Σε αναζήτηση φιλικού αγώνα για το Σαββατοκύριακο(15-16/10) μετά τη νέα αναβολή στην σέντρα του πρωταθλήματος της Football league βρίσκεται ο ΟΦΗ.
Ο τεχνικός διευθνυντής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Σταύρος Λαμπράκης έχει ήδη κάνει συζήτηση με τον ΑΟΧανιά, για ένα φιλικό στα Χανιά και περιμένει απάντηση για ενα φιλικό στα Περβόλια.
Αν αυτό δεν γίνει, τότε ίσως κλειστεί κάποιο φιλικό με ομάδα Γ' Εθνικής.
Να σημειωθεί ότι την Τετάρτη (12/10) μια ομάδα του ΟΦΗ, θα αγωνιστεί στο Καλό χωριό Λασιθίου, σε φιλικό αγώνα φιλανθρωπικού χαρακτήρα.
Οι παίκτες που θα αγωνιστούν σε αυτό το φιλικό, δεν θα προπονηθούν την Τετάρτη (12/10) το πρωί στο αθλητικό κέντρο.
Για τους υπόλοιπους, υπάρχει κανονικά προπόνηση στις 10 το πρωί.
Στα αγωνιστικά, τρείς ήταν οι απόντες, στην προπόνηση της Τρίτης (11/10).
Ο λόγος για τους Δερμιτζάκη, Μπολάκη και Ροβίθη, οι οποίοι ακολουθούν ατομικό πρόγραμμα.
«Απών» είναι και ο Ράντι, που έχει υποχρεώσεις με την Εθνική ομάδα της χώρας του.
Συλλυπητήρια ανακοίνωση εξέδωσε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ. Σε αυτήν αναφέρει: «Το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στο επί σειρά ετών μέλος της επιτροπής μπάσκετ , αλλά και προπονητή στο μπάσκετ του ΟΦΗ Ηρακλή Σφακιανάκη για τον θάνατο του πατέρα του. Ηρακλή, κουράγιο...».
To πρώτο της φιλικό παιχνίδι δίνει την Τετάρτη (12/10) η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, η οποία βρίσκεται σε φούλ ρυθμούς προετοιμασίας. Αντίπαλος του ΟΦΗ θα είναι ο Σ.Φ.Π. Χανίων. Το φιλικό θα ξεκινήσει στις 7μμ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου και ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης θα έχει την ευκαιρία για τα πρα χρήσιμα συμπεράσματα για την ομάδα που χτίζει για το φετινό πρωτάθλημα της Α2 βόλει, στο οποίο ο ΟΦΗ έχει αναβαθμισμένους στόχους.