Του Γιώργου Κορτσιδάκη Και η Ολγα Σουτζή στην Κηφισιά, στο πλευρό του Γιώργου Τουτζάρη, που έχει αναλάβει Γενικός διευθυντής στην ομάδα της Αθήνας! Η εξαιρετική συνάδελφος, μετά τις ραγδαίες εξελίξεις στον Εργοτέλη και την διάλυση της ΠΑΕ μετακόμισε και εκείνη στην ομάδα της Αθήνας, προκειμένου να αναλάβει οργανωτικό πόστο, στην Αθηναϊκή ΠΑΕ. Η Ολγα, τα τελευταία χρόνια στον Εργοτέλη, είχε πάνω της, εκτός απο το Γραφείο Τύπου, ήταν ένα πολύτιμο οργανωτικό στέλεχος της ομάδας, με πολύπλευρο ρόλο σε αυτήν, γεγονός που εκτίμησε ο Γιώργος Τουτζάρης και την κάλεσε δίπλα της και στην ομάδα της Κηφισιάς. Η πείρα της Ολγας Σουτζή, σε ζητήματα επικοινωνίας με τις υπηρεσίες της Σούπερ Λίγκ 2, οργάνωση αποστολών και άλλα ζητήματα της ομάδας, θα είναι σίγουρα πολύτιμη για την φιλόδοξη ομάδα της Κηφισιάς, η οποία πρόσφατα απέκλεισε τον ΟΦΗ απο το Κύπελλο Ελλάδος και φαίνεται να έχει μεγάλο ταβάνι απο πλευράς στόχων στην φετινή Σούπερ Λίγκ 2.…