Σε ένα δραματικό τελικό που κρίθηκε στα πέναλτι με 6-5 (0-0 η κανονική διάρκεια του αγώνα, δεν υπήρχε παράταση), ο Αλμυρός κατέκτησε το Κύπελλο ΕΠΣΗ, απέναντι στον ΠΟΑ. Η ομάδα του Γαζίου, αναδείχθηκε Κυπελλούχος, για τρίτη φορά στην ιστορία της, ενώ ο πολυνίκης του θεσμού ΠΟΑ, δεν κατάφερε να σηκώσει μια ακόμη κούπα και ολοκλήρωσε τη σεζόν, με υποβιβασμό απο τη Γ' Εθνική και ένα χαμένο τελικό Κυπέλλου ΕΠΣΗ. Στο Ατσαλένιο, ήθελαν πολύ αυτό το τρόπαιο, ώστε να κλείσουν με μια -τουλάχιστον χαρά- τη δύσκολη φετινή χρονιά. Oσο για τον Αλμυρό, μετά τη δύσκολη παραμονή στη Γ' Εθνική, κατέκτησε το Κύπελλο και έκλεισε τη χρονιά με χαμόγελο και τον προπονητή του, Μανώλη Παπαματθαιάκη δικαιωμένο, καθώς ανέλαβε την ομάδα το τελευταίο τρίμηνο και την οδήγησε σε ένα πετυχημένο φινάλε. Στην κανονική διάρκεια του αγώνα, που έγινε στο γήπεδο του Κρουσώνα, ο Αλμυρός είχε δοκάρι με τον Ντιατά, ενώ στις καθυστερήσεις του…