Ο ΟΦΗ ήταν εξαιρετικός στη Νέα Σμύρνη και με το 0-2 επί του Αχαρναικού πήρε την πρόκριση στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδος, δείχνονας ότι το 0-0 του πρώτου αγώνα στο Γεντί Κουλέ, ήταν απλά μια κακή παρένθεση.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα γκολ του Βουό και του Ράντι που χάρισαν τη νίκη-πρόκριση στον ΟΦΗ, αλλά και τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Οι παίκτες του ΟΦΗ, το...χάρηκαν στη Νέα Σμύρνη, καθώς μετά απο μια εξαιρετική εμφάνιση πήραν τη νίκη-πρόκριση επί του Αχαρναικου (0-2) και έτσι η κρητική ομάδα θα βρεθεί στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδος.
Μετά το τέλος του αγώνα, οι...πρωταγωνιστές της μεγάλης νίκης του ΟΦΗ, έβγαλαν και την απαραίτητη...selfie την οποία και ανέβασε στο Facebook o Γιοακίμ Αντουκόρ!
Eξω απο το γήπεδο της Νέας Σμύρνης, φαίνεται να το διασκεδάζουν, (απο αριστερά) ο Ιμπαν Ράντι, ο οποίος μπήκε ως αλλαγή και «κλείδωσε» τη νίκη του ΟΦΗ, κάνοντας το 0-2, δίπλα του ο Αντουκόρ, ο οποίος έκανε ένα εξαιρετικό και μυαλωμένο παιχνίδι ως αμυντικός χαφ, στη μέση ο κορυφαίος του ΟΦΗ Πατρικ Βουό, ο οποιος άνοιξε το δρόμο προς τη νίκη, ενώ κέρδισε και μια αποβολή, δίνοντας στον ΟΦΗ την ευκαιρία να παίξει με παίκτη παραπάνω στο τελευταίο κομμάτι του παιχνιδιού, πιο δίπλα, ο Αγγελος Χαντί, ο οποίος έκανε το καλύτερο φετινό του παιχνίδι και «έφτιαξε» και τα δυο γκολ του ΟΦΗ και τελευταίος δεξιά ο γκολκήπερ Δερμιτζάκης, ο οποίος κράτησε το «μηδέν» κάτω απο τα γκολπόστ του ΟΦΗ.
Ο ΟΦΗ όπως μαρτυράει και η φωτογραφία είναι μια οικογένεια, Ελληνες και ξένοι παίκτες μαζί, είναι έτοιμοι για να τα δώσουν όλα, ώστε να επαναφέρουν τον ΟΦΗ εκεί που πραγματικά αξίζει.
Μπράβο παιδιά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Aυτός είναι ο ΟΦΗ-Παλικαρίσια πρόκριση στους ομίλους του Κυπέλου Ελλάδος
Nίκος Νιόπλιας: «Δίκαιη η νίκη-πρόκριση του ΟΦΗ»
«Η νίκη και η πρόκριση του ΟΦΗ είναι δίκαιη» ανέφερε ο Νίκος Νιόπλιας στις δηλώσεις του μετά τη νίκη-πρόκριση του ΟΦΗ επί του Αχαρναικού στη Νέα Σμύρνη με 2-0. Ο τεχνικός του ΟΦΗ ανέφερε ότι το Κύπελλο ενδιαφέρει την κρητική ομάδα, καθώς θα βρεθεί αντίπαλη με ομάδες Σούπερ Λίγκ, εκεί που ανήκει δηλαδή ο ΟΦΗ.
Αναλυτικά η τοποθέτηση του προπονητή του ΟΦΗ, μετά το παιχνίδι στη Νέα Σμύρνη στον ΟΤΕ-TV.
Οπως είπε «στο πρώτο δεκάλεπτο δεν ξεκινήσαμε καλά. Μετά όμως ήμασταν η καλύτερη ομάδα στο γήπεδο και κερδίσαμε δίκαια. Είμαστε ένα κλίκ παραπάνω απο τον αντίπαλο σαν ομάδα».
Για τις απουσίες που είχε ο ΟΦΗ ανέφερε πως «είχαμε απουσίες, αλλά έχω και αρκετούς παίκτες και μπορώ να καλύψω τα κενά».
Για τα παιχνίδια Κυπέλλου, τόνισε πως «προπονούμαστε δυο μήνες και είχαμε προετοιμάσει μια διαφορετική ομάδα για αυτά τα παιχνίδια. Λόγω κάποιων απουσιών, αλλάξαμε κάποια πράγματα, αλλά πετύχαμε την πρόκριση που ήταν ο στόχος».
Για την παρουσία του ΟΦΗ στο Κύπελλο και την πρόκριση, ανέφερε ότι
«το αποτέλεσμα είναι δίκαιο, όπως και η πρόκριση. Εαστε καλύτερη ομάδα.
Εμείς θέλουμε να είμαστε στο Κύπελλο, γιατί το σύστημα διεξαγωγής θα μας φέρει αντιπάλους με ομάδες Σούπερ Λίγκ και εμεις θέλουμε να φέρουμε τέτοιες ομάδες στο γήπεδο μας, γιατί και εμείς ανήκουμε στην Α' Εθνική».
Η φωτογραφία είναι απο το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Αχαρναικό στη Νέα Σμύρνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Aυτός είναι ο ΟΦΗ-Παλικαρίσια πρόκριση στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδος