Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη O Bρέντζος με συνεχείς αναρτήσεις του στο Facebook, προσπαθεί να εκθέσει τον Σάμι, τον Αιγύπτιο ιδιοκτήτη του Εργοτέλη, για τον οποίο λέει ότι έχει φεσώσει τον σύλλογο με 700-800 χιλιάδες ευρώ, ενώ έχει τους παίκτες απλήρωτους αρκετούς μήνες.Ο Σάμι, αν και δεν απάντησε στις αιχμές αυτές, (αν και θα έπρεπε, καθώς αυτά δεν τα λέει ο οποιοσδήποτε, αλλά ο πρώην ιδιοκτήτης που έχει ακόμη τις εσωτερικές επαφές του στο σύλλογο) «χτύπησε» στην ...καρδιά του πρώην αφεντικού της ομάδας!Τον ...σημάδεψε απο το Κάιρο, με ένα SMS γεμάτο... δηλητήριο!Στόχευσε στο...συναίσθημα και το μεγάλο απώθημένο του αντιπάλου του (Βρέντζου), να επιστρέψει κάποια στιγμή, στο τιμόνι του Εργοτέλη.Τι απάντησε ο Σάμι στον πρώην ιδιοκτήτη, που τον κατηγορεί: «Eλπίζω μία μέρα να μπορέσεις να ξεπεράσεις ότι έχασες την ομάδα από μένα, πρέπει να καταλάβεις ότι δεν στη δίνω πίσω. Αν αποφασίσω να πουλήσω, έχω μία λίστα από πιο σημαντικούς ανθρώπους από σένα…