Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σε κακό φεγγάρι σε θέματα τραυματισμών και όχι μόνο, βρίσκεται αυτήν την εποχή ο ΟΦΗ.
Ο σοβαρός τραυματισμός του Μπαίνοβιτς, που έκανε επέμβαση στο χιαστό και θα χάσει όλο το υπόλοιπο της αγωνιστικής περιόδου, δεν είναι ο μοναδικός "¨πονοκέφαλος" του Ράσταβατς.
Ο Ιταλός επιθετικός Σαλτσέντο, που δεν αγωνίστηκε στο παιχνίδι με την ΑΕΚ, υπέστη θλάση, όπως έδειξε η μαγνητική στην οποία υποβλήθηκε, οπότε θα χάσει τα επόμενα παιχνίδια.Ο Σαλτσέντο έχει θλάση πρώτου βαθμού, στους οπίσθιους μηριαίους.
Τραυματίας απο το παιχνίδι με την ΑΕΚ, έφυγε και ο Μπρεσάν, με ενοχλήσεις στο γαστροκνήμιο του αριστερού του ποδιού.
Το πιο σημαντικό, ωστόσο, πρόβλημα στον ΟΦΗ, είναι η αποβολή του Τιάγκο Νούς, ο οποίος αποβλήθηκε με κόκκινη κάρτα απο το παιχνίδι με την ΑΕΚ και κινδυνεύει με τιμωρία 2-3 αγωνιστικών.
Στο παιχνίδι με την ΑΕΚ, συμπλήρωσε τρείς κίτρινες κάρτες, ο Ζήσης Καραχάλιος και ο Ράσταβατς θα αποφασίσει σε πιο απο τα 4 επόμενα παιχνίδια, θα απουσιάσει.
Ο Λαμπρόπουλος που έχει κάκωση στον τετρακέφαλο, ήταν αποστολή με την ΑΕΚ και έχει ελπίδες να προλάβει το επόμενο παιχνίδι με τον Ατρόμητο, στο Περιστέρι.
Στα πλάνα του Ράσταβατς, για το παιχνίδι, επιστρέφουν οι Φούντας και Χατζηθεοδωρίδης, που εξέτισαν την ποινή τους, στο παιχνίδι με την ΑΕΚ.
Η μαχητική εικόνα του ΟΦΗ στο παιχνίδι, παρά τις απουσίες και την ήττα στο φινάλε, σκόρπισε αισιοδοξία για τη συνέχεια, αν και ο ΟΦΗ, ήδη μετράει 5 αγώνες, χωρίς νίκη στο πρωτάθλημα (6 μαζί με την ήττα στο Βόλο για το Κύπελλο με 1-0).
Στο πρωτάθλημα, ο ΟΦΗ μετράει τρείς ήττες απο Αστέρα 3-0, Ολυμπιακό 0-2 και ΑΕΚ (1-2) και δυο ισοπαλίες με Λαμία 1-1 και Καλλιθέα 2-2. Τελευταία νίκη του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα, ήταν επί του ΠΑΟΚ στην Τούμπα (1-2) στις 27 Οκτωβρίου.
Ενώ τελευταία νίκη στο πρωτάθλημα στο Γεντί Κουλέ, στο οποίο έχει μια νίκη σε όλη τη σεζόν, είναι επί του Αρη (3-2) στην 4η αγωνιστική, στις 15 Σεπτεμβρίου.
Ο ΟΦΗ μετά την ήττα απο την ΑΕΚ, στην πρώτη αγωνιστική του δευτέτου γύρου, παραμένει στους 16 βαθμους και την 10η θέση, σε τριπλή ισοβαθμία με Αστέρα Τρίπολης (8ος), Πανσερραικός (9ος), οι οποίοι επίσης έχασαν απο ΠΑΟ (0-1) και ΠΑΟΚ (1-4) αντίστοιχα.
Είναι γεγονός ότι, οι απουσίες απο τραυματισμούς και τιμωρίες καθιστούν επιβεβλημένη την ενίσχυση της ομάδας, προκειμένου να διεκδικηθεί με καλύτερες προυποθέσεις, η διάκριση μέσα απο το Κύπελλο, αλλά και η συμμετοχή του ΟΦΗ στο γκρούπ 5-8, στο φαίνεται ότι με τα σημερινά δεδομένα δυσκολεύεται, να μπεί.
Εχουν ακουστεί τα ονόματα των Σταφυλλίδη (για κεντρικό χαφ) και Ρισβάνη (κεντρικός αμυντικός), αλλά πιθανότατα δεν είναι και τα μοναδικά, που απασχολούν την ομάδα, αυτήν την εποχή.
"Χρειαζόμαστε πόντους" ανέφερε ο Πολωνός ακραίος του ΟΦΗ, Κόνραντ Φορμέλα, μιλώντας για το παιχνίδι με τον Αθλο Ορεστιάδας, το Σάββατο (7/12, 5μμ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Ο Πολωνός ακραίος του ΟΦΗ, ανέφερε ότι η ομάδα ταλαιπωρήθηκε απο προβλήματα τραυματισμών τις τελευταίες δυο εβδομάδες και πιστεύει ότι τώρα είναι η ώρα για να κάνει μια νέα αρχή.
Οπως είπε ο Φορμέλα "ψάχνουμε τη φόρμα μας, Είχαμε προβλήματα τις τελευταίες δυο εβδομάδες και εύχομαι επιτέλους να τα ξεπεράσουμε, για να μπορέσουμε να συγκεντρωθούμε στις προπονήσεις και να γίνουμε καλύτεροι, αρχής γενομένης απο αυτό το παιχνίδι.
Πρέπει να κερδίσουμε πόντους. Πιστεύω ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή, να το κάνουμε και να αλλάξουμε πράγματα στο παιχνίδι μας".
Δείτε παρακάτω το VIDEO.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, αντέχουν στον πρωταθλητισμό της Α2 βόλεϊ γυναικών και με 6 νίκες σε 7 αγώνες έχουν κάνει δυναμικό ξεκίνημα στην κατηγορία.
Το Σάββατο (7/12, 4μμ) αγωνίζονται στην Αθήνα, απέναντι στον Γ.Σ. Ηλιούπολης.
Οπως τονίζει ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας "θέλουμε να σταθεροποιηθούμε στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας, με τον πρώτο στόχο να είναι να πάμε στα πλέι-οφ. Εχουμε μια σειρά δύσκολων παιχνιδιών. Η Ηλιούπολη είναι μια δυνατή ομάδα, όμως και εμείς θα διεκδικήσουμε το τρίποντο".
Για την ιστορική ευκαιρία που θα έχουν τα κορίτσια του ΟΦΗ, να αντιμετωπίσουν μια ομάδα απο την Α1, στο Κύπελλο Ελλάδος, ο Νίκος Προύφας, ανέφερε ότι "είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό. Δηλώσαμε συμμετοχή στο Κύπελλο, γιατί θέλαμε ένα challenge παραπάνω. Nα παίξουμε με ομάδες μεγαλύτερης κατηγορίας. Η κλήρωση μας έφερε να παίξουμε με μια απο τις 8 καλύτερες ομάδες της Volley League. Όλοι θέλουμε ένα τέτοιο παιχνίδι και να στρέψουμε τα βλέμματα του Κρητικού βόλεϊ σε αυτό. Οποιο και αν είναι το αποτέλεσμα, όλοι θα βγουν κερδισμένοι, απο αυτό".
Δείτε το VIDEO με τις δηλώσεις του Νίκου Προύφα.