Του Γιώργου Κορτσιδάκη O ΟΦΗ συνεχίζει δυναμικά της εκκαθαρίσεις, με ένα ακόμη παίκτη, που αποδείχθηκε αποτυχημένη μεταγραφική επιλογή. Ο 24χρονος Πορτογάλος εξτρέμ Μέσακ Τζού, είναι ο επόμενος παίκτης που θα αποτελέσει παρελθόν απο τον ΟΦΗ. Aν και έχει ένα ακόμη χρόνο συμβόλαιο, οι άνθρωποι της ομάδας, ήρθαν σε συμφωνία μαζί του, για να λήξουν την συνεργασία τους, απο τώρα. Ο Τζού, την περασμένη σεζόν, αγωνίστηκε σε δέκα παιχνίδια, τα περισσότερα ως αλλαγή και είχε μόλις 479 λεπτά συμμετοχής. Παρά το καλό βιογραφικό του, πρωταθλητής ευρώπης με την Εθνική Κ17 της Πορτογαλίας και πέρασμα απο την Μπενφίνα, αλλά και την U21 της Γουέστ Χαμ, ο Τζού, όχι μόνο δεν έδειξε ότι μπορεί να κάνει τη διαφορά στον ΟΦΗ, αλλά δεν κατάφερε καν, να κερδίσει φανέλα βασικού. Ετσι, προστίθεται και αυτός στην λίστα των ξένων παικτών που πέρασαν απο τον ΟΦΗ και θα ξεχαστούν γρήγορα. Η διοίκηση της ομάδας, συνεχίζει τις εκκαθαρίσεις…