"Ετσι όπως πήγε το παιχνίδι, δεν μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι, με τον ένα βαθμό" ανέφερε ο λίμπερο του ΟΦΗ, Γιώργος Μιχελάκης, μετά την ήττα του ΟΦΗ με 3-2 στο ται-μπρέικ απο τον ΠΑΟΚ, σε ένα συγκλονιστικό παιχνίδι, στην PAOK Sports Arena ( 21-25, 25-21, 21-25, 28-26, 15-11).
O ΟΦΗ προηγήθηκε με 1-2 και ήταν μπροστά με 13-18 στο τέταρτο σετ, αλλά τελικά ηττήθηκε με 3-2.
Οπως είπε ο λίμπερο του ΟΦΗ, Γιώργος Μιχελάκης, "το λες και αυτοκτονία αυτο που κάναμε. Δυστυχώς την έχουμε πάθει και άλλες φορές. Είμαστε μπροστά στα τελειώματα των σετ με 3-4 πόντους και για κάποιο λόγο κολλάμε. Δυστυχώς, το ίδιο πάθαμε και σήμερα. Ηρθαμε να πάρουμε, ότι καλύτερο μπορούσαμε. Ετσι, όπως πήγε το παιχνίδι δεν μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι με τον ένα βαθμό.Ήμασταν πολύ κοντά στους τρείς βαθμούς. Προχωράμε".
Δείτε παρακάτω σε VIDEO τη δήλωση του Γιώργου Μιχελάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Καλμαζίδης: Κάθε βαθμός είναι πολύτιμος, αλλά το αποτέλεσμα, μας άφησε γλυκοπικρη γεύση
Tην Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2025, στο κέντρο "Κουρήτες" στο Γάζι, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, θα κόψει την πίτα του.
"Με τις κοντυλιές του Γρηγόρη Σαμόλη, θα τραγουδήσουμε για τον ΟΦΗ μας!" αναφέρει ο σύλλογος στην ανακοίνωση του.
Θα τιμηθούν επιχειρηματίες, με διαχρονική προσφορά στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ και αθλητές του συλλόγου, για επίλεκτες επιδόσεις τους.
Προσκλήσεις διατίθενται ήδη απο τα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Ισαύρων 93, γήπεδο ΟΦΗ, Καμίνια) και απο την μπουτίκ του συλλόγου.
Πληροφορίες για κρατήσεις, στο 2810-311525.
Με ευχές για μια κολυμβητική σεζόν με επιτυχίες για τα σωματεία του Ηρακλείου και υγεία στους αθλητές, τελέστηκε ο Αγιασμός, στη μικρή και μεγάλη πισίνα στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Στον Αγιασμό, έδωσαν το "παρών" οι βουλευτές της ΝΔ Λευτέρης Αυγενάκης και ο εκπρόσωπος του βουλευτή Κώστα Κεφαλογιάννη, Μιχάλης Κεφαλογιάννης.
Ακόμη, παρέστη ο αναπληρωτής περιφερειάρχης Κρήτης, Γιώργος Πιτσούλης και ο αντιδήμαρχος αθλητισμού Γιάννης Τσαπάκης.
Παράλληλα, όλα τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΑΚΗ, εκπρόσωποι απο την ΚΟΕ και την ΠΕΚΥΚΡ, γονείς, προπονητές και αθλητές απο τα σωματεία που φιλοξενούνται στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Ο πρόεδρος του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου Μένανδρος Παντελλίδης, ευχήθηκε στον σύντομο χαιρετισμό του "καλή Φώτιση, καλή χρονιά, υγεία, πρόοδο και πολλές επιτυχίες στους αθλητές μας".
Οι κολυμβητές Εμμανουήλ Καλταβερίδης του Τρίτωνα και Νικόλαος Στεφανάκης απο τους Πρωταθλητές, έπιασαν το σταυρό και έλαβαν συμβολικό δώρο, απο ένα χρυσό σταυρουδάκι.
Η σεμνή, αλλά τόσο σημαντική, τελετή του Αγιασμού, έκλεισε με ευχές, για μια σεζόν που θα ανεβάσει ακόμη περισσότερο το επίπεδο της Ηρακλειώτικης κολύμβησης, με ατομικές και ομαδικές επιτυχίες και xωρίς τραυματισμούς για τους αθλητές.