Του Γιώργου Κορτσιδάκη Στον ΟΦΗ, ζούμε ιστορικές στιγμές! Ενας, ένας, οι βασικοί μέτοχοι της ομάδας, στρώνουν …κόκκινο χαλί στον επιχειρηματία Μιχάλη Μπούση, ο οποίος έχει ήδη αποκτήσει το πλειοψηφικό πακέτο της ομάδας και εκείνο που έχει απομείνει είναι να αποκτήσει ένα πολύ μεγαλύτερο ποσοστό μετοχών από την απλή πλειοψηφία του 51% και γίνει απόλυτο αφεντικό της ομάδας, με ένα ποσοστό της τάξεως του 70% ίσως και περισσότερο. Η αλλαγή στο ιδιοκτησιακό της ομάδας, έχει ήδη κριθεί και απομένει να προσδιοριστεί το μετοχικό ποσοστό, του νέου ιδιοκτήτη. Κανένας δεν μπορεί να βάλει φρένο, σε όλο αυτό που έχει γίνει. Το ποτάμι, δεν γυρίζει πίσω! Οταν βλέπουμε επιχειρηματίες, του βεληνεκούς Καράτζη, Χαλκιαδάκη και άλλων, να παραδίδουν δωρεάν τις μετοχές τους και ουσιαστικά να ανοίγουν το δρόμο για τη νέα εποχή, που έρχεται στην ομάδα, αυτό τα λέει όλα. Οι βασικοί μέτοχοι της ομάδας, διερεύνησαν και πείστηκαν, ότι αυτό που έρχεται είναι ιδανικό…