Ενθουσιασμός επικρατεί στην ομάδα γυναικών του ΟΦΗ, για το εντυπωσιακό ξεκίνημα στην Α2.
Με 5Χ5 σε ισάριθμους αγώνες και μάλιστα χωρίς να χάσουν σετ, τα κορίτσια του ΟΦΗ, συνεχίζουν την αήττητη πορεία τους.
Τελευταίο τους "θύμα" η ομάδα του Ρεθύμνου (ΝΟΠΕΡ) τον οποίο κέρδισαν εύκολα με 3-0 σετ (25-21, 25-18, 25-15) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Που οφείλεται όμως αυτό το 5Χ5;
Οπως τονίζει ο τεχνικός του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας, "η ομάδα είναι σοβαρή σε όλα τα παιχνίδια και δεν υποτιμάει κανένα αντίπαλο. Φαίνεται αυτό απο το γεγονός ότι δεν έχουμε χάσει ούτε σετ, μέχρι τώρα".
Για το παιχνίδι με το Ρέθυμνο, ο κόουτς του ΟΦΗ, ανέφερε πως "ελέγξαμε απόλυτα το ρυθμό, απέναντι σε ένα αξιόλογο αντίπαλο. Κρατάμε το καθαρό τρίποντο και πάμε με το απόλυτο στο ντέρμπι με την Αργυρούπολη εκτός έδρας. Το 5Χ5 κάτι δείχνει για τη δυναμικότητα της ομάδας μας, αλλά το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ.
Μετά το τέλος του αγώνα, με την ομάδα του Ρεθύμνου, ο πρόεδρος του ΟΦΗ, Γιάννης Δανδάλης, έδωσε συγχαρητήρια στα κορίτσια για την εμφάνιση και την πορεία τους μέχρι σήμερα στο πρωτάθλημα της Α2 γυναικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
5Χ5 τα κορίτσια του ΟΦΗ-Πήραν και το Κρητικό ντέρμπι
Ασταμάτητα τα κορίτσια του ΟΦΗ, συνεχίζουν την εντυπωσιακή τους πορεία στην Α2 γυναικών!
Κέρδισαν και το ΝΟΠ Ρεθύμνου με 3-0 (25-21, 25-18, 25-15), στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου και έκαναν το 5Χ5, παραμένοντας πρώτες και αήττητες στην κορυφή!
Το "τρένο" του ΟΦΗ στην Α2 γυναικών, συνεχίζει να σφυρίζει δυνατά, καθώς τα τρομερά κορίτσια, έκαναν το 5Χ5 στην κατηγορία και μάλιστα χωρίς να χάσουν σετ και συνεχίζουν στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος.
Ο ΟΦΗ με 3-0, επί του ΝΟΠ Ρεθύμνου (25-21, 25-18, 25-15) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, έδειξαν και πάλι την δυναμική τους στην κατηγορία, έχοντας κάνει εντυπωσιακό ξεκίνημα στη σεζόν.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, ήταν κυρίαρχα και στα τρία σετ.
Στο πρώτο σετ, προηγήθηκαν με 12-8 και 18-14, η ομάδα του Ρεθύμνου, πλησίασε σε 20-18, αλλά ο ΟΦΗ είχε την ποιότητα να καθαρίσει το σετ με 25-21.
Στο δεύτερο σετ, ο ΟΦΗ πήγε γρήγορα στο 20-14 και τελικά έκλεισε το σετ, εύκολα με 25-18.
Και στο τρίτο, προηγήθηκε με 15-10 και 20-14 και έκλεισε το σετ με 25-15.
Διακύμανση:
1o σετ: 12-8, 18-14, 20-18, 25-21.
2o σετ: 20-14, 22-18, 25-18.
3o σετ: 6-1, 10-4, 15-10, 20-14, 25-15.
Διαιτητές: Κόκκας, Αβραμοπούλου.
Ο.Φ.Η. - Ν.Ο.Π. Ρεθύμνου 3-0 (25-21, 25-18, 25-15).
ΟΦΗ (Προύφας): Αραμπατζή, Κοζωνάκη, Μανάι Σ., , Βούλγαρη, Γκουασταβίνο, Βερβεράκη, Φανιουδάκη Ελ. Ποδαρά, Γαραζανάκη, Πιτσούλη, Μαραθοκαμπίτου, Πρινιωτάκη, Γκιζέττη, Φανιουδάκη Νικ.
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι.
Παρακολουθείστε ΖΩΝΤΑΝΑ απο το επίσημο κανάλι του ΟΦΗ, στο YouTube το Κρητικό ντέρμπι της Α2 βόλεϊ γυναικών, μεταξύ του ΟΦΗ και του Ν. ΟΠΕ Ρεθύμνου, απο το κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, έχουν κάνει εντυπωσιακό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, με 4Χ4, θέλουν να συνεχίσουν το σερί τους, αλλά και να παραμείνουν στην πρώτη θέση.
Δείτε το παιχνίδι παρακάτω: