
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ολοι οι δρόμοι οδηγούν την Κυριακή (25/9, 4.30μμ) στο Ατσαλένιο, όπου ΠΟΑ και Εργοτέλης, κοντράρονται στο μεγάλο Ηρακλειώτικο ντέρμπι του 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής.
Αήττητες και οι δυο ομάδες μέχρι σήμερα, μετρούν απο δυο νίκες σε ισάριμθους αγώνες και θέλουν η κάθε μια για δικούς της λόγους, να τριτώσει τις επιτυχίες της.
ΠΟΑ και Εργοτέλης, αναμετρώνται ξανά μετά απο 14 χρόνια, όταν οι δυο ομάδες είχαν ανταμώσει ξανά στην Δ' Εθνική, με τον Εργοτέλη να παίρνει τη νίκη στο Ατσαλένιο στην χρονιά που οι κιτρινόμαυροι πραν την άνοδο στην Γ' Εθνική.
Αυτή τη φορά, ο Εργοτέλης έχει την ποιότητα και τις μεγάλες μεταγραφές, αλλά ο ΠΟΑ είναι μια ομάδα που μέσα στην έδρα της, μπορεί να κερδίσει οποιοδήποτε αντίπαλο, στηριζόμενη στην μεγάλη εμπειρία των Ρουμπάκη-Τριανταφύλλου.
Ο ΠΟΑ πηγαίνει κομπλέ στο παιχνίδι, σε αντίθεση με τον Εργοτέλη που δεν θα έχει τους τραυματίες Καλέ, Ρουσάκη, Ζουμπουλάκη.
Στο γήπεδο του Ατσαλένιου, αναμένεται να μην πέφτει ούτε...καρφίτσα, ενώ η διοίκηση του ΠΟΑ, θα φιλοξενήσει και τους φίλους του Εργοτέλη που θέλουν να παρακολουθήσουν την αναμέτρηση.
Πάντως ο ουδέτερος ποδοσφαιρικός κόσμος αναμένεται να είναι πολύς στο Ατσαλένιο, καθώς το παιχνίδι, έχει μεγάλο ενδιαφέρον.
Το παιχνίδι θα διευθύνει ο Τσαγκαράκης απο τα Χανιά. Τα εισιτήρια κοστίζουν 10 ευρώ (5 ευρώ για τις γυναίκες).
O Εργοτέλης πήρε τη μεγάλη νίκη επί του ΠΟΑ στο Ατσαλένιο (1-2), με το γκολ του Δημήτρη στο φινάλε του αγώνα και παίζοντας με δέκα παίκτες, ωστόσο, ο Γιάννης Χατζηνικολάου, έκανε αναφορά στις δηλώσεις του και στην τύχη που είχε ο Εργοτέλης, παίζοντας με δέκα παίκτες.
Οπως είπε «Ήταν ένα παιχνίδι που τα είχε όλα. Δύναμη, φάσεις, πάθος, κόκκινη και αρκετή ένταση. Εμείς δεν ήμασταν καλοί, ήμασταν τυχεροί όταν παίζαμε με δέκα. Συγχαρητήρια στον ΠΟΑ και εμείς πρέπει γρήγορα να ξεχάσουμε αυτή την εικόνα. Κρατάμε όμως αυτή τη νίκη που μας έδωσε ώθηση και άνεση για το πρωτάθλημα. Είχαμε πίεση από τον ΠΟΑ, αλλά χωρίς να έχει κλασσικές ευκαιρίες, εμείς θέλαμε να κρατήσουμε το σκορ. Όταν μείναμε με δέκα ίσως να ήμασταν και καλύτεροι. Η ισοφάριση του ΠΟΑ μας έκανε να βγούμε, έστω και ρισκάροντας. Ευτυχήσαμε και ήμασταν και τυχεροί να πάρουμε τη νίκη».
Για τον τραυματισμό του Λεάλ,ο τεχνικός του Εργοτέλη τόνισε πως «ρισκάραμε να ξεκινήσει ο Λεάλ, έβαλε όμως το πρώτο γκολ, αλλά τώρα έχει ένα σφίξιμο που μπορεί να τον χάσουμε για μεγαλύτερο διάστημα».
Για το πότε θεωρεί ότι ο Εργοτέλης θα δέσει σαν ομάδα, είπε πως «στην ομάδα ήρθαν 25 καινούργιοι παίκτες από τους οποίους οι 4-5 στο τέλος. Τώρα στην αρχή είναι δύσκολο να μονταριστεί η ομάδα καθώς δεν έχουμε τη δυνατότητα και για φιλικά. Για αυτό σαν στόχο έχουμε να μην υπάρχουν απώλειες στα πρώτα ματς, καθώς στην πορεία θα μονταριστούμε και θα δείξουμε καλύτερη εικόνα».
Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΡΑΣΑΝΑΚΗΣ
Ο τεχνικός του ΠΟΑ Βασίλης Κρασανάκης, ανέφερε με τη σειρά του πως «είχαμε πει πως παίζαμε με το φαβορί της κατηγορίας. Ήταν ένα ντέρμπι από τα παλιά που δεν έχουμε ζήσει εμείς οι νεότεροι. Τα είχε όλα όπως είπε ο Γιάννης Χατζηνικολάου. Εμείς στα πρώτα λεπτά ήμασταν αποδιοργανωμένοι, μετά το γκολ που δεχθήκαμε όμως συνήλθαμε, προσπαθήσαμε να κάνουμε το παιχνίδι μας, είχαμε την υπεροχή και προσπαθήσαμε ακόμα και για τη νίκη. Τελικά δεν πήραμε ούτε το βαθμό της ισοπαλίας, τον οποίο τουλάχιστον δικαιούμασταν. Εμάς μας ενδιαφέρει να έχουμε αυτό το πρόσωπο, να παραμείνουμε όσο πιο γρήγορα στην κατηγορία και να βγάζουμε καλό ποδόσφαιρο. Με τέτοιες εμφανίσεις θα τα καταφέρουμε σίγουρα. Συγχαρητήρια σε όλους τους παίκτες μου και αν συνεχίσουν έτσι δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ετσι είδαμε το ντέρμπι ΠΟΑ-Εργοτέλης στο Ατσαλένιο...
Ντέρμπι χωρίς...ένταση δεν γίνεται. Ετσι και στο ΠΟΑ-Εργοτέλης στο Ατσαλένιο, εκτός απο τα δυνατά μαρκαρίσματα μέσα στο γήπεδο, είχαμε και ένταση στην εξέδρα. Μετά το γκολ του Δημήτρη στο φινάλε του αγώνα, με το οποίο πήρε τη νίκη ο Εργοτέλης (1-2), φίλαθλοι του ΠΟΑ, κινήθηκαν απειλητικά προς την πλευρά των φιλάθλων του Εργοτέλη και παρά την παρέμβαση των αστυνομικών «έπεσαν» μερικές «ψιλές», προς την πευρά των φιλάθλων του Εργοτέλη, οι οποίοι είχαν τοποθετηθεί κοντά στο κυλικείο και δίπλα στην έξοδο του γηπέδου.
Στο Ατσαλένιο έφτασε και άλλη αστυνομική δύναμη και πράγματι μετά τη λήξη του αγώνα, η αποχώρηση των φιλάθλων και της αποστολής του Εργοτέλη έγινε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.
Είχαν προηγηθεί πάντως υβριστικά συνθήματα προς παράγοντες του Εργοτέλη, με αφορμή τη διαιτησία του αγώνα, η οποία άφησε παραπονούμενους τους γηπεδούχους.
Αποδοκιμασίες υπήρχαν και προς τους παίκτες του Εργοτέλη την ώρα που πανγύριζαν στο γήπεδο την μεγάλη νίκη, ενώ ο Μηνάς Τζανής για να μην οξυνθούν περισσότερο τα πνεύματα, τράβηξε τους παίκτες του Εργοτέλη στα αποδυτήρια.
Οι παίκτες του Εργοτέλη χειροκροτήθηκαν απο τους φιλάθλους της ομάδας τους, που βρέθηκαν στο γήπεδο, όπως και οι παίκτες του ΠΟΑ απο τον κόσμο της ομάδας, οι οποίοι παρά την πίκρα της ήττας, ευχαριστήθηκαν το ψυχωμένο παιχνίδι της ομάδας τους, στο δεύτερο ημίχρονο.
Αποδοκιμασίες απο τον κόσμο του ΠΟΑ, υπήρχαν και προς τον διαιτητή Τσαγκαράκη απο τα Χανιά και τους βοηθούς του, για τα σφυρίγματα του, που άφησαν με παράπονα τους γηπεδούχους...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ετσι είδαμε το ντέρμπι ΠΟΑ-Εργοτέλης στο Ατσαλένιο..
Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΑΤΣΑΛΕΝΙΟ
