Στην τελευταία αγωνιστική, θα κριθεί η πρωτιά, στην Α' Ζώνη, της Α2 βόλεϊ γυναικών, με τον ΟΦΗ να πηγαίνει με το αβανταζ του +2 βαθμών, να παίξει με τον δεύτερο ΣΦΑΜ Φοίβο (54 βαθμούς ο ΟΦΗ, 52 ο ΣΦΑΜ Φοίβος).
Ο ΟΦΗ, στο πρότελευταίο παιχνίδι της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, κέρδισε τον Κύδωνα Χανίων με 3-0 σετ (25-8, 25-19, 25-12) και πηγαίνει στην Αθήνα το Σάββατο, για να κρατήσει την πρωτιά, που θα του δώσει το πλεονέκτημα έδρας, στα πλει-οφ ανόδου (1-4).
Μετά και τα αποτελέσματα της 21ης αγωνιστικής, οι 4 ομάδες που θα διεκδικήσουν τον τίτλο και την άνοδο (ανεβαίνει μια ομάδα) είναι οι ΟΦΗ (54), ΣΦΑΜ Φοίβος (52), ΑΟΝ Αργυρούπολης (48), ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου (46) και στην τελευταία αγωνιστική θα καθοριστεί η τελική κατάταξη στις θέσεις 1-4, καθώς η διαφορά με την 5η ομάδα, είναι 6 βαθμοί και ότι και να γίνει στην τελευταία αγωνιστική, η κατάσταση δεν αλλάζει.
Στο παιχνίδι με τον ουραγό Κύδωνα, ο ΟΦΗ καθάρισε εύκολα το παιχνίδι με 3-0 και συνέχισε την πορεία του.
Τα σετ: 25-8, 25-19, 25-12.
ΟΦΗ (Προύφας): Γκουασταβίνο, Μαραθοκαμπίτου, Μανάι Σ, Πρινιωτάκη, Ποδαρά, Κοζωνάκη, Γκιζέττη, Μπελενιώτη, Κοσμά, Φανιυδάκη Ν, Βούλγαρη, Σφακιανάκη, Φανιουδάκη Ε, Γαραζανάκη.
Αναλυτικά η εικόνα της Α' Ζώνης στην Α2 γυναικών:
21η αγωνιστική
Σάββατο 22 Μαρτίου
ΑΟΝ Αργυρούπολης – ΓΣ Ηλιούπολης 3-0
Σετ: 25-20, 25-12, 25-13
Διαιτητές: Κατερλή, Καραγιαννάκης
Γήπεδο: Γυμναστήριο Ολυμπίας, Αργυρούπολη
Ν.ΟΠΕ. Ρεθύμνου – ΑΟ Θρίαμβος 3-0
Σετ: 25-21, 25-21, 25-21
Διαιτητές: Κουνδουράκη, Ξυδάκης
Γήπεδο: Γυμναστήριο “Μελίνα Μερκούρη”, Ρέθυμνο
ΟΦΗ – ΑΟ Κύδων 3-0
Σετ: 25-8, 25-19, 25-12
Διαιτητές: Ανθ. Παπαδάκη, Κόκκας
Γήπεδο: Γυμναστήριο ΒΑΚ
ΑΕ Αγίας Παρασκευής – ΣΦΑΜ Φοίβος 0-3
Σετ: 25-27, 21-25, 22-25
Διαιτητές: Ζαρμπίνης, Πεσίνογλου
Γήπεδο: Γυμναστήριο Νότος Αγίας Παρασκευής
ΑΠΟ Δάφνη – ΓΕ Παναχαϊκή 3-0
Σετ: 25-15, 25-14, 25-15
Διαιτητές: Παπαγιαννόπουλος – Δουκάκη
Γήπεδο: Γυμναστήριο Αγίου Δημητρίου
ΓΣ Πετρούπολης – ΑΟ Αιγάλεω 3-2
Σετ: 25-19, 24-26, 19-25, 25-17, 15-12
Διαιτητές: Μεταξά, Απ. Μέκιος
Γήπεδο: Γυμναστήριο “Ν. Παξιμάδας”, Πετρούπολη
Βαθμολογία:
1. ΟΦΗ 54
2. ΣΦΑΜ Φοίβος 52
3. ΑΟΝ Αργυρούπολης 48
4. ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου 46
--------------------------------------
5. ΑΟ Θρίαμβος Χαϊδαρίου 40
6. ΓΣ Ηλιούπολης 38
7. ΓΣ Πετρούπολης 29
8. Ν.ΟΠΕ Ρεθύμνου 21
9. ΑΟ Αιγάλεω 20
10. ΓΕ Παναχαϊκή 20
11. ΑΕ Αγίας Παρασκευής 10
12. ΑΟ Κύδων 0
Η επόμενη- 22η αγωνιστική - Σάββατο 29 Μαρτίου 2025
ΓΣ Ηλιούπολης - ΓΣ Πετρούπολης
ΑΟ Θρίαμβος - ΑΟΝ Αργυρούπολης
ΑΟ Κύδων - ΝΟΠ Ρεθύμνου
ΣΦΑΜ Φοίβος - ΟΦΗ
ΓΕ Παναχαϊκή - ΑΕ Αγ. Παρασκευής
ΑΟ Αιγάλεω - ΑΠΌ Δάφνη
Δείτε παρακάτω το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με σύνθημα τη φράση "ΟΦΗ στο γήπεδο, ΜΑΤ στον αντίπαλο!" το σκακιστικό τμήμα του ΟΦΗ, που φέτος συμπληρώνει 30 χρόνια λειτουργίας, με μεγάλη προσφορά στο σύλλογο, σημαντικές επιτυχίες και πάνω απο όλα ήθος και αξιοπρέπεια, έκοψε την πίτα του, σε οικογενειακό κλίμα, στην ταβέρνα "αλωνάκι" στη Ροδιά.
Η φετινή χρονιά, ήταν για το σκακιστικό τμήμα του ΟΦΗ, μία από τις καλύτερες στην ιστορία του, με μεγάλες εγχώριες και διεθνείς επιτυχίες!
Το σκακιστικό τμήμα του ΟΦΗ, τερμάτισε το 2024 στην δεύτερη στην Ελλάδα σε πρωτάθλημα και Κύπελλο, ενώ συμμετείχε και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Συλλόγων 2024 (European Club Cup 2024), που έγινε στη Σερβία (Τσάμπιονς Λίγκ σκακιού).
Εκ μέρους της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ο Γενικός Γραμματέας του συλλόγου Δημήτρης Αποστολάκης, στον σύντομο χαιρετισμό του, ευχαρίστησε τους γονείς, που εμπιστεύονται τα παιδιά τους, στο σκακιστικό τμήμα του ΟΦΗ, συνεχάρη τους σκακιστές και τους προπονητές τους, για την εξαιρετική χρονιά, που είχαν και ευχήθηκε ανάλογες επιτυχίες να συνεχιστούν και φέτος, που ο ΟΦΗ συμπληρώνει τα 100 χρόνια απο την ίδρυση του.
Oι κ.κ. Αποστολάκης, Αρώνης, Σπαγουλάκης, Κουβίδης, εκ μέρους του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, έδωσαν το "παρών" στην εκδήλωση του σκακιστικού τμήματος.
Ο επικεφαλής του σκακιστικού τμήματος του ΟΦΗ, Μπάμπης Στεφανάτος, έκανε μια σύντομη αναφορά στις φετινές επιτυχίες του τμήματος και ευχαρίστησε την διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, που είναι κοντά, στην προσπάθεια που κάνει το σκακιστικό τμήμα του ΟΦΗ.
Με καλό φαγητό και ρεμπέτικη μουσική, η βραδιά για τους σκακιστές του ΟΦΗ, κύλησε υπέροχα και το οικογενειακό κλίμα, που υπάρχει στο τμήμα, φανέρωσε το μυστικό της επιτυχίας.
Kαι του χρόνου!
Μια πολύ όμορφη στιγμή, στο κλειστό του Λίντο.
Στο ημίχρονο του αγώνα, ΟΦΗ-Αναγέννηση 84-77, η επιτροπή μπάσκετ του ΟΦΗ, βράβευσε το Λεωνίδα Σακούτη, επι 5 δεκαετίες φυσικοθεραπευτή του ποδοσφαιρικού ΟΦΗ, ο οποίος γνώρισε την αποθέωση, απο το κοινό.
Η συγκίνηση ξεχείλισε, τη στιγμή της βράβευσης του θρυλικού Λεωνίδα, απο τα "χρυσά χέρια" του οποίου έχουν περάσει γενιές και γενιές ποδοσφαιριστών στον ΟΦΗ!
Ο κόσμος τον αγαπάει και όλο το γήπεδο, ξέσπασε σε ένα θερμό χειροκρότημα.
Στις εξέδρες μάλιστα, βρέθηκαν και αρκετοί απο τον ποδοσφαιρικό ΟΦΗ, σε αυτή τη συγκινητική βράβευση, στο Λεωνίδα Σακούτη.
Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Ηλίας Πουρσανίδης, ο προπονητής Μίλαν Ράσταβατς, ο γυμναστής Νίκος Κουνδουράκης, που είναι αδελφικός φίλος με το Λεωνίδα και έχουν μαζί ζήσει πολλά στον ΟΦΗ, οι ποδοσφαιριστές Λαμπρόπουλος, Χριστογεώργος, Φανουράκης, ο υπεύθυνος επικοινωνίας της ΠΑΕ Μανώλης Βογιατζάκης.
Ο Λεωνίδας Σακούτης, είναι ένας ζωντανός θρύλος, του ΟΦΗ, με μεγάλη προσφορά στο σύλλογο.
Είναι απο εκείνους, που τα έχουν ζήσει...όλα!
Δόξες, χαρές, αλλά και μεγάλες λύπες.
Ο ίδιος παρέλαβε συγκινημένος, το βραβείο του και ευχαρίστησε τον κόσμο για το ζεστό χειροκρότημα.
Ηταν μια πραγματικά πολύ όμορφη στιγμή, η βράβευση του θρυλικού "Λέο".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ