karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Η επιστροφή της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, στην Γ' Εθνική, μετά απο απουσία ενός χρόνου, ήταν εντυπωσιακή.

Σε ένα γεμάτο κλειστό γυμναστήριο στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ, όχι μόνο ξεκίνησε με το δεξί, κερδίζοντας με 88-80 την ισχυρή Νίκη Αμαρουσίου, αλλά έπαιξε κατά διαστήματα εξαιρετικό μπάσκετ, σκορπώντας ενθουσιασμό στις εξέδρες.

Η νίκη πανηγυρίστηκε έξαλλα απο τους ανθρώπους του ΟΦΗ και έδειξε την «δίψα» που έχει ο σύλλογος να επιστρέψει ξανά στο μπασκετικό προσκήνιο.

Ο ΟΦΗ ξεκίνησε αγχωμένα και οι φιλοξενούμενοι ήταν καλύτεροι στο πρώτο ημίχρονο (8-16 στο 6' και 27-36 στο 16'), αλλά ένα ξέσπασμα στο φινάλε του ημιχρόνου, έφερε τον ΟΦΗ να κλείνει τη διαφορά (43-43 Ημίχρονο).

Στο τρίτο δεκάλεπτο ο ΟΦΗ ήταν συγκλονιστικός και με ηγέτες τους Ξενάκη και Αγαπιάδη, έφερε τη διαφορά στο +14 (71-57) στο 29'.

Στο τελευταίο δεκάλεπτο ο ΟΦΗ διαχειρίστηκε ψύχραιμα αυτή τη διαφορά και με καλές επιλογές στα τελευταία λεπτά, πήρε την σπουδαία νίκη, μπαίνοντας με το ...δεξί σε μια κατηγορία, στην οποία ο στόχος του ΟΦΗ είναι η άνετη παραμονή, αλλά αν ο ΟΦΗ είναι όπως ήταν σε αυτό το παχνίδι στο γήπεδο του με τέτοιο πάθος και διάθεση, είναι σίγουρο, ότι μπορεί να κάνει μια ακόμα καλύτερη χρονιά.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

 

Με μια στάση στον Αη Γιώργη το Σεληνάρι, για ένα κερί, για το καλό και μια προσευχή, όπως συνηθίζεται απο τους περαστικούς, ξεκίνησε το ταξίδι των πιτσιρικάδων της ΕΠΣΗ, για το Λασίθι, για τις αναμετρήσεις της 1ης αγωνιστικής της φάσης των ομίλων, των Μικτών ομάδων της Κρήτης.

Τα παιδιά των Μικτών ομάδων της ΕΠΣΗ με τους συνοδούς τους, πήραν δύναμη για τα παιχνίδια στη Κριτσά, κόντρα στο Λασίθι, ενώ δεν παρέλειψαν να βγάλουν και μια όμορφη αναμνηστική φωτογραφία, με πολλά μηνύματα, έξω απο το φημισμένο και πανέμορφο μοναστήρι, που είναι αναγκαία στάση, όσων περνούν απο εκεί, όσο βιαστικοί και αν μπορεί να είναι.

Για μια προσευχή, ένα κερί στην Χάρη του Αη Γιώργη!

Το ποδόσφαιρο, στέλνει πάντα σημαντικά "μηνύματα" τα οποία και αναδεικνύονται μέσα απο αυτήν την φωτογραφία.

Μπράβο στους συνοδούς των πιτσιρικάδων, για αυτήν αυθόρμητη, αλλά πολύ σημαντική (μια και μιλάμε για μικρά παιδιά στις Μικτές ομάδες) πρωτοβουλία!

Το ποδόσφαιρο-ειδικά σε αυτές τις ηλικίες- δεν είναι μόνο μπάλα, είναι διαπαιδαγώγηση, διαμόρφωση χαρακτήρα, είναι ήθος και παιδεία, είναι πολλά, για την διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου χαρακτήρα, μέσα και έξω απο το γήπεδο.

Ενός καλού ανθρώπου, που βγαίνει σιγά-σιγά στην κοινωνία.

Απο ότι φαίνεται οι συνοδοί των παιδιών, τα γνωρίζουν όλα αυτά και αυτό είναι σπουδαίο, ειδικά στις μέρες μας.
Να σημειωθεί ενωσιακοί προπονητές Γιάννης Μπασκάκης και Δημήτρης Τριβιζαδάκης έχουν επιλέξει τους εξής ποδοσφαιριστές για τις Μικτές του Ηρακλείου, οι οποίοι απαρτίζουν το "αύριο" του Ηραkλειώτικου ποδοσφαίρου:

Μικτή Παίδων: Κουτεντάκης, Σμπώκος, Καφούσης, Τσαμπουράκης, Γαρεφαλάκης, Ανετάκης (ΟΦΗ), Χαλκιαδάκης, Ψιμόπουλος, Καρδουλάκης, Τσαμαντιώτης, Ματαλλιωτάκης (Εργοτέλης), Ανδρουλάκης, Λιανέρης, Ζηδιανάκης, Νιργιανάκης (Λίντο), Βασιλάκης (ΠΟΑ), Καλαϊτζάκης (Αθλόπολις), Κόκκας (Ολυμπιακός).
Μικτή Νέων: Καλαϊτζάκης, Νοικοκυράκης, Κουρίνος, Ζερβάκης, Κουγιουμουτζής, Τζωρτζάκης (ΟΦΗ '94), Μακρυγιαννάκης (Κεραυνός), Χαϊντίνι, Δολαψάκης, Αλεξάκης, Στεφανάκης, Παπαδάκης (Κανάρια), Σηφάκης, Χιώτης, Ψαρράς (Δόξα), Κεφαλογιάννης, Κοιλάδης, Αρχοντάκης (Νέοι Αλμυρού).

Γ.Κορτς

Αποδεκτό έκανε η ΕΠΟ το αίτημα του ΠΟΑ, ώστε να δώσει Σάββατο στις 3μμ, αντί για Κυριακή το παιχνίδι στη Ρόδο με την τοπική ομάδα για την 6η αγωνιστική στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.

Η διοίκηση του ΠΟΑ έχει καταθέσει αίτημα στην Επιτροπή Πρωταθλήματος της Γ' Εθνικής προκειμένου για συγκοινωνιακούς λόγους να πραγματοποιηθεί το Σάββατο 22 Οκτωβρίου το παιχνίδι Ρόδος - ΠΟΑ αντί για Κυριακή(23/10) και το αίτημα έγινε αποδεκτό.

Στα αγωνιστικά, κανονικά προπονήθηκαν το απόγευμα της Δευτέρας οι ποδοσφαιριστές του ΠΟΑ υπό τις οδηγίες του Βασίλη Κρασανάκη. Όσοι αγωνίστηκαν στο παιχνίδι με τον Ερμή Ζωνιανών για το Κύπελλο Γ' Εθνικής, ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας ενώ οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά. Την Τρίτη (18/10) το πρόγραμμα είχε ρεπό. Επιστροφή στις προπονήσεις την Τετάρτη (19/10). Κανονικά προπονήθηκε ο Άγγελος Καρβελάς, η συμμετοχή του στο παιχνίδι θα κριθεί στις επόμενες προπονήσεις.

Φιλανθρωπικό φιλικό

Φιλανθρωπικό φιλικό θα δώσουν το ερχόμενο Σάββατο στις 18:00 οι παλαίμαχοι του ΠΟΑ με αυτούς της ΠΑΕ Άρης. Περισσότερες λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές τις επόμενες ημέρες.

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi