«Ο ΟΦΗ ειναι το φαβορί για την πρόκριση» ανέφερε ο προπονητής του Αχαρναικού Δημήτρης Αρναούτης, στη συνέντευξη τύπου μετά το 0-0 στο Γεντί Κουλέ. Οπως ανέφερε μετά τη λήξη του αγώνα «απο την αρχή της κλήρωσης ξέραμε ότι ο ΟΦΗ είναι το φαβορί για την πρόκριση. Και παραμένει φαβορί ανεξάρτητα απο το αποτέλεσμα. Το αποτέλεσμα είναι δίκαιο γιατί και οι δυο ομάδες είχαν ευκαιρίες. Φάνηκε ότι όποιος έβαζε το γκολ, θα έπαιρνε και το παιχνίδι. Πιστεύω ότι θα γίνει το ίδιο και στον επαναλληπτικό. Θα κριθεί στις λεπτομέρειες».
Για την μάχη της ανόδου στην Football league, ανέφερε πως «στα χαρτιά 5 ομάδες έχουν το προβάδισμα. Ο ΟΦΗ, ο Αρης, τα Τρίκαλα, ο Απόλλων και η Λαμία. Οι ομάδες αυτές δείχνουν ότι είναι ένα κλίκ παραπάνω απο τις άλλες. Οποια ομάδα χάσει λιγότερους βαθμούς έξω, θα πάρει την άνοδο».
Για τον Αχαρναικό, τόνισε πως «ο Αχαρναικός άλλαξε 25 παίκτες απο πέρσι. Είναι μια νέα ομάδα και με αρκετά παιδιά μικρής ηλικίας. Εχουμε κάνει 1.5 μήνα δουλειά και δεν δεχόμαστε γκολ. Αν βελτιωθούμε επιθετικά, θα κάνουμε μια αξιοπρεπή πορεία. Ο στόχος μας είναι να σωθούμε γρήγορα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Το γκολ έλειψε απο τον ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στον ΠΟΑ, τα ωραία γκολ και οι όμορφες «συνεργασίες» Ρουμπάκη-Τριανταφύλλου, θα είναι και φέτος σημείο αναφοράς, για την ομάδα του Ατσαλένιου, η οποία έκανε δυνατό ξεκίνημα στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής, με το 1-0 επί του φιλόδοξου Πανθηραικού (Σαντορίνη).
Το Ατσαλένιο, θα είναι και φέτος, όπως όλα δείχνουν το «κάστρο» του ΠΟΑ και εκεί θα «ζοριστούν» όλοι οι επισκέπτες.
Στο μοναδικό γκολ του αγώνα, που χάρισε και τη νίκη στον ΠΟΑ, ο Ρουμπάκης, «σημαδεύει» σωστά τον Τριανταφύλλου, εκείνος τον Αμπτουραχμάνι και αυτός πλασάρει ιδανικά για το 1-0.
Ο νεοαποκτηθέντας (απο το Ρούβα) Αμπτουραχμάνι, δείχνει να έχει κολλήσει γρήγορα στην επίθεση του ΠΟΑ και έχει τα χαρακτηριστικά που θα του δώσουν αρκετές ευκαιρίες για γκολ, εκμεταλευόμενος και την ποιότητα του Τριανταφύλλου, αλλά και του Ρουμπάκη.
Ο ΠΟΑ μπήκε με το...δεξί στο πρωτάθλημα και ονειρευεται μια χρονιά που θα τον φέρει όσο πιο ...ψηλά γίνεται!
Η εμπειρία των παικτών που διαθέτει, τον κάνουν ένα απο τους βασικούς υποψήφιους για τον τίτλο της ομάδας-έκπληξη της κατηγορίας.
Το σύνθημα στο Ατσαλένιο, είναι χαμηλοί τόνοι και κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και στο τέλος το...ταμείο!
Αντίθετα, για την Σαντορίνη, η οποία ερχόταν με ...φόρα απο τις πολύ καλές εμφανίσεις στα φιλικά, η εμφάνιση δεν ήταν ανάλογη και χρειάζεται τώτα χρειάζεται προσγειωση και αυτοκριτική, για την φιλόδοξη ομάδα του Μαν. Παπαματθαιάκη, ο οποίος θα έχει να πεί ...πολλά στους παίκτες του, για αυτά που δεν έκαναν στο παιχνίδι του Ατσαλένιου...
Δείτε στο παρακάτω VIDEO το γκολ του Αμπτουραχμάνι, που χάρισε τη νίκη στον ΠΟΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ' Εθνική: Kέρδισαν στην πρεμιέρα και οι 4 κρητικές ομάδες
Ο Μανόλης Ροβίθης σκόραρε στο 0-0 του ΟΦΗ με τον Αχαρναικό, αλλά το γκολ που πέτυχε ακυρώθηκε, καθώς υποδείχθηκε απο τον βοηθό ότι η μπάλα είχε περάσει τη γραμμή στη σέντρα του Μιλοσάβλιεφ. Ο νεαρός επιθετικός του ΟΦΗ, ανέφερε ότι «δεν έχω άποψη για το αν βγήκε η μπάλα».
Για το παιχνίδι τόνισε ότι «έγινε ένα δυνατό παιχνίδι, όπως θα είναι όλα τα παιχνίδια της Β' Εθνικής. Ενα κλειστό ματς, στο οποίο πρέπει να εκμεταλευτείς τις ευκαιρίες για να κερδίσεις».
Ενώ για τον επαναλληπτικό της Κυριακής στη Νέα Σμύρνη, υποστήριξε ότι «είμαστε καλύτερη ομάδα απο τον Αχαρναικό και πρέπει να τους πιέσουμε περισσότερο στο δεύτερο παιχνίδι. Παίζουμε σε ένα καλό γήπεδο, όπως είναι αυτό στη Νέα Σμύρνη και μπορούμε να δημιουργήσουμε πολλες φάσεις».
Για τον εαυτό του, υποστήριξε ότι «εγώ δεν είμαι ακόμη 100% έτοιμος απο πλευράς φυσικής κατάστασης. Για την κατάσταση που είμαι, προσπάθησα να κάνω ότι καλύτερο μπορούσα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Το γκολ έλειψε απο τον ΟΦΗ