Με 19 παίκτες στην αποστολή ταξιδεύει στην Αθήνα ο ΟΦΗ για την πρώτη "μάχη" με τον Πανιώνιο, που θα γίνει την Κυριακή (26/8, 7.15μμ) στη Νέα Σμύρνη, στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος. Χωρίς τους Παπάζογλου (τιμωρημένος), Δεληγιαννίδης (τραυματίας), Μιχόγιεβιτς η αποστολή. Ξεκίνημα με το δεξί, θέλει ο ΟΦΗ σε ένα γήπεδο, που έχει καλή παράδοση. Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει: Με προπόνηση που έγινε το Σάββατο (25/8) το απόγευμα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση με τον Πανιώνιο, που θα γίνει την Κυριακή (26/8, 7.15μμ) στη Νέα Σμύρνη, στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος. Ο Νίκος Παπαδόπουλος πήρε μαζί του 19 παίκτες, χωρίς να υπολογίζει τον τιμωρημένο Παπάζογλου και τον Δεληγιαννίδη, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε όλη την εβδομάδα από ένα τραυματισμό και έκανε μόλις μια προπόνηση. Εκτός έμεινε και ο Μιχόγιεβιτς, ο οποίος, είναι ο τελευταίος παίκτης που χρονικά έχει αποκτηθεί και βρίσκεται μερικές μέρες στην…