«Ο ΟΦΗ κουβαλάει ένα βαρύ όνομα, έχει ιστορία, έχει κατακτήσει Κύπελλο, έχει πάει τελικό Κυπέλλου και είμαστε υποχρεωμένοι να το δείχνουμε ακόμα και με ομάδες μεγαλύτερης κατηγορίας ότι κάποτε περάσαμε και εμείς από εκεί και σήμερα βάζουμε τις βάσεις για να επανέλθουμε» ανέφερε ο Νίκος Νιόπλιας μετά το νέο θρίαμβο του ΟΦΗ, επί του Ηρακλή, τον οποίο κέρδισε με 2-1 στο Γεντί Κουλέ και πανηγύρισε την πρόκριση στους 16 του Κυπέλλου Ελλάδος και μάλιστα ως πρώτος στον όμιλο του.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ συνεχάρη τους πάικτες του και τον κόσμο για τις νίκες με Ηρακλή και ΠΑΟ στο Γεντί Κουλέ και τόνισε ότι και στην επόμενη φάση ο ΟΦΗ με όποιον αντίπαλο και αν κληρωθεί θα προσπαθήσει να είναι ανταγωνιστικός.
Οπως ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ στη συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του αγώνα «κάναμε ένα καλό παιχνίδι και πήραμε μια δίκαιη νίκη. Από την αρχή του ματς κυνηγήσαμε τη νίκη αν και υπήρχαν πολλά σενάρια για να την πάρουμε. Αλλά όταν κυνηγάς τη νίκη μπορεί να πας για τον βαθμό, όταν πας για την ισοπαλία, μπορεί και να χάσεις.. Θέλω να πω ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά και στον κόσμο , γιατί φέραμε δύο μεγάλα αποτελέσματα με ομάδες Σούπερ Λίγκ. Δεν το έκανε μόνο ο ΟΦΗ αυτό. Το έκανε ο Απόλλων, ο Άρης , τα Τρίκαλα και η Λαμία. Το λέω αυτό γιατί κάποιοι εδώ στο Ηράκλειο, νομίζουν ότι μόνο εμείς έχουμε ομάδα. Η Β΄Εθνική έχει πολύ καλές ομάδες και αυτό φάνηκε στο Κύπελλο »
Για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ έβαλε τέλος στους ψιθύρους, που υπήρχαν πριν το παιχνίδι με τον Ηρακλή, ο Νίκος Νιόπλιας τόνισε πως «έχουμε ιστορία σαν ομάδα, κουβαλάμε ένα βαρύ όνομα , έχουμε κατακτήσει το Κύπελλο, έχουμε πάει τελικό Κυπέλλου και είμαστε υποχρεωμένοι να το δείχνουμε ακόμα και με ομάδες μεγαλύτερης κατηγορίας ότι κάποτε περάσαμε και εμείς από εκεί και σήμερα βάζουμε τις βάσεις για να επανέλθουμε. Και αυτά τα δύο παιχνίδια ήταν δύο πολύ καλά τεστ, γιατί ανταπεξήλθαμε πλήρως σαν ομάδα»
Για το τι περιμένει από την κλήρωση της Τρίτης στους 16 του Κυπέλλου, ο προπονητής του ΟΦΗ, ανέφερε πως «ο ΟΦΗ δεν έχει στόχο να πάρει το Κύπελλο. Εμείς κοιτάμε παιχνίδι με παιχνίδι. Με οποιοδήποτε αντίπαλο και να κληρωθούμε θα είμαστε ανταγωνιστικοί».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Πόσο πιο δίκαιη πρόκριση; Κέρδισε Ηρακλή και ΠΑΟ στο κάστρο του ο ΟΦΗ
Στους ισχυρούς ο ΟΦΗ-Δείτε τους 16 που συνεχίζουν
Δείτε πως γονάτισε και τον Ηρακλή ο ΟΦΗ (VIDEO)

Οι μέτοχοι της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 θα συνεχίσουν να στηρίζουν οικονομικά το όραμα για την επιστροφή του ΟΦΗ στην Σούπερ Λιγκ, όπως διεφάνη στην συνάντηση, που έγινε την Τρίτη (13/12) το βράδυ στο ξενοδοχείο GALAXY.
Το διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 κάλεσε τους μετόχους της ΠΑΕ, σε μια εσωτερική συνάντηση ενημερωτικού χαρακτήρα, η οποία κράτησε πάνω απο δυο ώρες και σε αυτήν οι μέτοχοι τόνισαν ότι θα συμμετάσχουν στην επικείμενη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 (300 χιλ. ευρώ), βάζοντας ξανά στο χέρι στην τσέπη, σε μια προσπάθεια να δυναμώσει ακόμη περισσότερο η προσπάθεια του ΟΦΗ για άμεση επιστροφή στην Σούπερ Λίγκ.
Παράλληλα και άλλοι επιχειρηματίες απο το περιβάλλον των μετόχων του ΟΦΗ, θα έρθουν κοντά στην προσπάθεια που γίνεται και η οποία γίνεται με πολύ προσεκτική οικονομική διαχείριση, πολύ μακριά απο τα λάθη του παρελθόντος.
Οι μέτοχοι ενημερώθηκαν για όλα τα τρέχοντας ζητήματα της ομάδας (οικονομικά, αγωνιστικά, εμπορικά) και εξέφρασαν την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο του προέδρου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη και της διοίκησης του.
Στην ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρεται για τη συνάντηση ότι: «Στο ξενοδοχείο GALAXY έγινε την Τρίτη (13/12) η καθιερωμένη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, με την ιδιαιτερότητα, ότι αυτή τη φορά η συνεδρίαση έγινε παρουσία των μετόχων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στους οποίους και έγινε μια αναλυτική ενημέρωση για τρέχοντα ζητήματα της ομάδας, όπως η αγωνιστική της πορεία στο πρωτάθλημα της Football league, τα οικονομικά θέματα με αφορμή την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου 300 χιλ. ευρώ που έχει προκηρυχθεί και άλλα τρέχοντα ζητήματα της ομάδας, όπως η μπουτίκ της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 που θα γίνει στο TAΛΩΣ ΠΛΑΖΑ.
Οι μέτοχοι του ΟΦΗ εξέφρασαν για μια ακόμη φορά την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο του προέδρου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη, για την προσπάθεια που κάνει, ώστε ο ΟΦΗ να επιστρέψει εκεί που όλοι επιθυμούν, στην Σούπερ Λίγκ.
Ακόμη, εκφράστηκε η ικανοποίηση των μετόχων, για την προσεκτική οικονομική διαχείριση που γίνεται σήμερα στον ΟΦΗ, που είναι πολύ μακρυά απο τα λάθη του παρελθόντος.
Απο τα πιο σημαντικά σημεία της συνάντησης, ήταν το γεγονός ότι οι μέτοχοι του ΟΦΗ θα συμμετάσχουν στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, που έχει ήδη προκηρυχθεί (300 χιλ. ευρώ), με σκοπό ο ΟΦΗ, να συνεχίσει την προσπάθεια του, ακόμα πιο δυνατός οικονομικά.
Παράληλα, στην αύξηση θα συμμετάσχουν και άλλοι μέτοχοι-επιχειρηματίες, που θέλουν να βρεθούν κοντά στη προσπάθεια που γίνεται σήμερα στον ΟΦΗ.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης, ενημέρωσε τους μετόχους για αγωνιστικά θέματα της ομάδας και τις μεταγραφικές κινήσεις που θα γίνουν το επόμενο διάστημα σε συνεργασία με το Νίκο Νιόπλια, ώστε να δυναμώσει ακόμη περισσότερο το ρόστερ του ΟΦΗ τον Ιανουάριο και να μπορέσει να διεκδικηθεί με ακόμη καλύτερες προυποθέσεις ο στόχος της ανόδου.
Στόχος του ΟΦΗ είναι να ξεφύγει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα απο την κατηγορία που βρίσκεται και να επιστρέψει εκεί που αξίζει.
Ετσι θα πιάσουν τόπο τα χρήματα που έχουν δαπανήσει οι μέτοχοι του ΟΦΗ πέρσι και φέτος και θα συνεχίσουν να το κάνουν, για το όραμα που έχουν να δουν τον ΟΦΗ ξανά στην μεγάλη κατηγορία.
Στην προσπάθεια αυτή, οι μέτοχοι του ΟΦΗ, καλούν όλο το φίλαθλο κόσμο του Ηρακλείου και τους επιχειρηματίες της πόλης, να σταθούν στο πλευρό της ομάδας, όπως μπορούν. Απο την αγορά ενός απλού εισιτηρίου, μέχρι ενός εισιτηρίου διαρκείας ή μετοχών.
«Ελάτε, κοντά στην ομάδα για να την επαναφέρουμε, εκεί που ονειρευόμαστε» είναι το μήνυμα που στέλνουν οι μέτοχοι του ΟΦΗ, προς πάσα κατεύθυνση.
Οι μέτοχοι της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανανέωσαν το ραντεβού τους για την Εκτακτη Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 η οποία θα γίνει στις 29 Δεκεμβρίου 2016».
H φωτογραφία είναι απο τη συνάντηση, που έγινε στο ξενοδοχείο GALAXY μεταξύ της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 και των μετόχων.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO την σπουδαία νίκη πρόκριση του ΟΦΗ επί του Ηρακλή με 2-1, που σήμανε και την πρόκριση του ΟΦΗ και μάλιστα ως πρώτος στους «16» του Κυπέλλου Ελλάδος. Δείτε το VIDEO...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Πόσο πιο δίκαιη πρόκριση; Κέρδισε Ηρακλή και ΠΑΟ στο κάστρο του ο ΟΦΗ
Στους ισχυρούς ο ΟΦΗ-Δείτε τους 16 που συνεχίζουν