Του Γιώργου Κορτσιδάκη Η θετική αύρα που υπάρχει τον τελευταίο καιρό, στον ΟΦΗ, φάνηκε και στην περίπτωση του Τζίλι Βουό, όπου ο φόβος για κάταγμα, στον αστράγαλο, έγινε βαρύ διάστρεμμα. Δεν ξέρω, αν είναι ο Μπούσης, που έχει φέρει αυτή τη θετική ενέργεια (σίγουρα και αυτός) στην ομάδα ή αν έχει απλά γυρίσει ο τροχός. Ένα είναι σίγουρο. Ο ΟΦΗ περνάει μια πολύ καλή περίοδο και οφείλει να χτίσει πάνω σε αυτήν και στη συνέχεια. O αρνητισμός και ο μηδενισμός των πρώτων αγωνιστικών, που ήταν η ιδανική συνταγή αποτυχίας, δείχνει να ξεθυμαίνει. Η ομάδα, με τη νίκη επί του Ολυμπιακού και την πολύτιμη ισοπαλία στη Λάρισα, δείχνει να συνέρχεται αγωνιστικά και ψυχολογικά και να εισπράττει σε σημαντικούς βαθμούς, αυτήν την εμφανή βελτίωση. Οι παίκτες δείχνουν στο γήπεδο πιο απελευθερωμένοι και πιο αποφασιστικοί και τα πρόσωπα τους, δεν έχουν τον τρόμο και την αμφισβήτηση που υπήρχε. Στα προσεχή παιχνίδια με Απόλλωνα…