Το είδαμε και αυτό, στον ΟΦΗ, στη ρεβάνς του Κυπέλλου στο Βόλο.
Ο Λαμπρόπουλος, ήταν να ξεκινήσει βασικός, αλλά στο...ζέσταμα, ένοιωσε ενοχλήσεις στον τετρακέφαλο και έτσι τη θέση του στην ενδεκάδα, πήρε ο Χριστόπουλος.
Ετσι ο ΟΦΗ ξεκίνησε το παιχνίδι, με κεντρικό αμυντικό δίδυμο, Σίλβα και Χριστόπουλο.
Στον πάγκο, έμεινε και ο Νούς, καθώς είχε ένα τραυματισμό, απο το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό.
Η ενδεκάδα του ΟΦΗ: Χριστογεώργος, Χατζηθεοδωρίδης, Γκονζάλες, Χριστόπουλος, Σίλβα, Καραχάλιος, Μπάκιτς, Ριέρα, Σαλτσέντο, Φούντας, Σεγκέλια.
Τη δεύτερη ήττα τους, στο πρωτάθλημα της Α2 γυναικών, γνώρισαν τα κορίτσια του ΟΦΗ.
Μετά απο ένα συγκλονιστικό παιχνίδι, ηττήθηκαν στο ται-μπρέικ απο την Ηλιούπολη με 3-2.
Ετσι, ο ΟΦΗ πήρε μόνο, τον ένα βαθμό απο το παιχνίδι.
"Είχαμε την ευκαιρία στο τέταρτο σετ, να καθαρίσουμε το παιχνίδι, αλλά δεν τα καταφέραμε. Τα κορίτσια έκαναν καλό παιχνίδι, απέναντι σε μια δυνατή ομάδα, η οποία με το 2-2 πήρε ψυχολογία.
Εμείς συνεχίζουμε στην προσπάθεια μας" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας.
Tα σετ: 21-25, 25-13, 18-25, 26-24, 15-13.
ΟΦΗ (Νίκος Προύφας): Αραμπατζή, Κοζωνάκη, Γκιζέττη, Γαρεφαλάκη, Βούλγαρη, Γκουασταβίνο, Βερβεράκη, Φανιουδάκη, Μανάι Σ, Φανιουδάκη, Ποδαρά, Γαραζανάκη, Μαραθοκαμπίτου, Πρινιωτάκη.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ πήγε με τσάρτερ στο Βόλο, για να αποφύγει την ταλαιπωρία, καθώς αυτήν την εβδομάδα το πρόγραμμα είχε τρία παιχνίδια με Ολυμπιακό, Βόλο (Κύπελλο) και ΑΕΚ.
Ωστόσο, η επιστροφή της ομάδας απο το Βόλο, δεν θα γίνει αμέσως μετά το παιχνίδι, όπως θα περίμενε κανείς, ενόψει και του αγώνα με την ΑΕΚ, την Κυριακή στο Γεντί Κουλέ.
Η ομάδα θα παραμείνει στο Βόλο, μετά το παιχνίδι, θα διανυκτερεύσει και θα επιστρέψει στο Ηράκλειο, την Πέμπτη το μεσημέρι!
Αιτία, αυτού του παράδοξου, το αεροδρόμιο της Αγχιάλου, το οποιο έχει επιλεγεί για το αεροπορικό πήγαινε-έλα της ομάδας.
Το εν λόγω αεροδρόμιο, δεν έχει την πυκνότητα των πτήσεων, που έχουν άλλα αεροδρόμια και κρίθηκε αδύνατο, να λειτουργήσει μόνο για την πτήση επιστροφής του ΟΦΗ, στην Κρήτη, τα μεσάνυχτα της Τετάρτης, μετά το παιχνίδι.
Μετά απο αυτό, η διανυκτέρευση στο Βόλο, ήταν μονόδρομος, καθώς η μετάβαση της ομάδας στην Θεσσαλονίκη, για να πετάξει το πρωί στο Ηράκλειο, θα πρόσθετε ακόμη μεγαλύτερη κούραση, στην αποστολή.
Ετσι, αναγκαστικά, η αποστολή θα επιστρέψει στο Ηράκλειο, το μεσημέρι της Πέμπτης, για να ξεκινήσει την προετοιμασία της, για το παιχνίδι με την ΑΕΚ, την Κυριακή στο Γεντί Κουλέ, για το πρωτάθλημα.
Γ. Κορτς