννειου».
Προφανώς, οι σημειώσεις τους και τα συπεράσματα τους θα αποτέλεσαν προιόν συζήτησης με τον προπονητή του Εργοτέλη Γιάννη Χατζηινκολάου, για τον τρόπο παιχνίδιού του Πανθηραικού, πρν ο Εργοτέλης μπεί στο πλοίο για την Σαντορίνη για το φιλικό των δυο ομάδων.
Δεν ήταν όμως μόνο αυτοί, οι κατάσκοποι του Εργοτέλη στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
«Παρών» ήταν και ο Νίκος Κατσικοκέρης, ο οποίος μετά τη λήξη του φιλικού ΟΦΗ-Πανθηραικός (1-1), έσπευσε να ασπαστεί τον Μανόλη Παπαματθαιάκη και να τον συγχαρεί για την «σφιστή» ομάδα που έχει χτίσει στη Σαντορίνη.
Ο Κατσικοκέρης, δεν ξεχνάει ότι με προπονητή το Μανόλη στα Ζωνιανά, έκανε τη χρονιά που πέρασε, μια απο τις καλύτερες σεζόν της ποδοσφαιρικής του καριέρας, σημειώνοντας 16 γκολ, χάνοντας παρά ...τρίχα (απο τον Περογαμβράκη που πέτυχε 17 με τον ΟΦΗ), την πρωτιά στους σκόρερ του 4ουομίλου της Γ' Εθνικής.
Οι δυο τους, ανανέωσαν το...ραντεβού τους, για τις «κόντρες» που θα έχουν φέτος σε Σαντορίνη και Παγκρήτιο.
Ο Παπαματθαιάκης, δέχθηκε πάντως και μια ακόμη «επίσκεψη» στο ΒΑΚ.
Αυτή ήταν, απο τον Βλάνταν Μιλοσάβλιεφ τον επιθετικό του ΟΦΗ, με τον οποίο «ταίριαξαν» στον Λεβαδειακό, επί εποχής Καραγεωργίου στην ομάδα της Λειβαδιάς, όπου ο Μανόλης ήταν βοηθός του Μακεδόνα τεχνικού...
Στην φωτογραφία ο Μανόλης Παπαματθαιάκης και ο Νικος Κατσικοκέρης, όλο χαμόγελα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Στο τρίτο του φιλικό μέσα σε 5 ημέρες, ο ΟΦΗ γνώρισε την ήττα απο τον Πλατανιά με 3-1 στα Περβόλια.
Σε αντίθεση με το φιλικό της περασμένης Τετάρτης στο Γεντί Κουλέ, όπου ο ΟΦΗ κερδισε με 1-0, αυτή τη φορά, δεν μπόρεσε να είναι το ίδιο ανταγωνιστικός απέναντι στην ομάδα των Χανίων, η οποία ήταν πιο επιθετική, άσκησε μεγάλη πίεση στην άμυνα του ΟΦΗ και πήρε δίκαια τη νίκη.
Ο Νίκος Νιόπλιας δεν είχε στην διάθεση του τον Βουό (τον έβαλε 90 λεπτά στο φιλικό με τον Πανθηραικό και τον προφύλαξε με τον Πλατανιά), αλλά και τον τραυματία Μίκιτς.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ πάντως, απέναντι σε ένα αντίπαλο Σούπερ Λίγκ, έβγαλε ξανά χρήσιμα συμπεράσματα, για την ομάδα που χτίζει αυτήν την εποχή.
Οι παίκτες του ΟΦΗ, έδειξαν κουρασμένοι απο τα συνεχόμενα φιλικά, απέναντι σε ένα αντίπαλο Σούπερ Λίγκ, ο οποίος υπο κανονικές συνθήκες, θα μπορούσε αυτήν την εποχή να δίνει επίσημα παιχνίδια.
Ενώ ο ΟΦΗ, έχει ακόμη ένα μήνα μπροστά του για να ξεκινήσει το πρωτάθλημα της Football league.
Ο ΟΦΗ ήταν κουρασμένος (τρία φιλικά σε 5 μέρες), ο Πλατανιάς πιο έτοιμος (θα μπορούσε τώρα να δίνει επίσημα παιχνίδια στην Σούπερ Λίγκ), αλλά και πιο επιθετικός και βελτιωμένος σε σχέση με το φιλικό της περασμένης Τετάρτης στο Γεντί Κουλέ (ο ΟΦΗ πήρε τη νίκη με 1-0) και πήρε την «ρεβάνς» με 3-1 στα Περβόλια.
Μια δίκαιη νίκη για τον Πλατανιά, ο οποίος πέτυχε τρία τέρματα, είχει ευκαιρίες και έδειξε ότι θα είναι και φέτος δυνατός στα Χανιά.
Ο ΟΦΗ δεν είχε την φρεσκάδα και τη δύναμη της περασμένης Τετάρτης, αλλά σε κάθε περίπτωση ο Νίκος Νιόπλιας, απέναντι σε ένα ποιοτικό αντίπαλο, τον οποίο αντιμετώπισε για δεύτερη φορα σε 5 μέρες, είχε την ευκαιρία για χρήσιμα συμπεράσματα, ένα περίπου μήνα πριν αρχίσει ο ΟΦΗ το πρωτάθλημα της Football league.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, δεν χρησιοποίησε τον Ιβοριανό επιθετικό Βουό, στον οποό έδωσε 90 λεπτά συμμετοχής στο φιλικό του Σαββάτου με τον Πανθηραικό, αλλά και τον τραυματία Μίκιτς.