Την περσινή χρονιά στάθηκε άτυχος, καθώς ένας σοβαρός τραυματισμός (ρήξη πρόσθιου χιαστού), τον κράτησε εκτός, για το μεγαλύτερο μέρος της σεζόν. Φέτος όμως, από το ξεκίνημα της προετοιμασίας δείχνει πανέτοιμος, για να κάνει μια χρονιά όπως την ονειρεύεται ο ίδιος, προκειμένου να δικαιώσει και τους ανθρώπους της ομάδας, οι οποίοι του ανανέωσαν το συμβόλαιο, δείχνοντας πίστη στο ταλέντο του. Συναντήσαμε τον Αγγελο Οικονόμου, στο ξενοδοχείο "ΜΟΝΤΑΝΑ" στο Καρπενήσι, όπου βρίσκεται αυτήν την εποχή η αποστολή του ΟΦΗ, για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας της και ο 23χρονος κεντρικός μέσος μίλησε στην επίσημη σελίδα της ομάδας, για τη δεύτερη ευκαιρία που του παρουσιάζεται φέτος, για τον ΟΦΗ της φετινής χρονιάς, την προετοιμασία στο Καρπενήσι και τους προσωπικούς του στόχους. Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αγγελου Οικονόμου στο ofi1925.gr: -Aγγελε, σου ευχόμαστε καλή σεζόν και κυρίως με υγεία, σε σένα και τους συμπαίκτες σου… «Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Μια χρονιά χωρίς τραυματισμούς.…