Του Γιώργου Κορτσιδάκη Ο ΟΦΗ θέλει να συνεχίσει το σερί του και μετά την εμφατική νίκη επί της Λαμίας με 4-1, να ντουμπλάρει τις εντός έδρας νίκες του, για πρώτη φορά στη φετινή περίοδο, στο παιχνίδι του Σαββάτου με τον Αστέρα Τρίπολης (22/4, 7.15 μμ). Με μόλις τρείς εντός έδρας νίκες, ο ΟΦΗ θα επιχειρήσει να "δροσίσει" το κοινό του, το οποίο σε καλοκαιρινές θερμοκρασίες +20 στην Κρήτη, θα πάει το Σαββατόβραδο στο Γεντί Κουλέ, ώστε να παρακολουθήσει την αναμέτρηση και δεν πρέπει να το...μετανιώσει. Με τη Λαμία, ο (λίγος) κόσμος του ΟΦΗ, το χάρηκε, θέλει να συμβεί το ίδιο και με τον Αστέρα. Το παιχνίδι με την ομάδα της Τρίπολης, είναι το προτελευταίο εντός έδρας, για τον ΟΦΗ στη φετινή περίοδο. Ο ΟΦΗ έχει ένα ακόμη εντός έδρας, με τον Ιωνικό, αλλά και δυο εκτός έδρας με Ατρόμητο και Παναιτωλικό. Μετά απο αυτά ...τέλος! Μπαλίτσα και πάλι τον επόμενο Αύγουστο, τουλάχιστον ζωντανά στο…