Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ως μια «σκληρή» ομάδα, «κλασσική» Β' Εθνικής, με καλή αμυντική λειτουργία περιγράφεται ο πρώτος (επίσημος) αντίπαλος του ΟΦΗ, για την φετινή χρονιά.
Ο Αχαρναικός, τον οποίο ο ΟΦΗ, υποδέχεται στο Γεντί Κουλέ (Τετάρτη 14/9, 4μμ) στο πρώτο παιχνίδι της πρώτης φάσης για το Κύπελλο Ελλάδος, είναι μια έμπειρη ομάδα της κατηγορίας, την οποία ο ΟΦΗ θα κάνει λάθος, αν την υποτιμήσει.
Δεν είναι τυχαίο αλλωστε, το γεγονός ότι στα μέχρι τώρα φιλικά παιχνίδια, ο Αχαρναικός, έχει ως «παράσημο» το 0-0 με Πανιώνιο, Αρη και Σπάρτη, γεγονός που δείχνει ότι είναι μια ομάδα που έχει προσαρμόσει το αγωνιστικό της στυλ, στην καλή της αμυντική λειτουργία.
Σκοράρει με δυσκολία, αλλά και δέχεται γκολ με δυσκολία, αυτό είναι το σήμα κατατεθέν του παιχνιδιού της, γεγονός που σημαίνει ότι ο ΟΦΗ, για να μπορέσει να πάρει ένα αβαντάζ απο το πρώτο παιχνίδι για την πρόκριση, ενόψει και του επαναλληπτικού στη Νέα Σμύρνη, θα πρέπει να έχει καλή κυκλοφορία και υπομονή στο παιχνίδι του, καλές επινοήσεις στην επίθεση και ευστοχία στις ευκαιρίες που θα δημιουργήσει.
Ο Αχαρναικός, είναι ομάδα που έχει κρατήσει 7-8 παίκτες απο τον περσινό κορμό και έχει κάνει μερικές προσθήκες έμπειρων παικτών «Β' Εθνικής» φέτος.
Ο ΟΦΗ, δεν έχει την πολυτέλεια να υποτιμάει κανένα αντίπαλο, αλλά αντίθετα να δείχνει τον αγωνιστικό σεβασμό που απαιτείται απέναντι σε όλους.
Επειδή θα έχει και σημαντικές απουσίες (Ράντι, Νάστος, Μπουρσέλης, Κομεσίδης κ.λ.π) θα χρειαστεί φρεσκάδα στο παιχνίδι του, τρεξίματα στο γήπεδο, δύναμη στις μονομαχίες και ένα μαχητικό αγωνιστικό πρόσωπο απο το πρώτο λεπτό, που θα παρασύρει και τον κόσμο που θα βρεθεί στο γήπεδο να «σπρώξει» την ομάδα και τους παίκτες στην πρώτη «επίσημη» νίκη.
Σε αυτά τα διπλά παιχνίδια, μεγάλη σημασία για τον γηπεδούχο, έχει κατ' αρχήν το «μηδέν« στην άμυνα, γιατί πολλές φορές παίζοντας με ρίσκο για το γκολ, αφήνεις-εκνευρισμένος απο το κλειστό παιχνίδι του αντιπάλου- κενούς χώρους και μπορείς να πάθεις ζημιά.
Αν ο ΟΦΗ βαδίσει με ασφάλεια στα αμυντικά του καθήκοντα, έχει την ποιότητα να «ψάξει» το γκολ, που θα του δώσει το αβαντάζ για το δεύτερο παιχνίδι.
Στα διπλά παιχνίδια το 1-0 είναι πολύ καλό σκόρ, το 2-0 άριστο!
O ΟΦΗ χρειάζεται την πρόκριση στους ομίλους για πολλούς λόγους. Αγωνιστικούς, οικονομικούς, αλλά (κυρίως) για λόγους πρεστίζ.
Μέσα απο το Κύπελλο, είναι μια καλή ευκαιρία να φωνάξει και απο εδώ, ότι επιστρέφει δυνατός και καθαρός στο προσκήνιο του Ελληνικού ποδοσφαίρου...
Στο γήπεδο του Πανιωνίου στη Νέα Σμύρνη θα γίνει την Κυριακη (18/9) στις 3μμ η ρεβάνς του αγώνα της πρώτης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος, κόντρα στον Αχαρναικό.
Η ανακοίνωση του ΟΦΗ αναφέρει:
«Η ΕΠΟ ενημέρωσε εγγράφως τον ΟΦΗ, ότι η ρεβάνς για την πρώτη φάση του Κυπέλλου Ελλάδος με τον Αχαρναικό, θα γίνει την Κυριακή στις 3μμ το μεσημέρι στο γήπεδο του Πανιωνίου στη Νέα Σμύρνη. To παιχνίδι θα είναι κεκλεισμένων των θυρών λόγω τιμωρίας του Αχαρναικού, απο την περσινή περίοδο».
Mε αρκετά προβλήματα ολοκλήρωσε ο ΟΦΗ την προετοιμασία του για το παιχνίδι της Τετάρτης (4μμ) στο Γεντί Κουλέ, με τον Αχαρναικό για την πρώτη φάση του Κυπέλλου Ελλάδος.
Μετά την τελευταία προπόνηση που έγινε την Τρίτη (13/9) το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο Νίκος Νιόπλιας ανακοίνωσε τους 20 παίκτες που θα έχει μαζί του για το πρώτο φετινό επίσημο παιχνίδι του ΟΦΗ.
Πρόκειται για τους: Δερμιτζάκη, Δάφκο, Αντουκόρ, Μασάδο, Μίκιτς, Μιλοσάβλιεφ, Οστοιτς, Βουό, Βαλλιάνο, Βρεττό, Κιάσσο, Κοιλιάρα, Κοντογιάννη, Μανιαδή, Κώτσιο, Μάνο, Ογκμποε, Ροβίθη, Φαζό και Χαντί.
Εκτός αποστολής έμειναν οι τραυματίες Κομεσίδης (προσαγωγός), Μπουρσέλης (προσαγωγός), Χίσι (διάστρεμμα), Νάστος (κοιλιακός), Ράντι (ίωση), Μπολάκης (γόνατο) και οι Σουλέ, Κασμερίδης, Φουκαράκης, Τουγλής.
Η αποστολή του ΟΦΗ την Τετάρτη (14/9) νωρίς το μεσημέρι, θα γευματίσει στο Galaxy και αμέσως μετά η αποστολή με το πούλμαν θα μεταβεί στο γήπεδο για την αναμέτρηση με τον Αχαρναικό.