Στο Ηράκλειο, αναμένεται την Τετάρτη (12/2) ο 23χρονος Ρώσος ακραίος (1μ97) Ευγκένι Σκλιαρένκο, προκειμένου να τεθεί στην διάθεση του προπονητή του ΟΦΗ Γιάννη Καλμαζίδη, για το υπόλοιπο του πρωταθλήματος.
Οι διαδικασίες για την έκδοση βίζας, του Ρώσου αθλητή, ολοκληρώθηκαν και ο Σκλιαρένκο θα ενταχθεί στο ρόστερ του ΟΦΗ, σαν 5ος ξένος.
Αυτό σημαίνει ότι ο ΟΦΗ, θα συνεχίσει με τους Μιχαίλοβιτς, Μάκινεν, Λέσκοφ, Φορμέλα και τον Σκλιαρένκο, με τον Γιάννη Καλμαζίδη, να έχει τη δυνατότητα επιλογής 4 ξένων παικτών σε κάθε παιχνίδι (ένας απο τους 5, θα μένει εκτός).
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, χαρακτηρίζει τον Σκλιαρένκο, ως ένα αθλητή με βολεϊκή παιδεία που έχει στοιχεία που χρειάζεται ο ΟΦΗ, αυτή τη στιγμή.
"Είναι νεαρός σε ηλικία, αλλά πολύ καλή βολεϊκή παιδεία. Ξέρουμε ότι το Ρωσικο επίπεδο, είναι υψηλό. Τον φέρνουμε να μας βοηθήσει, είτε είναι στην προπόνηση, είτε στον ανταγωνισμό μέσα στην ομάδα. Πιστεύουμε θα μας βοηθήσει", σχολίασε για τον Σκλιαρένκο, ο προπονητής του ΟΦΗ.
* Ο οργανισμός βόλεϊ του ΟΦΗ, θα ήθελε να ευχαριστήσει τον Γενικό πρόξενο της Ελλάδος, στην Αγία Πετρούπολη, Χρήστο Καλπάκα (πρώην αθλήτής βόλεϊ και διαιτητής βόλεϊ), για την εξαιρετική ανταπόκριση που είχε στο αίτημα του ΟΦΗ, ώστε να μπορέσει ο Ρώσος αθλητής, να ταξιδέψει το συντομότερο δυνατόν, στην Ελλάδα.
Δείτε παρακάτω αγωνιζόμενο τον Σκλιαρένκο στο παρακάτω VIDEO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Δανδάλης ενισχύει τον ΟΦΗ με 5ο ξένο
Τρείς αγωνιστικές, πριν το φινάλε της κανονικής διάρκειας, του πρωταθλήματος της Volley League, o ΟΦΗ, δίνει μια κρίσιμη μάχη για τη σωτηρία, αγωνιζόμενος, εκτός έδρας, απέναντι στον Αθλο Ορεστιάδας, την Κυριακή 16/2, 4μμ.
Η νίκη, είναι μονόδρομος, για τον ΟΦΗ, προκειμένου να μείνει στο γκρουπ 5-7 και να αποφύγει τα πλει-άουτ (θέσεις 8-10).
Μετά την ήττα στη Σύρο (3-2), απο το Φοίνικα, η προσοχή του ΟΦΗ, στρέφεται στο παιχνίδι με τον Αθλο, το οποίο θα διευθύνουν οι διαιτητές Γεροθόδωρος, Ιωαννίδης.
Στις τρείς τελευταίες αγωνιστικές, της κανονικής περιόδου, ο ΟΦΗ αντιμετωπίζει κατά σειρά τους Αθλο (έξω), Μίλωνα (μέσα), Πήγασο (έξω).
Volley League - 16η αγωνιστική
Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2025
Γυμναστήριο «Αλέξανδρος Νικολαΐδης» Πολίχνη, 18.00: Πήγασος Πολίχνης - Α.Ο.Π. Κηφισιάς
Διαιτητές: Παπαδογούλας, Βασιλειάδης, Παρατηρητής: Αντωνούλης, Επόπτες: Σταυρίδης, Βασδέκης, Γραμματεία: Πασπαλά.
Γυμναστήριο «Κροίσος Πέρσης» Νέα Σμύρνη, 19.00 (ΕΡΤ-2): Α.Ο.Ν.Σ. Μίλων - Παναθηναϊκός Α.Ο.
Διαιτητές: Μυλωνάκης, Νικάκης, Παρατηρητής: Ράπτης, Επόπτες: Παπαγιαννόπουλος, Μουζακίτη, Γραμματεία: Ταλάρου.
Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2025
Γυμναστήριο «Μιχάλης Παρασκευόπουλος» Αλεξανδρούπολη, 16.00: Α.Σ. Άθλος Ορεστιάδας - Ο.Φ.Η.
Διαιτητές: Γεροθόδωρος, Ιωάννίδης, Παρατηρητής: Σαρδάνης, Επόπτες: Γκοντόλια, Κυρούδης, Γραμματεία: Βαλκάνη.
Γυμναστήριο PAOK Sports Arena, 18.00: Π.Α.Ο.Κ. F&U - Α.Ο. Φοίνικας Σύρου
Διαιτητές: Αβραμίδης, Παπακοσμάς, Παρατηρητής: Κάλλης, Επόπτες:Σταυρίδου, Ψύχου, Γραμματεία: Κουμπλή.
Γυμναστήριο «Σοφία Μπεφόν» Παλαιό Φάληρο, 19.00: Α.Ο. Φλοίσβος - Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. ΟΝΕΧ
Διαιτητές: Κυριοπούλου, Καραγιαννόπουλος, Παρατηρητής: Γεωργουλέας, Επόπτες: Ιωάννου, Σαμοθράκης, Γραμματεία: Ιωάννου.
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ VOLLEY LEAGUE
1. Παναθηναϊκός 38
2. Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. 35
3. Μίλων 30
4. Κηφισιά 25
5. ΠΑΟΚ 24
6. Φοίνικας Σύρου 23
7. ΟΦΗ 16
8. Πήγασος Πολίχνης 15
9. Φλοίσβος 14
10. Αθλος Ορεστιάδας 5
Δυνατό παιχνίδι με την Αργυρούπολη, για τα κορίτσια του ΟΦΗ
Tην ομάδα της Αργυρούπολης, υποδέχονται τα κορίτσια του ΟΦΗ, την Κυριακή (16/2, 4μμ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, σε ένα ακόμη δυνατό παιχνίδι για την 17η αγωνιστική, του πρωταθλήματος της Α2 γυναικών.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, είναι στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, με 39 βαθμούς, ενώ η ομάδα της Αργυρούπολης, είναι στην 4η θέση, με 37 βαθμούς.
Το δυνατό παιχνίδι θα διευθύνουν οι διαιτητές Καραπουλάκης και Κόκας.
Α2 Γυναικών - Α' Ζώνη - 17η αγωνιστική
Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2025
Λύκειο Μελισσίων, 16.00: Σ.Φ.Α.Μ. Φοίβος - Α.Ο. Κύδων, Διαιτητές: Γεώργας, Σταυρόπουλος.
Παναχαϊκής, 18.00: Γ.Ε. Παναχαϊκή - Α.Ο. Θρίαμβος, Διαιτητές: Πετούσης Ν., Γεωργοπούλου.
Νότου, 19.00: Α.Ε. Αγ. Παρασκευής - Γ.Σ. Πετρούπολης, Διαιτητές: Κώτσιας, Τομαράς.
Αγ. Δημητρίου, 20.00: Α.Π.Ο. Δάφνη Αγ. Δημητρίου - Γ.Σ. Ηλιούπολης, Διαιτητές: Τόλιος, Κολλάρου.
Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2025
Βαρδινογιάννειο, 16.00: Ο.Φ.Η. - Α.Ο.Ν. Αργυρούπολης, Διαιτητές: Καραπουλάκης, Κόκκας.
«Μ. Μερκούρη» Ρέθυμνο, 16.00: Ν.Ο.Π. Ρεθύμνου - Α.Ο. Αιγάλεω, Διαιτητές: Αγγελίδης, Παπαδάκη Αν.
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ
1. ΟΦΗ 39
2. ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου 37
3. ΣΦΑΜ Φοίβος 37
4. ΑΟΝ Αργυρούπολης 37
5. ΓΣ Ηλιούπολης 32
6. ΑΟ Θρίαμβος Χαϊδαρίου 31
7. ΓΣ Πετρούπολης 24
8. ΑΟ Αιγάλεω 19
9. Παναχαική 14
10. ΝΟΠ Ρεθύμνου 12
11. ΑΕ Αγ.Παρασκευής 7
12. ΑΟ Κύδων 0
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, βράβευσε κορυφαίους επιχειρηματίες-χορηγούς, ανθρώπους της οικογένειας του ΟΦΗ, πρόσωπα του αθλητισμού, αλλά και αθλητές του για επίλεκτες διακρίσεις το 2024, στην πρώτη εκδήλωση που διοργάνωσε για τα 100 χρόνια. Αναλυτικά οι βραβεύσεις:
Οι πέντε επιχειρηματίες
Πρόκειται για πέντε επιχειρηματίες, με διαχρονική προσφορά στο σύλλογο, μέσα απο χορηγίες, αναγκαίες για να μπορέσει το αθλητικό σωματείο, να επιβιώσει.
Οι πέντε επιχειρηματίες που τιμήθηκαν στην εκδήλωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είναι οι:
Αλέκος Δανδάλης: Η οικογένεια Δανδάλη, με την μεγάλη ιστορία στον καφέ που πίνουν όλοι η Κρητικοί και πλέον σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, είναι μια οικογένεια που έχει ευεργετήσει το σύλλογο δίχως αμφιβολία. Τον Αλέκο Δανδάλη, τίμησε ο αναπληρωτής Περιφερειάρχης Γιώργος Πιτσούλης.
Μηνάς Χαλκιαδάκης: Η οικογένεια Χαλκιαδάκη και ο Μηνάς Χαλκιαδάκης προσωπικά, είναι διαχρονικά κοντά στον ΟΦΗ και μάλιστα στις δύσκολες εποχές, με μεγάλη συμβολή, στην επιστροφή της ποδοσφαιρικής ομάδας, στη μεγάλη κατηγορία, αλλά και στα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ. Το Μηνά Χαλκιαδάκη, εκπροσώπησε στην εκδήλωση ο διευθυντής του ομίλου, Μιχάλης Τζαγκαράκης. Την βράβευση έκανε ο βουλευτής της Ν.Δ. Λευτέρης Αυγενάκης.
-Μιχάλης Τζιράκης: Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια για τον Μιχάλη Τζιράκη και το έχει προσφέρει στον ΟΦΗ, σαν ποδοσφαιριστής, παράγοντας και χορηγός. Είναι ένας δικός μας άνθρωπος. Ο όμιλος STELLA HOTELS, είναι πολύ κοντά στον ΟΦΗ με καθοριστική συμβολή στην ποδοσφαιρική ομάδα, αλλά και στα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Πρόσφατα εγκαινιάστηκε στο ΒΑΚ το υπερσύγχρονο γυμναστήριο, για τις υποδομές του ΟΦΗ, με τη συμβολή του κ. Τζιράκη, του κ. Βαρδαλαχάκη και κάποιων άλλων επιχειρηματιών.
Τον Μιχάλη Τζιράκη, εκπροσώπησε στην εκδήλωση, ο υιός του Δημήτρης Τζιράκης, ο οποίος επίσης έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο σύλλογο τα τελευταία χρόνια, αλλά και σε χορηγίες και στήριξη προς τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ. Την βράβευση έκανε ο βουλευτής της Ν.Δ. Κωνσταντίνος Κεφαλογιάννης.
Αντώνης Καράτζης: Η οικογένεια ΚΑΡΑΤΖΗ είναι πολλά χρόνια κοντά στον ΟΦΗ. Ο Αντώνης Καράτζης ήταν από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες της επανεκκίνησης της ποδοσφαιρικής ομάδας, για να είναι εκεί που βρίσκεται σήμερα. Είναι όμως πολύ κοντά και στα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ. Τη βράβευση έκανε ο βουλευτής της ΝΔ Μάξιμος Σενετάκης.
Αντώνης Μιχελιδάκης: Ο Αντώνης Μιχελιδάκης, είναι φίλος του ΟΦΗ επί σειρά ετών, θαμώνας στα αμπονέ, με αδυναμία στο τμήμα μπάσκετ, το οποίο στηρίξει πολύ δυνατά, τα τελευταία χρόνια και τον ευχαριστούμε πολύ αυτό. Τη βράβευση έκανε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Φραγκίσκος Παρασύρης.
Tιμήθηκαν πρόσωπα απο την οικογένεια του ΟΦΗ
Τρία πρόσωπα, που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στην οικογένεια του ΟΦΗ, τίμησε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, στην εκδήλωση, για τα 100 χρόνια.
Μάλιστα και τους τρείς τους τίμησε σύσσωμο, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, σε ένδειξη αναγνώρισης για τη μεγάλη τους προσφορά στο σύλλογο.
Συγκεκριμένα βραβεύθηκαν:
Ο Παναγιώτης Σπυριδάκης, ο εμβληματικός Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με 55 χρόνια και πλέον συνεχόμενης διοικητικής προσφοράς, στον σύλλογο.
Ο Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ δεν μπόρεσε να παραστεί στην εκδήλωση, αλλά με ένα μήνυμα του σε VIDEO, το οποίο προβλήθηκε στον προτζέκτορα, μίλησε για την αγάπη του για τον ΟΦΗ και ευχαρίστησε για τη βράβευση.
Ο Κώστας Καζανάκης, ένας σπουδαίος παράγοντας του ΟΦΗ, που έγραψε ιστορία στην ΠΑΕ ΟΦΗ και συνεχίζει να προσφέρει στο σύλλογο, μέσα απο την παρουσία του, στο διοικητικό συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Και ο Μανώλης Τζιρίτας, ένα πρόσωπο σημείο αναφοράς, στο υπαλληλικό προσωπικό της ΠΑΕ ΟΦΗ, με σπουδαία προσφορά, στα καλά και στα δύσκολα χρόνια, της ομάδας.
Οι υπόλοιπες βραβεύσεις
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, βράβευσε στην εκδήλωση του, για την κοπή της πίτας του συλλόγου και τα 100 χρόνια:
-Tον πρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη, για την επάνοδο της ομάδας στην Volley League. Τη βράβευση έκανε ο δήμαρχος Ηρακλείου, Αλέξης Καλοκαιρινός.
Μάλιστα στην εκδήλωση προβλήθηκε στον προτζέκτορα ένα VIDEO με τις ιστορικές στιγμές της ανόδου του ΟΦΗ, στους τελικούς με τον Πανιώνιο, μέσα σε κλίμα συγκίνησης, απο τον πρόεδρο του συλλόγου.
-Τον πρόεδρο της ΕΠΣΗ Νίκο Τζώρτζογλου, για την εκλογή του στη θέση του αναπληρωτή προέδρου της ΕΠΟ, που είναι η υψηλότερη θέση που έχει λάβει παράγοντας του Ηρακλείου, στην Ομοσπονδία. Τη βράβευση έκανε ο αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου, Νίκος Συριγωνάκης.
-Τον πρωταθλητή Ελλάδος απο το τμήμα στίβου του ΟΦΗ Μύρων Ρεθυμνιωτάκη, ο οποίος συνεχίζει την καριέρα του στην Αμερική, μετά απο υποτροφία, που εξασφάλισε σε συνεργασία με την MAX COLLEGE, εταιρεία με την οποία συνεργάζεται πλέον ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και ευελπιστεί και άλλοι επίλεκτοι αθλητές του συλλόγου, να έχουν αυτην την ευκαιρία.
Ο αθλητής του ΟΦΗ, που είναι στην Αμερική με μήνυμα του σε VIDEO, αναφέρθηκε στην μεγάλη εμπειρία που βιώνει.
Το βραβείο παρέλαβε ο πατέρας του και προπονητής του ΟΦΗ, Μπάμπης Ρεθυμνιωτάκης. Την βράβευση έκανε ο βουλευτής του ΚΚΕ Μανώλης Συντιχάκης.
-Την σκακιστική ομάδα του ΟΦΗ, που εκπροσώπησε το σύλλογο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Συλλόγων 2024 (European Club Cup 2024), το λεγόμενο Champions League σκακιού, στη Σερβία. Οι σκακιστές αυτοί είναι οι Παναγιώτης Χριστοδούλου (προπονητής και σκακιστής), Γιώργος Γκούμας, Νίκος Παναγιωτάκος, Γιάννης Κουβίδης, Τόνια Χριστοδουλάκη, Ασημένια Τσαπάκη. Τη βράβευση έκανε ο δήμαρχος Μαλεβιζίου Μενέλαος Μποκέας.
-Το τμήμα μπάσκετ, του ΟΦΗ, για την ξεχωριστή κοινωνική του δράση. Τη βράβευση, προς το μέλος της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ, Ηρακλή Σφακιανάκη, έκανε ο αντιδήμαρχος αθλητισμού Γιάννης Τσαπάκης.
-Τον τερματοφύλακα Στέλιο Τσαβολάκη, αθλητή "σημαία" του τμήματος πόλο του ΟΦΗ. Τη βράβευση έκανε ο αντιπρόεδρος του ΠΑΕ ΟΦΗ, Ηλίας Πουρσανίδης.
-Την πρωταθλήτρια Ελλάδος, στην πυγμαχία, Μαρία Βεργετάκη, η οποία συμμετείχε και στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα με την Εθνική ομάδα. Η αθλήτρια του ΟΦΗ, συμμετείχε στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα και το βραβείο παρέλαβε ο πατέρας της. Τη βράβευση έκανε ο αντιπεριφερειάρχης Νίκος Ξυλούρης.
-Την "ψυχή" της ομάδας ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ, εδώ και χρόνια, Νίκο Σατσάκη (Λαχανάς) και ενεργό μέλος των οργανωμένων συνδέσμων του ΟΦΗ. Τη βράβευση έκανε ο αντιδήμαρχος Νίκος Γιαλυτάκης.
Δείτε εδώ φωτογραφίες απο τις βραβεύσεις
Δείτε παρακάτω VIDEOS απο την εκδήλωση.