Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μετά την ιστορική πρόκριση στο Final 4 του Κυπέλλου Ελλάδος, ο ΟΦΗ βάζει πλώρη για την επόμενη πρόκληση.
Τη διεκδίκηση της 5ης θέσης, που οδηγεί στο Ευρωπαϊκό εισιτήριο (Τσάλεντζ Καπ), μέσα απο τα πλει-οφ για τις θέσεις 5-7.
ΟΦΗ (25β), Κηφισιά (26β), Φοίνικας Σύρου (30β), θα αναμετρηθούν σε ένα μίνι πρωτάθλημα 6 αγωνιστικών, με διπλά παιχνίδια μεταξύ τους, μέσα έξω.
Πρώτος αντίπαλος για τον ΟΦΗ, ο Φοίνικας Σύρου, την Κυριακή 9/3, 5μμ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, σε μια πολύ κρίσιμη παρουσία, για την πορεία που θα έχει ο ΟΦΗ σε αυτά τα παιχνίδια.
Οπως τονίζει ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιάννης Καλμαζίδης, για το παιχνίδι "θα διεκδικήσουμε την Ευρώπη, με όλες μας τις δυνάμεις. Ξεκινάμε με ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι, απέναντι στον Φοίνικα Σύρου, με τον οποίο έχουμε 5 βαθμούς διαφορά και για να μείνουμε στο κόλπο, θα πρέπει να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι, ώστε να μην μείνουμε πίσω".
Με τη σειρά του, ο πολύπειρος κεντρικός του ΟΦΗ, Ανδρέας Ανδρεάδης, επισημαίνει ότι "θέλουμε την 5η θέση και θα το προσπαθήσουμε. Η ομάδα στα τελευταία παιχνίδια παίζει πολύ απελευθερωμένα και πιστεύω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε. Αν ξεκινήσουμε με νίκη την Κυριακή, επί του Φοίνικα, μπαίνουμε δυνατά στο κυνήγι της 5ης θέσης. Πιστεύω, ότι η ομάδα έχει όλα τα φόντα, να τα καταφέρει".
Να σημειωθεί ότι οι άνθρωποι του ΟΦΗ, έχουν ήδη απευθύνει κάλεσμα στους οργανωμένους φιλάθλους της ομάδας, να βρεθούν στο γήπεδο και να την υποστηρίξουν, σε αυτό το πολύ σημαντικό παιχνίδι, αλλά και τη σειρά των αγώνων, στους οποίους ο ΟΦΗ για πρώτη φορά, διεκδικεί την έξοδο του, στην Ευρώπη.
Το πρόγραμμα των πλει-οφ για θέσεις 5-7, με ημερομηνίες μέχρι το τέλος, έκανε γνωστό η ΕΣΑΠ.
Η διαδικασία των αγώνων, θα ολοκληρωθεί στις 27 Απριλίου, μετά το Πάσχα δηλαδή, με το τελευταίο -και το μοναδικό εντός έδρας που έχει απομείνει-παιχνίδι του ΟΦΗ, με την Κηφισιά.
Στιις 23/3, ο ΟΦΗ θα αγωνιστεί με την Κηφισιά στο "Ζηρίνειο" και στις 6/4 με το Φοίνικα στη Σύρο, ενώ θα κάνει τα ρεπό του, στην 2η αγωνιστική των πλει-οφ (16/3) και στην 5η αγωνιστική (13/4).
Γ. Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Δυο στροφές πριν το φινάλε του πρωταθλήματος, της Α2 βόλεϊ γυναικών, τα κορίτσια του ΟΦΗ, μετά την εκτός έδρας νίκη επί του Θρίαμβου Χαιδαρίου με 0-3 (16-25, 15-25, 11-25), κρατούν την πρώτη θέση και θέλουν να κόψουν πρώτες το νήμα, για να έχουν το αβαντάζ έδρας, στα πλει-οφ ανόδου.
Σε αυτά, θα αναμετρηθούν οι πρώτες 4 ομάδες (1-4, 2-3) με τον πρώτο και το δεύτερο να έχουν στα ημιτελικά πλεονέκτημα έδρας, στις δυο νίκες, για πρόκριση στον τελικό.
Εκεί ο πρώτος, θα έχει ξανά το πλεονέκτημα έδρας, στις δυο νίκες, για την κατάκτηση του τίτλου και της ανόδου (ανεβαίνει μια ομάδα).
Ο ΟΦΗ έχει εξασφαλίσει μια απο τις δυο πρώτες θέσεις, αλλά θέλει το 2Χ2 στα παιχνίδια με τον Κύδωνα (μέσα) και τον Φοίβο (έξω), για να πάρει την πρωτιά.
Αυτή φαίνεται ότι, θα κριθεί στο τελευταίο παιχνίδι με τον δεύτερο Φοίβο, με τον οποίο ο ΟΦΗ είναι στο +2, αυτή τη στιγμή.
Γ. Κορτς
Φωτογραφία: Δημήτρης Τσίτας.