Μπαίνοντας στο παιχνίδι στο 71’ ο Αλεξάνταρ Μίλιτς αποτέλεσε τη “χρυσή αλλαγή” για την ομάδα του Κισσαμικού, πετυχαίνοντας στο 88’ το γκολ της ισοφάρισης απέναντι στον ΟΦΗ (1-1). Ο Σέρβος επιθετικός στις δηλώσεις του για το ματς ανέφερε τα εξής: «Πρώτα απ’ όλα είμαστε χαρούμενοι που ξεκινήσαμε να παίζουμε, μετά από τόσο μεγάλη προετοιμασία που κράτησε τρεις μήνες και ήταν πολύ δύσκολη για εμάς η αναμονή. Σήμερα ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, γιατί ήταν το πρώτο παιχνίδι για το πρωτάθλημα. Πήραμε έναν βαθμό και θέλω να συγχαρώ τους συμπαίκτες μου για το πολύ καλό παιχνίδι που έκαναν. Πρέπει να ξεχάσουμε αυτό το παιχνίδι και να κοιτάξουμε το επόμενο που ακολουθεί με τη Λαμία. Πρέπει να κρατήσουμε τα θετικά από αυτό το παιχνίδι και από αύριο να δουλέψουμε για το επόμενο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Προκλητικός διαιτητής στο Μάλεμε: Δεν ήταν χέρι το είδα στο VIDEO
Δίκαια φωνάζει ο ΟΦΗ: Kαθαρό χέρι στη φάση του γκολ του Κισσαμικού
Αυτοκτονία του ΟΦΗ στο Μάλεμε-Προηγήθηκε στο 80' και ισοφαρίστηκε στο 88'
Νιόπλιας: Δεν επιτρέπεται να τρώμε αυτό το γκολ
Δίκαιο χαρακτήρισε το αποτέλεσμα με τον ΟΦΗ, ο προπονητής του Κισσαμικού, Σπύρος Μπαξεβάνος. Οπως ανέφερε στη συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα, στο γήπεδο του Μάλεμε : «Ήταν πάρα πολύ δύσκολο παιχνίδι το πρώτο της χρονιάς για το πρωτάθλημα. Αυτό το παιχνίδι που περιμέναμε τόσο καιρό για να ξεκινήσει το πρωτάθλημα, απέναντι σε μία καλή ομάδα όπως είναι ο ΟΦΗ. Είχαμε μία καλή εικόνα στο παιχνίδι του Κυπέλλου που συνδυάστηκε με νίκη, που έδωσε αυτοπεποίθηση στα παιδιά για το τι μπορούν να βγάλουν μέσα στον αγωνιστικό χώρο και νομίζω ότι αυτό πράγματι το βγάλανε απέναντι σε μία ομάδα όπως είναι ο ΟΦΗ, με άλλους στόχους από εμάς. Σταθήκαμε πάρα πολύ καλά σε όλο το παιχνίδι, το οποίο ήταν μοιρασμένο. Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε μία υπεροχή εμείς, στο δεύτερο ο ΟΦΗ ήταν αρκετά βελτιωμένος σε σχέση με εμάς. Ευτύχησε να προηγηθεί σε ένα χρονικό σημείο που δύσκολα μπορείς να αντιδράσεις. Σίγουρα ανησυχήσαμε σε αυτό το χρονικό σημείο, αλλά τα παιδιά έχουν και τη θέληση και την ικανότητα να μπορέσουν να κυνηγήσουν και να πάρουν ό,τι καλύτερο μπορούν από κάθε παιχνίδι και αυτό εκείνη τη στιγμή ήταν η ισοπαλία, με το τέρμα που πέτυχαν. Αυτή η ισοπαλία και για μένα είναι το πιο δίκαιο αποτέλεσμα. Μπαίνουμε στο πρωτάθλημα με ένα καλό αποτέλεσμα για εμάς, απέναντι σε μία τέτοια ομάδα, όπως είναι ο ΟΦΗ και από εκεί και πέρα κοιτάμε τη συνέχεια σε ένα δύσκολο πρόγραμμα που έχουμε στο ξεκίνημα. Να ευχηθώ στον ΟΦΗ καλή συνέχεια και να πετύχει τους στόχους του στο τέλος της χρονιάς».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Προκλητικός διαιτητής στο Μάλεμε: Δεν ήταν χέρι το είδα στο VIDEO
Δίκαια φωνάζει ο ΟΦΗ: Kαθαρό χέρι στη φάση του γκολ του Κισσαμικού
Αυτοκτονία του ΟΦΗ στο Μάλεμε-Προηγήθηκε στο 80' και ισοφαρίστηκε στο 88'
«Επρεπε να κρατήσουμε το 0-1 μέχρι το τέλος» δήλωσε ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ Κώστας Δάφκος στην συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα ΚΙσσαμικός-ΟΦΗ 1-1 στο Μάλεμε. Ο Δάφκος ανέφερε ότι «θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου για την προσπάθεια, γιατί πέρα από έναν δύσκολο αντίπαλο, έπρεπε να αντιμετωπίσουμε και έναν δύσκολο αγωνιστικό χώρο. Έτσι όπως εξελίχθηκε το παιχνίδι, έπρεπε να κρατήσουμε το 0-1 στο τέλος καινα πάρουμε τη νίκη. Δεν τα καταφέραμε και βλέπουμε τα δυο επόμενα παιχνίδια στο γήπεδο μας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Προκλητικός διαιτητής στο Μάλεμε: Δεν ήταν χέρι το είδα στο VIDEO
Δίκαια φωνάζει ο ΟΦΗ: Kαθαρό χέρι στη φάση του γκολ του Κισσαμικού
Αυτοκτονία του ΟΦΗ στο Μάλεμε-Προηγήθηκε στο 80' και ισοφαρίστηκε στο 88'