Του Γιώργου Κορτσιδάκη Hταν στραβό το κλήμα, το...έφαγε και ο γάιδαρος!Νωρίς άρχισαν φέτος, τα …όργανα στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει, την Volley League.O κορωνοϊος επιβάρυνε ακόμη περισσότερο, την ήδη οριακή οικονομικά κατάσταση, στην κατηγορία.Η πρώτη ομάδα που αν και σώθηκε (το πρωτάθλημα διεκόπη και δεν υποβιβάστηκε κανείς) αποχωρεί απο τη Volley League, είναι η Ελπίδα Αμπελοκήπων.Η ομάδα απο την Θεσσαλονίκη, μετά απο μια χρονιά στην μεγάλη κατηγορία, με πολύ χαμηλό μπάτζετ, ενημέρωσε με επιστολή της την ΕΣΑΠ και την ΕΟΠΕ, ότι δεν προτίθεται να αγωνιστεί στην μεγάλη κατηγορία την επόμενη αγωνιστική περίοδο!Να σημειωθεί, ότι, η Volle League και πέρσι το καλοκαίρι μέτρησε μια ηχηρή αποχώρηση, εκείνη, της ιστορικής ΑΕΚ.Ενώ δεν αποκλείεται, να υπάρξουν και άλλες αποχωρήσεις, καθώς η κατηγορία έχει ανύπαρκτα έσοδα απο τηλεοπτικά και χορηγίες, ενώ και η βοήθεια απο το Υπουργείο Αθλητισμού, είναι εξαιρετικά μικρή. Σίγουρα όχι ανάλογη, της ιστορίας του αθλήματος και της ομορφιάς που προσφέρει.Χωρίς…