Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μεγάλη επιτυχία, για σκακίστρια του ΟΦΗ, την οποία ο σύλλογος, έκανε τώρα μεταγραφή και απο 1/1/2025, θα ανήκει στο δυναμικό της ομάδας.
Στο Παγκόσμιο Νεανικό Σκακιστικό Πρωτάθλημα 2024, που έγινε στη Βραζιλία, η Δήμητρα Αλεξανδρή, κατέκτησε την 6η θέση στον κόσμο(!), με ισοβαθμία στην 4η θέση, στην κατηγορία κορίτσια 14, με 8 πόντους στους 11 αγώνες!
To Παγκόσμιο Νεανικό Σκακιστικό Πρωτάθλημα 2024, έλαβε χώρα στην πόλη Florianopolis στη Βραζιλία, πρωτεύουσα του Νομού Santa Catarina, και συγκέντρωσε 520 αθλητές ηλικίας κάτω των 18 ετών, από 62 χώρες.
Η Δήμητρα Αλεξανδρή, ήταν η μια απο τους 4 σκακιστές που συμμετείχαν σε αυτήν την κορυφαία διοργάνωση, με την Εθνική ομάδα, της Ελλάδος.
Οι επιδόσεις των Ελλήνων σκακιστών μας, που τα πήγαν περίφημα:
-Στην κατηγορία Κορίτσια 14, η Δήμητρα Αλεξανδρή με 8 πόντους στους 11 αγώνες κατέκτησε την 6η θέση στον κόσμο(!), με ισοβαθμία στην 4η θέση.
-Στην κατηγορία Κορίτσια 16, η Γεωργία Χριστοδούλου έκανε 6,5 πόντους σε 11 αγώνες και κέρδισε 131 μονάδες έλο. Παράλληλα κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στην κατηγορία της(Κ-16) στο Καλλιτεχνικό Σκάκι.
-Στην κατηγορία Κορίτσια 18, η Βασιλική Αλεξανδρή έκανε 6 πόντους σε 11 αγώνες και κέρδισε 82 μονάδες έλο.
-Στην κατηγορία Όπεν 18, ο Πανορμίτης Χριστοδούλου έκανε 6 πόντους σε 11 αγώνες και κέρδισε 118 μονάδες έλο.
Τιμητική για τον ΟΦΗ, ήταν η παρουσία του προπονητή του συλλόγου Παναγιώτη Χριστοδούλου στους αγώνες, ως αρχηγός και Προπονητής της Εθνικής αποστολής!
Σε δήλωση του, ο διεθνής μαιτρ, Παναγιώτης Χριστοδούλου, ανέφερε ότι “συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την μαχητικότητά τους, στους προπονητές τους, αλλά και στους γονείς που έκαναν ένα μεγάλο ταξίδι για να δώσουν την ευκαιρία στα παιδιά τους να αγωνιστούν σε ένα τόσο ισχυρό και ανταγωνιστικό πρωτάθλημα όπως είναι το Παγκόσμιο. Είναι χαρά μου που συμμετείχα στην Εθνική αποστολή και στη προσπάθεια των παιδιών. Περάσαμε όλοι πολύ όμορφα και ζήσαμε μια μοναδική εμπειρία στη Βραζιλία”.

Αξιόλογη η παρουσία του ΟΦΗ στο Ευρωπαϊκό Κύπελλο Συλλόγων
Στο μεταξύ, χαμόγελα, επικρατούν στο σκακιστικό τμήμα του ΟΦΗ, για τη συμμετοχή του, για πρώτη φορά στην ιστορία του, στο Ευρωπαϊκό Κύπελλο Συλλόγων (European Club Cup), που έγινε στη Σερβία. Η σκακιστική ομάδα του ΟΦΗ, είχε εξαιρετική παρουσία σημειώνοντας 3 νίκες και 4 ήττες.
Στην ομάδα, του ΟΦΗ, αγωνίστηκε βασική και η 16χρονη Ασημένια Τσαπάκη, η οποία έκανε εξαιρετικές παρτίδες και αύξησε κατά 52 μονάδες Elo την αξιολόγηση της.
"Ευχόμαστε στο μέλλον να έχουμε την ευκαιρία να ξαναζήσουμε τέτοιες όμορφες στιγμές και η ομάδα του ΟΦΗ να τερματίσει ακόμα ψηλότερα" ανέφερε ο Παναγιώτης Χριστοδούλου.
Με την ομάδα του ΟΦΗ συμμετείχαν:
-ΙΜ Γιώργος Γκούμας 4,5/7
-ΙΜ Παναγιώτης Χριστοδούλου 4,5/7
-Νίκος Παναγιωτάκος 1,5/7
-Γιάννης Κουβίδης 3/7
-WFM Τόνια Χριστοδουλάκη 4/7
-Ασημένια Τσαπάκη 3,5/7
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ενθουσιασμός επικρατεί στην ομάδα γυναικών του ΟΦΗ, για το εντυπωσιακό ξεκίνημα στην Α2.
Με 5Χ5 σε ισάριθμους αγώνες και μάλιστα χωρίς να χάσουν σετ, τα κορίτσια του ΟΦΗ, συνεχίζουν την αήττητη πορεία τους.
Τελευταίο τους "θύμα" η ομάδα του Ρεθύμνου (ΝΟΠΕΡ) τον οποίο κέρδισαν εύκολα με 3-0 σετ (25-21, 25-18, 25-15) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Που οφείλεται όμως αυτό το 5Χ5;
Οπως τονίζει ο τεχνικός του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας, "η ομάδα είναι σοβαρή σε όλα τα παιχνίδια και δεν υποτιμάει κανένα αντίπαλο. Φαίνεται αυτό απο το γεγονός ότι δεν έχουμε χάσει ούτε σετ, μέχρι τώρα".
Για το παιχνίδι με το Ρέθυμνο, ο κόουτς του ΟΦΗ, ανέφερε πως "ελέγξαμε απόλυτα το ρυθμό, απέναντι σε ένα αξιόλογο αντίπαλο. Κρατάμε το καθαρό τρίποντο και πάμε με το απόλυτο στο ντέρμπι με την Αργυρούπολη εκτός έδρας. Το 5Χ5 κάτι δείχνει για τη δυναμικότητα της ομάδας μας, αλλά το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ.
Μετά το τέλος του αγώνα, με την ομάδα του Ρεθύμνου, ο πρόεδρος του ΟΦΗ, Γιάννης Δανδάλης, έδωσε συγχαρητήρια στα κορίτσια για την εμφάνιση και την πορεία τους μέχρι σήμερα στο πρωτάθλημα της Α2 γυναικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
5Χ5 τα κορίτσια του ΟΦΗ-Πήραν και το Κρητικό ντέρμπι
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ασταμάτητα τα κορίτσια του ΟΦΗ, συνεχίζουν την εντυπωσιακή τους πορεία στην Α2 γυναικών!
Κέρδισαν και το ΝΟΠ Ρεθύμνου με 3-0 (25-21, 25-18, 25-15), στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου και έκαναν το 5Χ5, παραμένοντας πρώτες και αήττητες στην κορυφή!
Το "τρένο" του ΟΦΗ στην Α2 γυναικών, συνεχίζει να σφυρίζει δυνατά, καθώς τα τρομερά κορίτσια, έκαναν το 5Χ5 στην κατηγορία και μάλιστα χωρίς να χάσουν σετ και συνεχίζουν στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος.
Ο ΟΦΗ με 3-0, επί του ΝΟΠ Ρεθύμνου (25-21, 25-18, 25-15) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, έδειξαν και πάλι την δυναμική τους στην κατηγορία, έχοντας κάνει εντυπωσιακό ξεκίνημα στη σεζόν.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, ήταν κυρίαρχα και στα τρία σετ.
Στο πρώτο σετ, προηγήθηκαν με 12-8 και 18-14, η ομάδα του Ρεθύμνου, πλησίασε σε 20-18, αλλά ο ΟΦΗ είχε την ποιότητα να καθαρίσει το σετ με 25-21.
Στο δεύτερο σετ, ο ΟΦΗ πήγε γρήγορα στο 20-14 και τελικά έκλεισε το σετ, εύκολα με 25-18.
Και στο τρίτο, προηγήθηκε με 15-10 και 20-14 και έκλεισε το σετ με 25-15.
Διακύμανση:
1o σετ: 12-8, 18-14, 20-18, 25-21.
2o σετ: 20-14, 22-18, 25-18.
3o σετ: 6-1, 10-4, 15-10, 20-14, 25-15.
Διαιτητές: Κόκκας, Αβραμοπούλου.
Ο.Φ.Η. - Ν.Ο.Π. Ρεθύμνου 3-0 (25-21, 25-18, 25-15).
ΟΦΗ (Προύφας): Αραμπατζή, Κοζωνάκη, Μανάι Σ., , Βούλγαρη, Γκουασταβίνο, Βερβεράκη, Φανιουδάκη Ελ. Ποδαρά, Γαραζανάκη, Πιτσούλη, Μαραθοκαμπίτου, Πρινιωτάκη, Γκιζέττη, Φανιουδάκη Νικ.
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι.