Ο Εργοτέλης κατέκτησε την πρώτη κούπα της σεζόν και την αφιέρωσε στον πρόεδρο της ομάδας, Βαγγέλη Γιαννουλάκη, ο οποίος δεν ήταν στο γήπεδο, λόγω προβλήματος υγείας. Οι κιτρινόμαυροι σε ένα δυνατό παιχνίδι, με ανατροπές στο φινάλε, ο Εργοτέλης επικράτησε του Ρεθύμνου με 83-77 και κατέκτησαν το κύπελλο της ΕΚΑΣΚ. Έτσι οι «κιτρινόμαυροι» πανηγύρισαν τον νταμπλ για τη σεζόν 2019-2021. ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ-ΡΕΘΥΜΝΟ 83-77 ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ : 26-18, 15-19, 16-17, 26-23 Διαιτητές: Κατσαπρακάκης-Σκανδαλάκης-Τσικριτσάκη ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ (Βισκαδουράκης): Κάτος 6, Γουμενάκης 7(1), Μαϊστρέλης 11 (3), Βερτούδος, Λαγουδάκης, Δαπουλάκης, Μανιαδής 5, Καρλάφτης 13(4), Μπουμπάρης 25, Αντωνογιαννάκης 1, Μητρόπαπας 4, Καραλής 11(1).ΡΕΘΥΜΝΟ CRETAN KINGS (Μητρόπουλος): Ασουμανάκης 5, Θεοδωρίδης 12(2), Κούμουλος 23(3), Βέλλιου, Κωντσταντινίδης 8, Λαγουδάκης, Φωτάκης, Τσαρουχάς 12(4), Ασμαριανάκης, Βαμβακάς, Μαραυγάκης 17(4). ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Βαγγέλης ανησύχησε τους φίλους του