Του Γιώργου Κορτσιδάκη Ο ΟΦΗ κυνηγάει μια μεγάλη ανατροπή στη ρεβάνς με τον Βόλο, που διεξάγεται την Πέμπτη (4/2, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ. Η ήττα με 2-0 στο πρώτο παιχνίδι στο Βόλο, δυσκολεύει τα πράγματα για την κρητική ομάδα, που θα ήθελε να περάσει στους 8 της διοργάνωσης και απο εκεί και μετά να κυνηγήσει ότι καλύτερο μπορεί. Αν και, όπως έχει εξελιχθεί η κατάσταση με την αγωνιστική πτώση της ομάδας, που έχει να σκοράρει 6 παιχνίδια και έχει τη χειρότερη άμυνα της κατηγορίας, ο στόχος πρέπει να είναι να ολοκληρώσει με ασφάλεια την φετινή σεζόν, καθώς έρχονται και τα πλέι-άουτ. Το βεβαρημένο απο τραυματισμούς και κόπωση ρόστερ του ΟΦΗ, δεν είναι βέβαιο, αν μπορεί να σηκώσει δυο καρπούζια, κάτω απο μια μασχάλη. Ο Γιώργος Σίμος, δεν θα έχει στην διάθεση του, τους Βουρο, Ντε Γκουσμάν και Τσιλιανίδη, που είναι τα τελευταία προβλήματα τραυματισμών, που έχουν πλήξει τον φετινό ΟΦΗ.…