Ο ΟΦΗ έφτασε πολύ κοντά στην πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα, αλλά τελικά έμεινε στο 1-1 με τη Λαμία εκτός έδρας. Ο ΟΦΗ προηγήθηκε στο 61’ με κοντινή προβολή του Νέιρα, μετά από σέντρα σουτ του Πλατέλλα, αλλά ο διαιτητής Ευαγγέλου έδωσε πέναλτι στο 78’ σε πέσιμο του Μαστούρ, μέσα στην περιοχή μετά από μαρκάρισμα του Κοροβέση. Οι διαμαρτυρίες των παικτών του ΟΦΗ για την υπόδειξη, δεν άλλαξαν την απόφαση του διαιτητή και ο Μπαράλες με εύστοχη εκτέλεση, διαμόρφωσε το τελικό 1-1. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο τελευταίο σφύριγμα του διαιτητή, οι παίκτες του ΟΦΗ, έπεσαν απογοητευμένοι στο χορτάρι, καθώς βρέθηκαν πολύ κοντά σε ένα πολύτιμο τρίποντο, που θα ήταν το πρώτο μετά από 6 αγωνιστικές, αλλά έμειναν στην εκτός έδρας ισοπαλία, που είναι η δεύτερη φέτος μετά το 2-2 της πρεμιέρας με τον Πανιώνιο. Ο ΟΦΗ μπορούσε να πάρει κάτι καλύτερο από το παιχνίδι, καθώς δεν απειλήθηκε ιδιαίτερα από τον…