
Μια μεγάλη βραδιά για τον ΟΦΗ!
Μια μεγάλη βραδιά για τους παίκτες του, τον προπονητή, του τον κόσμο του.
Μια μεγάλη βραδιά δικαίωσης για την διοίκηση της ομάδας, η οποία οραματίζεται ένα ΟΦΗ ηγιή και ισχυρό, ξανά στην Σούπερ Λίγκ!
Και όπως φάνηκε ο ΟΦΗ ανήκει στην μεγάλη κατηγορία!
Μπροστά σε 5 χιλιάδες θεατές, οι οποίοι αψήφισαν την κακοκαιρία και τη δυνατή βροχή, ο ΟΦΗ της Football league όχι μόνο κοίταξε στα μάτια τον Παναθηναικό, αλλά τον κέρδισε με ανατροπή στο «φλεγόμενο» Γεντί Κουλέ!
Νίκη με 2-1 και σοβαρές ελπίδες πρόκρισης για τον ΟΦΗ στην επόμενη φάση του Κυπέλλου Ελλάδος, καθώς αν κερδίσει στην τρίτη και τελευταία αγωνιστική ξανά στο Γεντί Κουλέ, τον Ηρακλή, τότε είναι το ακλόνητο φαβορί για να περάσει στην επόμενη φάση!
Στο παιχνίδι ΟΦΗ-Παναθηναικός, υπήρξαν στιγμές ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο, που αν δεν ήξερες τις ομάδες, δεν θα μπορούσε να διακρίνεις ότι υπάρχει μεταξύ τους διαφορά μιας κατηγορίας.
Ο Παναθηναικός μπήκε δυνατά και επιθετικά στο παιχνίδι. Τον ευνοήσε και το γεγονός ότι το σημείο του γηπέδου, στην επίθεση του ΟΦΗ, ήταν «λίμνη» και ουσιαστικά εμπόδιζε τον ΟΦΗ να αναπτυχθεί.
Ο πράσινοι, που ξεκίνησαν με δοκάρι με τον Μπέργκ στο 2' και μια μεγάλη φάση στο 4', αλλά κατάφεραν να μπούν σε θέση οδηγού στο 31' όταν ο Μπέργκ, εκμεταλεύτηκε την ωραία ασίστ του Ιμπάρμπο και πλάσαρε ιδανικά τον Δάφκο κάνοντας το 0-1.
Ο ΟΦΗ στο τελευταίο 15λεπτο του πρώτου μέρους πήρε μέτρα στο γήπεδο και στο 43' και 45' με τον Βουό, έκανε την άμυνα του ΠΑΟ να τον νοιώσει. Στη δεύτερη φάση (45') ο Βουό έβγαλε στον Χαντί, ο οποίος έπεσε μέσα στην περιοχή, αλλά ο διαιτητής Παπαδόπουλος (Μακεδονίας) που ήταν κοντά στη φάση είπε «όχι» και το video του αγώνα, δικαίωσε την απόφαση του.
Ο Παναθηναικός πήγε στα αποδυτήρια με το 0-1.
Ο ΟΦΗ στο 58' προειδοποίησε την άμυνα του ΠΑΟ σε μια ωραία συνεργασία του Βουό με τον Χαντί, όπου ο τελευταίος βρέθηκε στο σημείο του πέναλτι, αλλά δεν βρήκε τη μπάλα για να πλασάρει.
Στο 65' ο Νιόπλιας έκανε την κίνηση που άλλαξε τα δεδομένα του αγώνα.
Πέρασε τον Ογκποε δίπλα στον Βουό στην επίθεση.
Ο Ογκμποε με το ψηλό και δυνατό του κορμί, μπήκε αμέσως στο πνεύμα του αγώνα, ενώ ο εξαιρετικός για μια ακόμη φορά Βουό, βρήκε το καλύτερο στήριγμα.
Στο 66' Βουό χόρεψε τον Ιβάνοφ, αλλά γλύστρησε πάνω που έμπαινε μόνος στην περιοχή.
Αλλά στο 68' έγινε η φάση που άλλαξε την εικόνα του αγώνα.
Ο Βουό πήγε γρήγορα στη μπάλα μετά το λάθος γύρισμα του Κουλιμπαλί στον Κοτσώλη και ο γκολκήπερ τυ Παναθηναικού τον ανέτρεψε καθαρά.
Πέναλτι για τον ΟΦΗ και 1-1 με εύστοχη εκτέλεση του Χαντί.
Ο ΟΦΗ έπαιξε έξυπνα στο υπόλοιπο του αγώνα και έψαχνε συνεχώς μια κόντρα επίθεση, απέναντι στον Παναθηναικό, που έπαιξε με ρίσκο για ένα δεύτερο γκολ.
Στο 84' ο Βουό βρήκε εκπληκτικά στην πλάτη της άμυνας του ΠΑΟ τον Ογκμποε, ο οποίος πρόλαβε στην έξοδο τον Κοτσώλη, τον πέρασε και έστειλε την μπάλα στα ανυπεράσπιστα δίχτυα.
2-1 για τον ΟΦΗ, μέσα σε αποθέωση!
Στα τελευταία λεπτά του αγώνα δεν άλλαξε κάτι και ο ΟΦΗ πανηγύρισε μια ιστορική νίκη, επί του Παναθηναικού, την οποία πετυχαίνει ως ομάδα της Β' Εθνικής, γεγονός που αποκτά, ιδιαίτερη σημασία.
Ο ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον ΠΑΟ, πέτυχε τον ιδανικό συνδιασμό.
Ανταποκρίθηκε σαν ομάδα στο γήπεδο, πήρε ένα μεγάλο αποτέλεσμα και έστειλε ένα μήνυμα ότι ο ΟΦΗ λείπει απο την μεγάλη κατηγορία!
Στις εντυπωσιακές στιγμές του αγώνα, ένα τεράστιο πανό που «σήκωσαν» οι φίλαθλοι του ΟΦΗ πριν απο τη σέντρα, το οποίο είχε τις λέξεις «Δύναμη», «Πάθος», «Υπερηφάνια».
Σε αυτήν την μεγάλη βραδιά ο ΟΦΗ είχε και τα τρία!
Υψηλό επίπεδο διαιτησίας απο τον Παπαδόπουλο (Μακεδονίας) και τους βοηθούς του (Δημητριάδη και Καλφάκη), σε ένα δύσκολο παιχνίδι και για τους διαιτητές σε ένα βαρύ τερέν.
Ο θρίαμβος με τον Παναθηναικό (2-1) για το Κύπελλο Ελλάδος, αποτελεί παρελθόν για τον ΟΦΗ, ο οποίος στρέφεται στο δύσκολο εκτός έδρας παιχνίδι που τον περιμένει την επόμενη Τετάρτη (7/12) στα Τρίκαλα.
Με προπόνηση που έγινε το Σάββατο (3/12) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ξεκίνησε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση της επόμενης Τετάρτης (7/12, 3μμ) στα Τρίκαλα για την 4η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Football league.
Ο Γιάννης Κοιλιάρας και ο Κώστας Κιάσσος προπονήθηκαν κανονικά και τέθηκαν στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας.
Καλύτερα είναι οι Βουό και Ράντι, οι οποίοι ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία, αλλά την Κυριακή (4/12) θα επιχειρήσουν να προπονηθούν με την υπόλοιπη ομάδα.
Θεραπεία και ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε και ο Ηλίας Κώτσιος, όπως και ο Νίκολα Μίκιτς.
Οι παίκτες του ΟΦΗ θα συνεχίσουν την προετοιμασία τους για το παιχνίδι στα Τρίκαλα, με προπόνηση που θα γίνει την Κυριακή (4/12) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Για τις επιρροές που έχει απο τον Γκέραρντ για τον οποίο λέει ότι «μια ομιλία του, ισοδυναμεί με ένα χρόνο προπόνησης!» μίλησε ο Νίκος Νιόπλιας στην ραδιοφωνική εκπομπή του Ντέμη Νικολαίδη στον ΣΠΟΡ FM 94.6. Ο τεχνικός του ΟΦΗ μίλησε με σεβασμό για τον μεγάλο Ολλανδό, αναφέρθηκε στον ΟΦΗ του σήμερα και την ομάδα που δημιουργεί ο ιδιος, μίλησε για το δέσιμο του με τον ΟΦΗ και τη νίκη επί του Παναθηνακού.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Νίκου Νιόπλια στον ΣΠΟΡ FM 94.6:
-Για το πάθος του για το ποδόσφαιρο:
«Ναι μ' αρέσει πολύ. Η αλήθεια είναι ότι το άθλημα αυτό μου έδωσε τόσα πολλά, και το αγαπάω και έτσι θέλω να ενημερώνομαι. Τι να κάνω; Σε κάποιους αρέσει ο κινηματογράφος. Σε εμένα το ποδόσφαιρο. Μου αρέσει, μπορώ να το βλέπω συνεχώς...
Θυμάμαι κάποια στιγμή παρακολουθώ ένα ματς, Μποταφογκο – Κρουζέιρο και σβήνουν τα φώτα. Αρχίσει μετά και τέλειωσε επτά παρά. Η γυναίκα μου ξύπνησε και με ρώτησε γιατί έχω ξυπνήσει αφού θα πάει αυτή τα παιδιά στο σχολείο. «Μα δεν έχω κοιμηθεί» της απάντησα.
Πάντως βλέπω και μπάσκετ. Έχω δει τελικούς ΝΒΑ που δεν τα βλέπουν μπασκετικοι φίλοι.
-Για τη νίκη με τον Παναθηναϊκό:
«Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί και μια κόντρα μεταξύ των δύο σωματείων. Και παρά τις κακές καιρικές συνθήκες είχαμε μια θερμή ατμόσφαιρα.
Θέλω να πω και κάτι άλλο... Το γήπεδο μας είναι για την Α εθνική. Το χρώμα που είναι καφέ στο χορτάρι είναι επειδή δεν έχει γίνει νέα σπορά. Πριν τη βροχή το γήπεδό μας ήταν φοβερό.
-Για το εγχείρημα στον ΟΦΗ:
«Πέρσι ήταν ερασιτεχνικό το εγχείρημα. Τώρα είναι επαγγελματική κατηγορία και έτσι είναι διαφορετικές και οι συνθήκες που πρέπει να εργάζεται ο καθένας άρα και η διοίκηση. Φέτος είναι πιο εύκολα τα πράγματα. Φέτος είναι ΔΣ και είναι πιο εύκολο. Πέρσι όλοι είχαν άποψη για τις αποφάσεις που λάμβάναμε και ήταν λογικό. Φέτος υπάρχει ένα πενταμελες με διακριτούς ρόλους που παίρνει αποφάσεις. Λειτουργεί σαν εταιρεία πια ο ΟΦΗ και όχι σαν παρέα»
-Εάν υπάρχει στον ΟΦΗ η πίεση αντίστοιχη του Άρη, του στιλ. «πρέπει να πάρετε το πρωτάθλημα με 15 πόντους διαφορά;
«Όχι, δεν ακούς ότι αν δεν το πάρουμε με 15 βαθμούς είσαι αποτυχημένος.. Υπάρχει πίεση αλλά όχι τέτοια. Καλή πίεση. Ο κόσμος είναι κοντά στην ομάδα. Υπάρχει η καλή πίεση στην ομάδα αλλά όχι η κακή πίεση. Το ενδιαφέρον. Η ομάδα είναι δυνατή τα ΜΜΕ της Κρήτης θα ασχοληθούν με τον ΟΦΗ. Το καλό το δικό μας είναι ότι υπήρχε ένα ποσό, μέσα στο οποίο θα κυμανθεί το μπάτζετ. Δεν μπορούμε να δώσουμε 100,000 μισθό. Δεν είμαστε μια ανίκητη ομάδα, απλώς θέλουμε να γίνουμε μια καλή ομάδα. Θεωρώ ότι μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι».
-Για το δέσιμο του με τον ΟΦΗ:
«Το βλέπω επαγγελματικά, όσο μπορώ. Δεν τελείωσα την καριέρα μου στον ΟΦΗ και δεν έγινα προπονητής αμέσως του ΟΦΗ. Αυτό που διαπιστώνω είναι ότι τώρα είμαι πιο δεμένος με την ομάδα, γιατί το οφείλω, γιατί ενδιαφέρομαι για τον εαυτό μου. Η χαρά τώρα είναι μεγαλύτερη και είναι δημιούργημα».
-Για τον τρόπο λειτουργίας του ΟΦΗ:
«Πρέπει να κάτσουμε να συζητήσουμε για τα χρήματα και να παρουμε αποφάσεις. Εγώ δεν ορίζω το οικονομικό. Εγώ απλώς γνωρίζω πόσα θα πάρει ένας παίκτης. Προτιμώ να πάρω δύο παίκτες και όχι έναν. Γιατί το πρωτάθλημα αυτό είναι δύσκολο. Έχουμε πολλές αγωνιστικές και έχουμε παίξει 3 από τις 34. Και όπως όλα τα πρωταθλήματα Β ΄κατηγοριών στην Ευρώπης είναι κλειστά παιχνίδια. Τώρα στην περίπτωση μας λες ότι ό,τι προγραμματισμό έκανα το καλοκαίρι δεν ισχύει. Τώρα πρέπει να έχεις πολλούς παίκτες γιατί θα έχει αγώνες Κυριακή Τετάρτη».
-Για τα ελληνικά πρωταθλήματα:
«Έχουμε μόνο δύο επαγγελματικές κατηγορίες. Στη β κατηγορία υπάρχουν Έλληνες παίκτες και νομίζω ότι μπορούν να τροφοδοτήσουν ομάδες της Α Εθνικής. Πρέπει να υπάρχουν περισσότεροι Έλληνες παίκτες. Και οι Έλληνες φίλοι δεν δένονται. Δεν προλαβαίνουν να δεθούν μαζί τους και να τους έχουν ως είδωλο. Και άλλοι ακόμη... Χρειαζόμαστε καλούς παίκτες να κάνουν τη διαφορά, αλλά δε γινόταν όλο αυτό με τους ξένους με τις ομάδες θα ήταν καλύτερο. Δείτε τι έγινε στις ομάδες που έχουν απαγόρευση μεταγραφών. Δείτε τον Πανιώνιο. Τέτοιες ομάδες έχουν δώσει ευκαιρία σε πόσα παιδιά Έλληνες; Αυτό είναι καλό. Είδα παιδιά που τα είχα στις Εθνικές που τώρα επανεμφανίζονται.
-Για τον αριθμό των ομάδων στην Σούπερ Λίγκα:
«Πιστεύω ότι ένας αριθμός 14 ομάδων για τη μεγάλη θα ήταν καλύττερο δυνατό. Θα ήταν ωραίο να υπάρχουν περισσότερες ομάδες από κάθε πόλη αλλά δεν μπορεί να γίνει αυτό. Θα πρέπει να υπάρχουν πλέι-οφ. Με τους βαθμούς που έχουν. Όλοι και για το πρωτάθλημα. Μην βλέπετε που τώρα ο Ολυμπιακός παίρνει πρωτάθλημα με 15 βαθμούς. Μπορεί να γίνει αυτό και με έναν.
-Ποιος προπονητής, ποδοσφαιριστής τον επηρέασε:
«Ο Γκέραρντ. Πάντα λέω ότι μια ομιλία του είναι ένας χρόνος προπόνησης. Η ομιλία του ήταν ό,τι καλύτερο. Μιλούσε για την οικογένεια. Για τα πάντα. Δεν μπορούσε να αναλωθεί στο ποδόσφαιρο μόνο. Ένιωθε αλλιώς. Ένιωθε τόσο δυνατός . Το οικοδόμημα όλο ήταν δικό του. Και ήξερε ότι αποφάσισε για τα πάντα. Θα πουν ότι είχε και χρήματα αλλά τα χρήματα όμως πρέπει να ξέρεις να τα χρησιμοποιείς».