Του Γιώργου Κορτσιδάκης Είναι τόσο τραγική, η κατάσταση, που έχει διαμορφωθεί στον ΟΦΗ, με το έμψυχο δυναμικό της ομάδας, που στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, ο Νίκος Νιόπλιας, είχε στον πάγκο δυο τερματοφύλακες (Σωτηρίου-Μανδάς) και δυο εφήβους (Θεοδωσουλάκης-Αποστολάκης), καθώς δεν υπάρχουν άλλοι παίκτες, ώστε να συμπληρωθεί η 20αδα! Οι Πασαλίδης, Μπουζούκης, Ντίκο, Διαμαντής, Στάικος, ηταν οι υπόλοιποι αναπληρωματικοί, στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό. Ενώ, το ιατρικό δελτίο είναι και πάλι γεμάτο (Τσιλιανίδης, Ντουρμισάι, Μπαλογιάννης, Καμάου). Ο ΟΦΗ έχει ξεμείνει απο παίκτες και χρειάζεται άμεσα μεταγραφές, για να μπορέσει να ανταπεξέλθει, διαφορετικά ο Νίόπλιας και ο Σαμαράς, θα πρέπει να βγάλουν...δελτία για να παίξουν, καθώς παίκτες δεν υπάρχουν! Η ομάδα είναι "γυμνή" και ακτοβατεί στα πρώτα παιχνίδια του πρωταθήματος. Μέσα σε όλα αυτά, ήρθαν και οι αναγκαστικές αλλαγές των Νέιρα και Τοράλ , λόγω τραυματισμού, να αυξήσουν ακόμη περισσότερο τους προβληματισμούς. Ο Νίκος Νιόπλιας (και άργησε) έριξε στο δεύτερο ημίχρονο το…